Ξέπλυνε το στόμα της άλλη μια φορά και έκλεισε την βρύση με χέρια που έτρεμαν. Νηφάλια πια, πήρε λίγο χαρτί και στέγνωσε τις σταγόνες που την είχαν δροσίσει από το πρόσωπο της. Με αργά βήματα βγήκε από τις τουαλέτες και άθελά της δεν πρόσεξε το άτομο που βρισκόταν μπροστά της και έπεσε πάνω του.
Σήκωσε τα μάτια της και αντίκρισε το βλέμμα του. Από πίσω του είδε μια ξανθιά φιγούρα να βγαίνει γρήγορα από τις αντρικές τουαλέτες και τα μάτια της έπεσαν έπειτα στα χέρια του που ίσιωναν την ζώνη του παντελονιού του.
Αίσχος...
"Είσαι τόσο αισχρός..." τα λόγια αυτά ξέφυγαν από το στόμα της πριν προλάβει να συγκρατήσει τον εαυτό της.
"Ορίστε;"
"Αυτό που άκουσες!" είπε εκείνη και έκανε να φύγει μα την απέτρεψε, καθώς την έπιασε από το χέρι.
"Μην με ακουμπάς!" φώναξε και τράβηξε το χέρι της μακρυά από την λαβή του. Δεν ήθελε καν να σκεφτεί που θα μπορούσαν να έχουν ακουμπήσει αυτά τα χέρια...
Το δεξί της χέρι πήγε αυθόρμητα με δύναμη προς το μάγουλο του, όμως πριν προλάβει να έρθει σε επαφή, εκείνος κρατούσε ήδη τον καρπό της στο χέρι του.
"Μην τολμήσεις και κάνεις ξανά τέτοια κίνηση. Δύο φορές έγινε αυτό, δεν θα υπάρξει και άλλη..." αναφέρθηκε στην βραδιά που τον σφαλιάρισε στα αποδυτήρια και έξω από εκείνο το κλαμπ.
Εκείνη στενεψε τα μάτια της και τράβηξε το χέρι της μακρυά του. "Είσαι τεράστιος μαλακας αγόρι μου!"
Φάνηκε μπερδεμένος "Τι σε έπιασε; Έχεις πιει;" ρώτησε μόλις η μυρωδιά του αλκοόλ έφτασε τα ρουθούνια του.
Αγνόησε την ερώτηση του "Δύο βραδιά πριν, φιλάς εμένα και φεύγεις μες στην μαύρη νύχτα χωρίς να μου δώσεις μια εξήγηση και τώρα βγάζεις τα μάτια σου στις τουαλέτες με μια ξανθιά! Τι στο διάολο πάει στραβά με εσένα;! Τι σκατα θες πια από εμένα;! Έχω βαρεθεί αλλά περισσότερο κουραστεί από τα μπερδεμένα σου μηνύματα!"
Το βλέμμα του έγινε σκληρό και είδε τον μυ στο σαγόνι του να τεντωνεται λόγω του ότι εσφιγγε το σαγόνι του. Την πλησίασε σε απόσταση αναπνοής και χαμήλωσε το κεφάλι του έτσι ώστε να την κοιτάει κατάματα.
"Δεν θέλω απολύτως τίποτα από εσένα. Θέλω να με αφήσεις ήσυχο. Το φιλί εκείνο δεν σήμαινε τίποτα για εμένα, απλώς έτσι μου σηκώθηκε και σε φίλησα. Θα κάνω ότι γουστάρω και με όποια γουστάρω. Μείνε μακρυά μου και τότε δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Το κατάλαβες;"
Η Μυρτώ έσφιξε και η ίδια τα δόντια της και ένιωθε σχεδόν φλόγες να πετάγονται από τα μάτια της."Ρε αντε μου στον διάολο!" φώναξε και έφυγε μακρυά του.
Έφτασε στο μπαρ, πήρε την τσάντα της και την φίλη της από το χέρι και βγήκαν από το μπαρ δίχως δεύτερη σκέψη, ενώ η Λυδία ήταν υπερβολικά πολύ μπερδεμένη. Δεν ρώτησε τίποτα και έτσι η Μυρτώ δεν χρειάστηκε να απαντήσει σε τίποτα.
Η κολλητή της την επέστρεψε στο σπίτι της και λίγο πριν βγει από το αμάξι της ζήτησε εξηγήσεις. Εκείνη είπε πως θα έλυνε τις απορίες της την επόμενη μέρα και έτσι με ένα "Καληνύχτα." μπήκε στο σπίτι της.
Για καλή της τύχη ο πατέρας της έλειπε, καθώς είδε στο ρολόι πως η ώρα ήταν ακόμη έντεκα. Στο δωμάτιο της, πέταξε τσάντα, παπούτσια και σακάκι από πάνω της και έπεσε στο κρεβάτι της δίχως να δώσει σημασία στο γεγονός ότι ήταν ακόμα με τα ρούχα.
Ένιωθε τα βλέφαρά της να βαραίνουν και τελευταία της σκέψη ήταν το γεγονός πως μονάχα ένα πράγμα είχε πάει όπως το είχε σχεδιάσει εκείνο το βράδυ. Ήταν στο κρεβάτι της πριν τις δώδεκα η ώρα...
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...