TALK

7.4K 678 253
                                    

سلام گایز...

میخواستم این پست رو تو مسیج بردم بذارم ولی بعد گفتم شاید همه پیج رو فالو نداشته باشن.

من نمی‌دونم دلیلش چیه ولی کامنت هاتون نسبت به چند چپتر قبلی خیلی پایین اومده و همینطور هم سرعت دادن ووت ها.

احساس میکنم شما داستان رو مثل قبل دوست ندارید. البته امیدوارم که اشتباه کنم و دلیلش چیز دیگه ای باشه.

ولی اگه فکر میکنید داستان یکنواخت شده نگران نباشید. به زودی از این یکنواختی خارج میشه. به نظر من داستان به چپترهای آروم نیاز داره و هیجان برای کل داستان چیز خوبی نیست.

میدونید کامنت برای من مهم ترین چیزه. خیلی خیلی مهم تر از ووت. چون وقتی من یه چپتر رو‌ آپ میکنم و تموم میشه. سعی میکنم همه فکرم رو درگیر چپتر بعدی کنم. و بعد اون طرح رو همراه با جزییات بیان کنم که این کار سختیه. کسی که نویسنده باشه این رو بهتر درک می‌کنه. ولی وقتی کامنت های شما رو درباره چیزی که خودم نوشتم میخونم حس میکنم تموم اون خستگی از بین رفته. ولی وقتی کامنت نمیذارین من احساس میکنم تو نوشتن دچار مشکل شدم و به اندازه ای که شما رو راضی کنه خوب نیستم.

به هر حال. من قول داد بودم که این فف رو تموم کنم و مطمئنا اینکار رو میکنم. چون اگ اینکار رو نکنم حق کسایی که حمایت میکنن خورده میشه. و اینکه چپترهای زیادی ازش مونده ولی خب هر نویسنده ای وقتی حمایت های داستانش نسبت به قبل کم بشه فکر می‌کنه داستان دچار مشکل شده و اینکه شما دیگه دوستش ندارید.

من تصمیم گرفتم شرط ووت و کامنت رو حذف کنم. هر چپتر که آپ میشه اگه به قدر کافی ازش حمایت بشه و به اون حد کافی از ووت و کامنت برسه من اپ میکنم. و اینطوری احساس مسئولیت خودم هم کمتره و بیشتر برای خودم وقت میگذرونم.

پس ممکنه هر چپتر دو روز یک‌ بار آپ بشه ، یا یه هفته یک بار ، یا دو هفته یک بار و یا حتی هر یک ماه. این کاملاً به خودتون بستگی داره. چون از نظر من حمایت های شماست که اشتیاقتون رو به چپتر بعدی نشون میده.

و راستی من قبلاً گفته بودم که یه پست درباره تحلیل شخصیت ها میذارم. اگه کسی دوست داره نظرش رو در مورد شخصیت ها به صورت یک دیدگاه بیان کنه. و اگر هم داستان مشکلی رو داره می‌تونه بهم بگه تا سعی کنم اون مشکل رفع بشه.

از صمیم قلبم از کسایی که حمایتت میکنن ممنوووونم.

نمیدونید حمایت هاتون چقدر برام ارزش داره.

مرررررسی و دوستتون دارم.❤

Our Destiny (L.S)Where stories live. Discover now