46 -Dink.

1.2K 111 16
                                    

Zack kelias dienas nei važiavo, nei skambino, o aš jo laukiau

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Zack kelias dienas nei važiavo, nei skambino, o aš jo laukiau. Nežinojau ar apšauksiu jį ar sumušiu, gal nurausiu plaukus.. Jis toks idiotas. Mulkis.

-Mėja. Apie ką galvoji?- Tėtis paklausė. Aš atsidusau ir patogiau įsitaisiau ant kėdės, kurią atsinešdavau prie jo lovos.

-Nieko svarbaus, žinai egzaminai..-Sumelavau. Jis linktelėjo ir sunėrė rankų pirštus. Jo sveikata greitai taisosi ir gydytojai sakė, kad galbūt išleis kitą savaitę jį namo.

-Kaip namai? Nieko nenusiaubei?-Paklausė.  Klausimas tiesiai į dešimtuką.

-Na..-Pirštų galiukais suėmiau kelias plaukų sruogeles.-Ne.-Numykiau galiausiai.-Jau viską sutvarkiau.- dirbtinai šyptelėjau.

-KĄ?-Tėtis nustebo. Aš nervingai nusijuokiau ir patampiau savo marškinius.

-Nieko..-Tėtis sukryžiavo rankas ir nutaisė piktą veidą.

-Sveiki..-Zack sutrukdė mums. Ačiū Dievui.. Jis vilkėjo tamsiai mėlyną švarką ir baltus marškinius po juo, tad greičiausiai jis iš po netikro susitikimo, su Selina. Nusisukau nuo jo. Tėtis kilstelėjo antakį pamatęs mano surūgusią išraišką.

-Turiu eiti.-Atsistojau ir pasiėmiau švarkelį nuo kėdės. Net nepažiūrėjusi į Zack išskuodžiau iš palatos.

-Meja?-Pasirodo jis ėjo kartu. Jis pačiupo mano ranką ir aš buvau priversta atsisukti į jį.

-Paleisk mane..-Sušnypščiau. Jis susiraukė ir tvirčiau suspaudė man ranką, kad jos neištraukčiau.

-Kas nutiko? KĄ aš padariau?-Buvo pasimetęs. Pradėjau sarkastiškai juoktis. Taigi jis mano, kad nieko tokio taip elgtis.

-Melagi!- Pakėliau koją ir stengiausi jam įspirti, bet Zack spėjo sugauti ją ir taip paleido mano ranką. Pasinaudojusi progą pradėjau bėgti nuo jo. Aišku, tas idiotas vytis.

-Mėja!-Panašu, kad jis tikrai pyko.-Nesielk kaip vaikas! Paaiškink man!-Zack suriko man už nugaros, o aš nubėgau į mašinų aikštelę, kurioje nusprendžiau palysti po viena iš mašinų. Kadangi vaikinas šiek tiek atsiliko, turėjau puikią progą pasislėpti. Palindau po sidabrine mašina ir uždėjau ranką sau ant burnos, stengdamasi prilaikyti kvėpavimą. Jo žingsniai artėjo. Sustingau. Jis apėjo aplink mašiną, tada patraukė toliau. Čia tikrai daug mašinų, bet jei jis paeis toliau ir pažiūrės į apačią neišsigelbėsiu.

-Jezus..-Tyliai suburbėjau.

-Mėja, pasikalbėkim..-Zack garsiau pasakė. Papurčiau galvą, nors jis to ir nematė. Laukdama, kol jis išeis pradėjau žaisti su savo plaukai, galiausiai jo žingsniai nutolo ir jis burbėdamas išėjo iš aikštelės. Palaukusi dar kelias sekundes, atsistojau ir aš.. Pirmiausia apsidairiau ir tik tada ramiai išėjau iš aikštelės, kiek greitesniu žingsniu nei įprastai. Pasiekusi namus, užsirakinau duris ir įsitaisiau ant sofos, ketinau pasimokyti, bet kvailos mintys lindo į galvą. Turėjau vilčių, kad Zack su ta kvaiša nieko nedarė, bet tai juk akivaizdu. Selina graži. Ji turi tobulą stilių, tobulą praeitį, tobulus tėvus.. Viskas su ja gerai. Nepalyginsi jos su manimi. Aš juk užstrigusi kažkur praeityje, dievinu džinsus, valgau kaip begemotas. Aš per daug prasta prieš ją. Atsidusau ir į rankas pasiėmiau tą kvailą žurnalą, vis iš naujo jį apžiūrinėjau.

