Anak siapa?

8.3K 509 100
                                    

Bonjour Everyone!

NH here! Yup! No Aydan this time. Bagi chance kepada NH buat kemunculan sekali-sekala. Ni asyik Aydan je kan... Sori kepada peminat Aydan. Hehe😁

Someone request suruh NH terangkan Heroic Knights sekarang ni anak siapa. Saya terfikir sejenak. Saya tak terangkan lagi mereka anak siapa kan?

So lets check it out mereka ni anak siapa. Especially, si troublemaker. Hahaha😂

♥♥♥

1. Aydan de la Ralynne & Isabelle de la Ralynne.

Kembar ni anak Annabella Dreselle de la Fryswellendine dan Eidan de la Ralynne.

2. Emelle de la Fryswellendine (abang) & Exzer de la Fryswellendine (adik)

Adik beradik ni anak kepada Erena de la Neliant dan Andrew de la Fryswellendine.

Fyi, mereka ni adalah sepupu kepada si kembar di atas. Emelle ada hubungan cinta dengan Isabelle tapi Aydan masih tak restu mereka berdua. Padahal ibu bapa mereka rileks je. haha😂

3. Nea de la Dragwellestyn & Kfalion de la Dragwellestyn

Anak kepada Raja Kflon. Ibu mereka saya tidak bagitahu nama dan rupa sebab wataknya tidak penting sangat. Harap maklum.

4. Kyrell de la Wyscilenus

Anak kepada Karyle de la Wyscilenus dan Wilda Fermos.
Kyrell suka senyum ikut perangai ayahnya yang suka senyum.

Oh, ya! Fyi... Kyrell ni ada adik nama Deanne de la Wyscilenus berumur 4 tahun. Saya ada bagitahu dalam Bab 30:Twins Birthday Night.

5. Lyon de la Neliant.

Anak kepada Freya Landrieu dan Lenhil de la Neliant. Automatik Lyon juga adalah putera raja. Sepupu kepada kembar dan Emelle juga Exzer.

Lyon juga ada adik nama Violet de la Neliant berumur 6 enam. Ya.. Violet yang dah tolong Aydan curi tart nenas hari tu. Hahaha.. 😂😂

6. Hyrez Orwell

Anak kepada Serena Vermont dan Hariel Orwell.

Dia ada adik jugak nama Serene Orwell umur 3 tahun. Saya juga ada sebut pasal Serene dalam Bab 30.

P/S: Violet, Serene and Deanne gonna be hot girls when they grow up. Hahaha... I'm just kidding.

7. Corvan Orwell de La Dainelan.

Anak kepada Clara de la Dainelan dan Haziel Orwell. Unexpected between this two...😂 Corvan juga putera raja sebab Clara tu puteri Kerajaan Wynterland.

Corvan dan Hyrez adalah sepupu memandangkan Hariel dan Haziel adalah kembar.

8. Rohan de la Sellavian

Anak kepada Frielan de la Sellavian. Masuk akal kan kenapa Rohan ada Ipad?😂😂 Ibu kepada Rohan ni saya tak bagitahu nama sebab wataknya tidak penting. He's a prince and brilliant like his father.

Tapi satunya tak sama dengan Frielan, Rohan tak pakai spek. Thats why he handsome.😍

Nak tengok rupa mereka, sila ke chapter Who are they?

*****

Di sini saya mengambil kesempatan untuk terangkan macam mana saya dapat idea nama Aydan. Sbbnya sy baca seseorg komen pasal kesamaan Aydan (citer saya) dan Aiden (citer JM)

Both of them are different from every inch. Termasuk jugalah perwatakan setiap watak ni. Dont make stupid assumption!!!


Here the explanation.

Ardenaur (Silent Knight)
Andrea (ayah Annabella)
Andrew (abang Annabella)
Annabella (ibu aydan)

Nampak tak kat situ? Its all start huruf A. Bunyi seakan-akan sama.

Eden (ayah Eidan)
Eidan (ayah aydan)

Eja lain tapi sebutan sama.

Jadi, saya cuba create satu nama yang tak lari dari nama keluarga Anna dan Eidan. Thats why nama Aydan muncul.

Eden
Eidan
Aydan.

See? Ada banyak beza ke?

Tambahan lagi saya cuba create satu nama yang senang nak ingat sebab cukup nama keturunan mereka yang buat saya sendiri terbelit lidah nak sebut. Hahaha...

Sebab itulah kebanyakan nama watak dalam citer ni simple. Simple ke? Hahaha... Nama mereka juga tak lari dari nama ibu bapa mereka masing-masing. Cthnya...

Karyle
Kyrell
(Eja lain sebutan sama)

Hariel
Hyrez

Kflon
Kfalion

Clara
Corvan

Lenhil
Lyon

Coz... Senang saya nak ingat mereka ni anak sape kalau ada persamaan nama.

Lets stop there. Move to the next agenda.

♥♥♥

I

su plagiat dah lama berlaku. Selalunya dengar citer orang. Tumpang kesian tapi terjadi kat diri sendiri baru tahu rasanya macam mana.

Saya terjumpa satu cerita yang seakan-akan sama dengan cerita Annabella. A few bab tu sama dengan Annabella.

Kuciwa! Penat perah idea alih-alih kena curi. Sedey!😢😢 Disebabkan NH jenis baik hati, i let it go. 😊😊 Sebab nak tengok sejauh mana hang capai. Muahahaha... Ceq tak tergugat sebab tu Ceq biaq hang buat.

Kalau dah keterlaluan, memang den buat sesuatu.
Taring NH belum keluar lagi ni. Jangan cabar oi! 😁😁 Tapi, den takmo cari bergaduh dengan orang dalam wattpad. I love peace😊

Skrg ni timbul penyakit writer kena kecam dengan keyboard warrior.
May be be dorang tak ada kerja pastu dengki dengan hasil kerja orang lain. Mungkin nak kan perhatian.

Author yang keca bash dengan keyboard warrior ni rileks je. Dorang kisah apa? Asalkan readers baca dan setia dengan citer mereka. Meletup!

Thats all from me!

Chauw dulu!!!

Book 2: Aydan the Angele [✓]Where stories live. Discover now