Assalamualaikum!
Hai!
Selamat sejahtera!
Selamat pagi!
Selamat tengah hari!
Selamat petang!
Selamat malam!Fuh... Banyak betul kata sapaan!
This is me Nur Haura aka NH!
Tamatlah sudah kisah Aydan the Angele, si troublemaker yg suka menyusahkan org terutama sekali Isabelle. Pity our Belle...
Kalau dah kembar, nakal manapun tetap sayangkan?Hidup Twin! Hahaha...
I really love this twin. Perasaan kasih sayang antara mereka sangat kuat. Isabelle sanggup selesaikan masalah yg Aydan buat. Aydan sanggup korban Kuasa Keabadian demi selamatkan Isabelle. The bonding between this two is amaze me even I'm the owner of the character. Hahaha.
Siapa rasa watak Aydan dan Isabelle terasa hidup? Dan rasa mereka betul2 wujud? Speak your opinion. I would like to know it. Nak kata watak mereka kaku pun tak apa. Hahaha...
This story takde scene romantic antara Nea dan Aydan, Emelle and Isabelle. Kalau ada pun, tak sesweet madu lebah kan. Hanya gitu-gitu je. Sedang2 saja...
Rasanya itulah kelemahan cerita ini. Kurang scene cinta. Saya tak wujudkan perasaan cinta yg mendalam antara dua pasangan ini. Kalau dalamkan lagi, mahunya sampai beratus. Hahaha...
Of course! Cerita saya takkan sampai beratus dan meleret-leret. Rasa macam Sinetron Indon je buat panjang-panjang pastu berbelit-belit. 200 episod tu baru mukadimah je. Contoh... Hahaha
Cerita ni jelah yang paling panjang sekali pernah saya tulis. Selepas ini tiada lagi cerita sepanjang ini. I hope so...
Ramai akan expect saya akan sambung dengan adventure Aydan kan? Exceli not. Tak ada sambungan. TAK ADA SAMBUNGAN. Kisah Aydan tamat di situ. Biarlah perjalanannya jadi rahsia. Macam perjalanan hidup kita. Kita tak tahu apa yg berlaku pada masa depan. Semua dah ditentukan.
Ramai juga yang nak saya sambung tulis tentang Aryan anak kepada Aydan, kan? Once again. Takkan akan ada kisah Aryan. TAK ADA.
Why? Why? Why?
I have no reason. I just feel like... "I'm tired. I want some rest." Thats enough for me right know. I need to take a break. Clear my mind.
Please don't ask me to continue this story and write about Aryan. PLEASE I'M BEGGING. DON'T ASK ME.
Bonus pun takde. Kalau ada banyak bonus, itu bukan bonus. Itu sudah jadi sambungan cerita.
Saya tak nak berjanji dan saya tak nak bagi harapan palsu. Takkan ada kisah Aryan dan sambungan kisah ni. Saya nak berehat dari dunia fantasi. Nak berpijak pada bumi yang nyata.
Selfish?
Ikutkan hati nak tamatkan pada bab Isabelle dan Aydan mati. Tapi saya teruskan sebab ramai yang meroyan. Hahaha... I continue sebab ramai yg demand nak mereka hidup. I do what you want.
Ikutkan hati nak berehat dengan biarkan Aydan the Angele tergantung. Tapi saya tahan diri sudahkannya. Saya tahan untuk tamatkannya. Sebab saya fikir reader yang sanggup bersengkang mata baca citer ni, tunggu citer ni. Saya gagahkan diri update sampai kesudahan.
Bila saya jumpa noktah terakhir, hati saya lega sangat-sangat. Minda pun rasa ringan. Tak perlu sakit kepala fikirkan perangai Aydan. Hahaha...
Well, i will miss that guy and his twin. I feel he alive in my heart. Puih, macam mabuk cinta pulak. Hahaha.
But, don't worry. Even takde lagi kisah Aydan atau kemunculan Aryan. Saya akan buat kemunculan dengan cerita yang baru. Lain dari yang lain. Asyik fantasi je. Tambahan lagi, penulis fantasi makin ramai. Nak undur diri dari fantasi kejap. Merajuk! Umphh! Huhuhu....
Oh, ya! Jika ada soalan yang meragukan anda. Sila komen. Ikutlah soalan apa pun. Nanti saya akan balas pertanyaan anda di chapter lain. Jika pertanyaan terlalu banyak.
Akhir kata, saya nak ucapkan jutaan TERIMA KASIH dituju khas kepada readers yang setia dengam Aydan the Angele. Your support, your comment, and your spirit, always burn my passion to write this story sampai habis. THANK YOU SO MUCH! Saya sangat hargai masa yang anda luangkan untul membaca cerita yang penuh kemengarutan. Hahaha...
Tanpa pembaca siapalah seorang penulis. Buku tak laris kalau takde pembaca oi.... Penulis tak popular kalau takde pembaca.
Terima kasih. Thank you. Arigato. Kamsahamida. Merci.
Sincerely,
Nur Haura.
YOU ARE READING
Book 2: Aydan the Angele [✓]
FantasyBOOK ONE: ANNABELLA VALIANT BOOK TWO: AYDAN THE ANGELE BOOK THREE: ARYAN THE FIRST PRINCE ********** Aydan de la Ralynne. He's a Prince but also a Troublemaker. Kuasa yang terkunci telah kembali.Takdirnya sebagai pengguna kuasa cahaya telah bermula...