Par trenutaka sam ostala u šoku razmišljajući što da odgovorim. Pošto je rekao da nećemo ništa osobno reći jedno o drugom, a i više nikada ga neću vidjeti, pristala sam.
"Da." , odgovorila sam
Nasmiješio se, "Prati me."
Krenuo je prema velikim kliznim vratima što su vodila u zadnje dvorište. Otvorio je vrata i stao kako bi ja prošla prva, izašao je odmah iza mene i zatvorio ih.
Vani je bilo mirno, iako je već bio mrak, nebo je bilo prepuno zvijezda. Bila je vedra noć i zvijezde su predivno sjale. Htjela sam na trenutak ostati i diviti im se, ali nastavio je dalje i krenula sam za njim.
Hodao je još par metara i stao je ispred drveća, odmah sam stala i ja gledajući oko sebe. Skoro nitko nije bio vani, svi su bili većinom u kući, jer je bila ogromna.
"Što ćemo ovdje?" upitala sam ga.
"Pogledaj." , prišao je jednom grmu i pomaknuo njegove grane. Ugledala sam drvena vrata.
"Kuća?"
"Kućica u šumi." , nasmiješio se i otvorio vrata, "Hajde uđimo."
Čim smo ušli našli smo se u dnevnom boravku, bio je dosta velik iako se nije činio izvana. Na zidu je bila velika plazma ispod koje su se nalazile police sa brdima filmova, nasuprot plazme su bila dva kožna kauča i jedna bean fotelja, mali stakleni stol je stajao između kauča s daljinskim upravljačima na njemu, ispod je bio bijeli čupavi tepih, s lijeve strane je bio predivni kamin u kojemu je vatra lagano pucketala, zidovi su bili boje breske, dok je na podu bio parket.
S desne strane su bile stepenice koje su vodile u kuhinju. Bila je usitinu moderno uređena, imala je sve od novijih aparata, za kavu, štednjak, hladnjak. Okrugli stakleni stol sa četiri stolice je bio u sredini prostorije.
Dolje do stepenica su bila vrata koja su vodila u spavaću sobu, nasuprot vrata nalazio se ogromni bračni krevet, do njega dva noćna ormarića sa lampama, ormar je bio s desne strane nasuprot kreveta, radni stol do ormara, vrata s lijeve strane su vodila u kupaonicu s tuš kabinom, WC školjkom, rozim tepihom ispred tuš kabine, ogledalom na zidu i umivaonika.
Bila je kao malena kuća.
"Prelijepo je ovdje. Odakle znas za nju?" upitala sam nakon što mi je pokazao sve sobe.
"James i ja smo veoma bliski, iako ja idem u drugu školu i više se ne viđamo toliko često. Opet smo u kontaktu." , znači on i James se znaju od prije, i to je nešto. James je rijetko s kim bio prijatelj, u školi se najviše družio samo s popularnima, s tim da su oni trčali oko njega. Ovo mi je bila novost.
"Shvaćam."
"Koji film želiš gledati? Dopuštam tebi da biraš." , pogledao me s osmijehom i pokazao mi da odem do polica s njima.
Ustala sam se i otišla do polica. Bilo ih je doslovno previše. Sve od Disney filmova do novijih horora. Imao je svaki žanr filma.
"Ne znam koji da izaberem." , glasno sam izdahnula.
Došao je do mene, osjetila sam njegovu toplinu iza sebe, "Reci neki broj. Bilo koji."
Rekla sam prvi broj koji mi je pao na pamet, "Dvanaest."
Prolazio je prstima kroz kutije od filmova sve dok nije stao, "I sretan dobitnik je, film Divergent."
Sretno sam pljesnula ruka jer mi je on bio jedan od dražih filmova. Pogledala sam sve dijelove, već nekoliko puta.
Ustala sam se i sjela na kauč dok je on stavio DVD u player, "Idem nam po grickalice, pokreni film dok se vratim."
Ispružila sam ruke i dohvatila daljinski od TV i DVD playera. Upalila sam TV i namjestila da gledamo film na njemu, kada je film trebao krenuti pauzirala sam ga čekajući da se vrati s grickalicama.
Nakon par trenutaka čula sam ga kako silazi niz stepenice, imao je pune ruke grickalica, čudilo me kako je vidio stepenice.
Stavio ih je ispred nas na stol i odmah si je uzeo vrećicu čipsa. Ugledala sam oreo kekse i odmah sam ih zgrabila."Samo nemoj pojesti vrećicu." , nasmijao se.
Nakon toga sam pustila film i uživali smo u grickalicama.
Imao je pravo ova noć će stvarno ostati kao jedna čarobna.
☆☆☆☆☆☆☆
Rose me dovezla kući oko 2 ujutro, putem do kuće mi je pričala kako je bila sa Jamesom cijelo vrijeme. Sjedili su na kauču i pričali, kasnije kada je morala ići razmijenili su brojeve.
Kada je ugasila auto na prilazu od moje kuće okrenula se prema meni, "Kako je tebi bilo? Nadam se da si našla nekoga s kim si mogla biti."
Misli su mi odmah odlutale misterioznom dečku i čarobnoj noći, "Ma jesam, ne brini." ,osmijeh mi je odmah ukrasio usne.
Rose je pokazala prstom u mene, "Jer u pitanju neki dečko?" rekla je veoma visokim tonom.
"Je, ali ništa od toga." , igrala sam se sa svojim prstima u krilu gužvajući tkaninu majice.
"Kako misliš, jer niste razmjenili brojeve ili nešto?"
"Dogovorili smo se da će sve osobno o nama ostati tajna, tako da ne znam ni odakle je ni kako se zove."
"Jer ima nešto što znaš?"
"Znam samo da su James i on dobri prijatelji i da ne ide ovdje u školu." , podignula sam pogled od svojih prstiju i pogledala u nju.
"Bez brige saznat ćemo tko je on." , ispružila je ruku i lagano mi stisnula rame.
VOUS LISEZ
Tračak svjetlosti
FantasyAnabelle Wonder je mlada sedamnaestogodišnjakinja koja je živila normalan i jednostavan život sve do trenutka koji je presudio njezinu sudbinu. U ovoj priči osim njene sudbine ovisit će njezina sreća vezana uz ljubav. Hoće li Anabelle otkriti što j...