Jis visiškai nepasikeitė. Visai kaip mokykloje  žaidžia su merginomis. Idiotas... Jau geriau vis dar pilčiau limonadą ant jo galvos, nei šitaip. Atsidusau ir užvertusi galvą pradėjau masažuoti savo smilkinius.

Suskambėjęs durų skambutis eilinį sykį mane išblaškė, atsistojau vis dar rankoje laikydama tą  žurnalą nupėdinau prie durų. Pirma pasirąžiau, o tada jas pravėriau. Pamačiusi stovintį juodaplaukį išsigandau ir mėginau, jas užverti, bet jis užkišo savo koją.

-Ko tu nori?-Sumurmėjau neturėdama kito pasirinkimo.

-Paaiškink man.-Urgztelėjo ir ištraukė rankas iš kišenių, lyg būtų pasiruošęs pulti.

-Tu vis dar nesupranti?!-Tuo metu taip supykau ant jo, kad ranka automatiškai pasiekė jo veidą ir iš visų jėgų jam trenkė. Zack veidas pasisuko jis pridėjo ranką prie skruosto ir akimirką nieko nesakė, o aš susiėmiau už delno, kurį pradėjo perštėti.

-Dink.-Sugriežiau dantimis. Zack susiraukė, jo veido išraiška buvo tokia pikta, kad aš net išsigandau. Pasitraukiau vienu žingsniu toliau nuo jo ir jau ketinau nerti vidun, bet jis sulaikė mane suspausdamas mane tarp savo rankų.

-Mėja, kas per velnias?-Griežtai paklausė. Buvau mažesnė prieš jį, todėl teko pakelti galvą, kad galėčiau pažvelgti į tas mėlynas akis. Šiuo metu norėjosi tik verkti.

-Tau geriau žinoti.-Atkirtau ir nusukau akis. Nežiūrėsiu į jo veidą, nesileisiu žeminama labiau.

-Mėja..Zack ganėtinai švelniai pakėlė mano smakrą, kad žiūrėčiau į jį. Jis sučiaupė lūpas. Iš jo pikto veido, matėsi, kad jis tikrai norėjo mane aprėkti, tačiau susilaikė.Sumirksėjau stengdamasi neapsiverkti.  Kodėl jis toks melagis?

-Paleisk mane..-Stengiausi atsakyti kuo šalčiau. Nustojau žiūrėti į jo veidą, nes tiesiog negalėjau. 

-Mėja, baik ožiuotis ir pasakyk man kas vyksta..-Griežtai pasakė ir sugriežė dantimis, aš numečiau žurnalą prie jo kojų. Jis sutriko.

-Žiūrėk.-Tarstelėjau. Jis paleido mane ir pasilenkė jo pasiimti, o aš tuo metu įsmukau į namus ir užsirakinau duris. Kelias sekundes leidau sau pasėdėti prie durų.

-Mėja?-Zack pabarškino.-Atidaryk duris, leisk man tau viską paaiškinti.-Nejaugi čia yra dar ką aiškinti? Aš suprantu jam patinka ji, jis jai. Ji laimėjo. Tegul būna kartu. Aš laiminga ir viena.

-Dink nuo durų!-Surėkiau jam dar kartą pabarškinus. Jis pabandė jas atidaryti.  Atsidusau ir pasidėjau ranką ant kelių. Atrodė, kad viskas taip gerai. Kaip visada tik atrodė. Iš pradžių tėtis, o dabar jis.. Ar aš dar turiu kažką kuo galiu pasitikėti? Kas man nemeluoja?

-Mėja..-Zack numykė.-Tu viską ne taip supratai.

-Tylėk.-Pasakiau taip šaltai, kaip sugebėjau. Atsistojau nuo grindų.

-Nedrįsk čia rodytis. Palik mane vieną. Pamiršk, kad egzistuoju.-Tyliai pasakiau.

-Mėja?-Zack sutriko.-Nejuokauk..-Numykė.

-Dink, arba iškviesiu policiją.-Griežtai pasakiau ir laiptais nulipau į savo kambarį, o tada užsikimšau ausis ausinukais.

Never give up ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora