|34

3.1K 239 12
                                    

"Θα πεθάνουμε εδώ πάνω." πανικοβληθηκε καθώς έσφιξε το χέρι του στο δικό της και έκλεισε τα μάτια της όσο πιο σφιχτά μπορούσε.

Τον άκουσε να χασκογελάει και αυτό αντί να την εκνευρίσει, την έκανε να χαλαρώσει καθώς λάτρευε το βαθύ γέλιο του.

"Δεν θα πεθάνουμε, δεν έχουμε καν κολλήσει. Βλέπεις; Κουνιέται ακόμα."

"Δεν βλέπω! Και δεν θέλω να δω! Δεν καταλαβαίνω πως αυτό με βοηθάει στο να μάθω περισσότερα για εσένα!" έσφιξε και άλλο τα μάτια της και το χέρι του.

"Μα πως. Έμαθες πως δεν έχω υψοφοβια και εγώ έμαθα πως εσύ έχεις."

"Μην με κοροϊδεύεις!" κλαψουρισε όταν ένιωσε την ρόδα να τρανταζεται λίγο.

Γελασε λίγο εκείνος αλλά σταμάτησε γρήγορα "Εντάξει, εντάξει συγγνώμη. Σχεδόν τελείωσε οπότε μπορείς να ανοίξεις τα μάτια σου."

Η Μυρτώ τα άνοιξε διστακτικά και αμέσως μια τσιριδα της ξέφυγε όταν είδε πως βρισκοντουσαν στο πιο ψηλό σημείο της ρόδας.

"Ψεύτη!" του φώναξε, τον χτύπησε ελαφρώς στον ώμο προτού κρύψει το πρόσωπο της στο ίδιο σημείο.

"Συγγνώμη αλλά έπρεπε να δω την έκφραση σου." συνέχισε να γελάει εκείνος.

Η κοπέλα σήκωσε το κεφάλι της και τον κοίταξε με δάκρυα στα μάτια, το γέλιο του κόπηκε αμέσως και το ύφος του έγινε ανήσυχο.

"Μη κλαις, συγγνώμη. Σςςς μην κλαις σε παρακαλώ θα του πω να κατέβουμε αμέσως, απλώς μην κλαις." πανικοβληθηκε και κοίταξε κάτω, όπου κανονικά βρισκόταν ο υπεύθυνος της ρόδας του λούνα παρκ, θέλοντας να του ζητήσει να σταματήσει το μηχάνημα.

Ήταν σειρά της Μυρτώς να γελάσει με την αντίδραση του. Έπιασε το στομάχι της που πονούσε από τα γέλια, προτού τον κοιτάξει.

"Σκουπισου λίγο εδώ μωρό μου, έχεις λίγο αιματακι. Ψαρουκλα!" σκούπισε λίγο τις άκρες των χειλιών της υποδειγματικα, προτού ξεσπάσει σε γέλια ξανά.

Καθ' όλη την ώρα που εκείνη γελούσε, εκείνος την κοιτούσε απολύτως σοβαρός, θέλοντας να κρύψει το γεγονός ότι το έβρισκε αστείο.

Άφησε ένα φιλί στα χείλη του προτού του χαμογελάσει "Να μάθεις να με κοροϊδεύεις."

"Τουλάχιστον σε έκανα να ξεχάσεις την υψοφοβια σου." είπε τελικά ο Αλέξανδρος όταν κατέβηκαν από την ρόδα.

"Δεν θα το έλεγα." γέλασε ελαφρώς εκείνη προτού φάει λίγο από το μαλλί της γριάς που είχαν μόλις αγοράσει.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now