Έφτασε στον χώρο στάθμευσης του λούνα παρκ και αναγνώρισε το μαύρο αυτοκίνητο του. Ήξερε πως δεν θα έφευγε αφήνοντας την εκεί μόνη της. Έφτασε το όχημα, άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού και μπήκε μέσα.
Δεν μίλησε κανένας από τους δύο τους. Κοιτούσαν μπροστά τους, κάνοντας πως ο άλλος δεν υπήρχε. Ο Αλέξανδρος έβαλε μπρος και ξεκίνησαν για τον δρόμο της επιστροφής. Καθ' όλη την διαδρομή επικρατούσε σιωπή και η ατμόσφαιρα μέσα στο αμάξι ήταν αποπνικτική. Η Μυρτώ δεν τον είχε κοιτάξει ούτε για μια στιγμή, κοιτούσε συνέχεια έξω από το παράθυρο της.
Η ζεστή φθινοπωρινή μέρα είχε τελειώσει και από τον νυχτερινό ουρανό έπεφταν πλέον σταγόνες βροχής όταν έφτασαν έξω από το σπίτι της. Μόλις το όχημα σταμάτησε να κινείτε το χέρι της πήγε αμέσως στο μαύρο χερούλι της πόρτας και την άνοιξε.
Βγήκε από το αυτοκίνητο αγνοώντας το χέρι του Αλέξανδρου που το είχε απλώσει πιθανότατα για να την κρατήσει, αλλά δεν την πρόλαβε. Έκλεισε σιγά την πόρτα πίσω της και περπάτησε γρήγορα προς την βεράντα του σπιτιού της για να μην βραχεί.
Δεν ήταν θυμωμένη μαζί του, απλώς δεν της άρεσε όταν της έλεγαν ψέματα ή της κρατούσαν μυστικά. Και είχε κουραστεί να προσπαθεί να τον κάνει να της πει την αλήθεια, οπότε δεν είχε σκοπό να ασχοληθεί ξανά μέχρι ο Αλέξανδρος να της πει την αλήθεια.
Όταν έκλεισε η πόρτα του σπιτιού πίσω της άκουσε και το αμάξι να φεύγει. Δυσανασχετησε για το πως τελείωσε η μέρα τους και πέταξε τα κλειδιά της στο τραπεζάκι δίπλα από την πόρτα. Έβγαλε το λίγο βρεγμένο μπουφάν της και το κρέμασε στην κρεμάστρα δίπλα της. Έψαξε με το χέρι της τον διακόπτη του φωτός και τον πάτησε όταν τον βρήκε.
Μία τσιριδα της ξέφυγε όταν αντικρυσε τον άντρα απέναντι της να κάθεται στην πολυθρόνα στη γωνία του χολ.
"Μπαμπά, τι κάνεις εδώ;"
"Δεν μου επιτρέπεται να είμαι στο ίδιο το σπίτι μου;"
"Οχι απλώς δεν είδα το αυτοκίνητο σου και ξαφνιάστηκα."
"Βρέχει και το έβαλα στο γκαράζ."
"Και γιατί κάθεσαι μες στα σκοτάδια;"
"Πάντα ήθελα να το κάνω αυτό. Έχω δει όλους τους μπαμπάδες στις ταινίες να το κάνουν." χαμογέλασε παιχνιδιάρικα.
Γέλασε λίγο η Μυρτώ "Να κάνουν τι;"
"Να πιάνουν την κόρη τους να γυρνάει από κρυφό ραντεβού με το αγόρι της."
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...