Co dalej? + Podziękowania

1.9K 78 32
                                    


Na samym początku chciałabym powiedzieć, że nie przewidywałam epilogu w takim momencie. Chociaż koniec taki jak zaplanowałam taki też jest.
Miałam naprawdę dużo pomysłów, ale stwierdziłam, że już sama nie wiem co było na początku, bo jest tego zwyczajnie za dużo.
Teraz myślę, że wybrałam dobry moment na koniec, może niektórych zaskoczyłam...
Zostaje mi tylko wnieść poprawki i może coś z tego będzie.

Chciałabym wam podziękować za 167 tysięcy wyświetleń i prawie 12 tysięcy gwiazdek. Z całego serca dziękuję za każdą z nich.
Dziękuję wam też za motywację, która dawaliście mi w komentarzach i za każde 'kiedy next', które tak bardzo mnie denerwowało.
Myślę, że pisanie tego fanfika to jedna z lepszych decyzji, które podjęłam. Chociaż jak mogliście zauważyć pod koniec nie miałam już tak dużej  motywacji i nie byłam tak sumienna w pisaniu, ale to było tylko i wyłącznie spowodowane jakimiś rzeczami, które gdzieś się działy w moim prywatnym życiu.

Hm dlaczego nie żałuję pisania? Poznałam dwie wspaniałe osóbki, które wspierały mnie niemal od samego początku. Może powiedzieć, że teraz się przyjaznimy. Iga i Eliza.
To im dziękuję w tym wszystkim najbardziej.
Eliza jako jedyna zrozumiała ten przekaz, który dałam w epilogu, bo był on o tym co dzieje, a raczej działo się ze mną w ostatnich miesiącach. Wiem, że jest to trochę skomplikowane, ale ona wie, bo zwyczajnie zna mnie jak nikt inny.
Dziękuję.

Chciałam w tym opowiadaniu przekazać kawałek siebie. On tutaj zostaje i mam nadzieję, że nigdy do niego nie wrócę. Obiecałam sobie i ważnej dla mnie osobie.
Potraktowałam tą fikcję jako swoją terapię.
Przekazałam za pomocą głównej bohaterki to co siedziało w mojej głowie i chociaż nie do końca się z nią zgadzałam to nie miałam innego wyjścia.
Jeśli ktoś bardzo chce to zrozumie o czym mówię.

Co dalej? Następne opowiadanie?
Jeśli chcecie bardzo proszę...
Mam Już pomysł. Byłoby ty coś spójnego i bardzo dobrze przemyślanego.
Oczywiście fan fiction
Shawn Mendes?
Harry Styles?
Larry?
5sos?
Może coś z Pottera?
Albo coś np ze skam, riverdale itd
To moje propozycje, a wy napiszcie mi która opcja najbardziej wam się podoba lub podawajcie swoje propozycje.

Nie zostaje mi nic innego jak ostatni raz wam podziękować i zabrać się za poprawki.
Mam nadzieję, że zobaczę was wszystkich w moim następnym opowiadaniu.
❤❤❤

My Stalker - Leondre Devries | 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz