|4

3.9K 281 10
                                    

"Τι εννοείς είσαι τιμωρία μετά το σχολείο;!" αναφώνησε σοκαρισμένη η Λυδία.

"Μήπως θέλεις και ντουντούκα για να σε διευκολύνει στο να το μάθει όλο το σχολείο;" ειρωνεύτηκε η Μυρτώ.

"Τι εννοείς είσαι τιμωρία μετά το σχολείο;" επανέλαβε το ερώτημα της ψιθυριστά.

Ναι, γιατί δεν σε άκουσαν ήδη... σκέφτηκε η Μυρτώ όταν είδε κάποιες παρέες που βρίσκονταν κοντά τους στο προαύλιο να τους κοιτάνε.

"Εννοώ ότι είμαι τιμωρία μετά το σχολείο..."

"Μα γιατί;" απόρησε ο Νίκος.

"Με είδε ο λυκειάρχης να βγαίνω από την αποθήκη του επιστάτη..."

"Τι δουλειά είχες εκεί μέσα;" η έκφραση και η φωνή του σκλήρυναν αμέσως για κάποιον λόγο.

"Εεεμ, η και οοο που... Εε η-ήθελα χαρτί υγείας."

"Τι να το κάνεις;" ρώτησε ξανά η Λυδία.

"Ε τι να το κάνω το χαρτί υγείας ρε Λυδία;"

"Μα τι το ήθελες, αλήθεια..."

"Με έπιασε κόψιμο, πρόβλημα;"

"Καλά, ας πούμε ότι το πιστεύουμε." την κοίταξε καχύποπτα ο Νίκος."Η τιμωρία είναι δύο ώρες, τι θα κάνεις με το κτηνιατρείο;" τη ρώτησε.

"Θα κάνω τα μαθήματα μου τις δύο αυτές ώρες οπότε μετά θα προλάβω να πάω από εκεί να βοηθήσω. Θα στείλω πάντως μήνυμα στην Μελίνα να της πω ότι μπορεί να αργήσω."

Κούνησαν καταφατικά το κεφάλι τους οι δύο φίλοι της και άλλαξαν το θέμα συζήτησης αφότου το ζήτησε η ίδια.

Άθελα της τα μάτια της ταξίδεψαν σε όλο το προαύλιο ψάχνοντας για το μαύρο, δερμάτινο μπουφάν του που φορούσε συνέχεια. Τον εντόπισε στην πιο μακρινή γωνία της σχολικής αυλής όπου ήταν με την παρέα του. Το χέρι του ήταν γύρω από την μέση της κοπέλας από το μπάνιο και εκείνη τη στιγμή, εκείνη τον φιλούσε στο μάγουλο. Εκείνος δεν αντέδρασε στην στοργή της και συνέχιζε να κοιτάει μπροστά του με ένα πολύ σοβαρό βλέμμα.

Πιθανότατα για αυτόν έλεγε στο μπάνιο η Διαμαντάκη. Ώστε τον λένε Αλέξανδρο; Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να έλεγε για άλλον ενώ τα έχει με άλλον...

"Μυρτώ!"

Γύρισε να κοιτάξει ξαφνιασμένη τον Νίκο. "Ορίστε;" ρώτησε χαμένη.

"Που χάθηκες;" απόρησε εκείνος.

"Εεε τίποτα, πουθενά."

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now