|63

2.2K 200 1
                                    

"Αρχικά, υποπτευθηκαμε πως ήταν κάποιος κοντινός άνθρωπος του δολοφόνου του πατέρα της και το έκανε για εκδίκηση. Ρωτήσαμε όμως την οικογένεια του και οποιονδήποτε συγγενή του που μένει στην πόλη και είχαν όλοι άλλοθι." εξήγησε στη θεία της Μυρτώς ο αστυνομικός που είχε αναλάβει και την προηγούμενη υπόθεση της Μυρτώς.

"Τώρα, μένει να βρούμε τον Μίλτο Αντωνόπουλο, καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα του Αλέξανδρου..." γύρισε να κοιτάξει τον νεαρό που καθόταν δίπλα στη Κατερίνα "Είναι πιθανότατα ο επόμενος ύποπτος."

Η γυναίκα σκούπισε τα δάκρυα από τα μάγουλα της και δυσανασχετισε "Πως θέλετε να πιστέψω ότι θα την βρείτε αστυνομικέ, όταν ακόμα δεν έχετε βρει τον άντρα που την έβαλε σε κώμα;"

Ο αστυνομικός δάγκωσε το μάγουλο του και κοίταξε το πάτωμα, ενοχλημένος με τον εαυτό του και τους συνεργάτες του, που αυτό το οποίο έλεγε η θεία της Μυρτώς ήταν αλήθεια.

"Τον έχουμε βρει κυρία Παπαστεφάνου, απλώς δεν έχουμε αρκετά στοιχεία να τον συλλάβουμε..."

"Το ένα και το ίδιο μου φαίνονται εμένα..." απάντησε απογοητευμένη.

Πήρε μια βαθιά ανάσα και σηκώθηκε από τον καναπέ.

"Εμένα να με συγχωρείτε, όμως δεν αισθάνομαι καθόλου καλά, πάω στο δωμάτιο μου. Αλέξανδρε αγόρι μου θα με ενημερώσεις για οτιδήποτε νεότερο;"

"Ναι ναι, φυσικά." απάντησε ο νεαρός.

Η νεαρή γυναίκα του χαμογέλασε λίγο από ευγένεια, προτού φύγει από το σαλόνι και χαθεί από τα μάτια των δύο αντρών αφού ανέβηκε στον δεύτερο όροφο.

Σηκώθηκε ο αστυνομικός εκνευρισμένος από τον καναπέ και πέρασε τα χέρια του μέσα από τα καστανοξανθα μαλλιά του.

Ο Αλέξανδρος αγνόησε τη συγχιση του και έβγαλε από τη τσέπη του παντελονιού του ένα διπλωμένο χαρτί. Το ξεδιπλωσε και το κράτησε μπροστά στον αστυνομικό .

"Εδώ έχω γράψει όλα τα κρησφύγετα του, τα μέρη που έχει κάνει ανταλλαγές και τα μέρη που συχνάζει. Μπορεί να μην την έχει βέβαια σε κάποιο από αυτά, όμως είμαι σίγουρος ότι-"

"Μη τολμήσεις και πεις ότι είσαι σίγουρος ότι την απήγαγε αυτός." γύρισε να τον κοιτάξει και τον διέκοψε απότομα.

Άρπαξε το χαρτί από το χέρι του και του έριξε μια ματιά."Τι να το κάνω αυτό χωρίς αποδεικτικά στοιχεία; Τα μόνα στοιχεία που έχω είναι η κατάθεση σου, που και αυτή δεν είναι επίσημη, και η κατάθεση της κοπέλας την οποία δε μπορώ να επιβεβαιώσω αφού ο Αντωνόπουλος κρύβει καλά τις δουλειές του. Αν έλεγα στους συναδέλφους μου αυτά που μου είπες ίσως να γινόταν πιο εύκολο όλο αυτό, καθώς είναι καλύτερες δύο καταθέσεις από μια, έτσι όμως εσύ καταλήγεις στη φυλακή."

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now