|50

2.7K 220 8
                                    

Οι επόμενες μέρες ήταν ένα χάος. Χάος για την Μυρτώ που έβλεπε κάθε τρεις και λίγο τους φίλους, τον πατέρα της, τον Αλέξανδρο και την Μελίνα στο δωμάτιο της. Χάος και για τις νοσοκόμες και τους γιατρούς που προσπαθούσαν να τους διώξουν για να κάνουν τις απαραίτητες εξετάσεις.

Ο Αλέξανδρος πολλές φορές αρνούνταν να βγει από το δωμάτιο και έπρεπε να επέμβει πάντα ένα από τα παιδιά για να τον παροτρύνει μαζί με την Μυρτώ να βγει από το δωμάτιο.

"Δεν μπορείτε να την εξετάσετε και με εμένα εδώ;" ρωτούσε κάθε φορά.

Τη δεύτερη μέρα που είχε ξυπνήσει η κοπέλα, την είχε επισκεφτεί και η μητέρα του Αλέξανδρου, καθώς ο ίδιος την είχε ενημερώσει για την πλέον κατάσταση της Μυρτώς. Τα πρώτα δύο λεπτά της γνωριμίας τους ήταν άβολα, ύστερα όμως αφού η Μυρτώ δέχτηκε με μεγάλη χαρά την ανθοδέσμη που της είχε φέρει η κυρία Γαλήνη, όλη η αμηχανία πέταξε έξω από το παράθυρο.

Όταν είχε πρωτοδεί τη γυναίκα η Μυρτώ είχε αναρωτηθεί από μέσα της "Αυτή είναι η αλκοολική μητέρα του που μου έλεγε; Αυτή είναι μια κούκλα!"

Και πράγματι στα 40 της ήταν μια κούκλα, με τα ίδια χαρακτηριστικά των δύο παιδιών της, καθώς και τα δύο της είχαν μοιάσει.

Η Μελίνα είχε πάει να την επισκεφτεί αρκετές φορές ενώ ήταν σε κώμα, ενώ ήταν στο νοσοκομείο κάθε μέρα από τότε που ξύπνησε.

Άλλη μισή εβδομάδα στο νοσοκομείο, συνολικά έναν μήνα, και η Μυρτώ είχε πάρει επιτέλους εξιτήριο. Είχε μόλις ντυθεί όταν η πόρτα χτύπησε και μπήκε μέσα ο Αλέξανδρος.

"Ετοιμη;" ρώτησε.

"Ναι." κούμπωσε το μπουφάν της, τύλιξε το κασκόλ της γύρω από τον λαιμό της και πήγε να πάρει τον σάκο της.

Πριν προλάβει να τον περάσει στον ώμο της εκείνος τον είχε πάρει και τον κουβαλούσε. Η Μυρτώ δεν παραπονέθηκε και βγήκε από το δωμάτιο αφού της κρατούσε την πόρτα.

Ο διάδρομος πρώτη φορά μέσα σε αυτές τις μέρες ήταν τόσο άδειος, καθώς όλοι είχαν φύγει αφού θα έπαιρνε εξιτήριο και εκείνη, ενώ ο πατέρας της τους περίμενε στο σπίτι. Η Μυρτώ αποχαιρέτησε τις νοσοκόμες και βγήκαν από το νοσοκομείο, στο κρύο. Μπήκαν γρήγορα στο αυτοκίνητο του Αλέξανδρου και λίγο αργότερα έφτασαν έξω από το σπίτι της.

"Ευχαριστώ που με έφερες." του χαμογέλασε και άφησε ένα φιλί στο μάγουλο του. Άνοιξε την πόρτα της και είχε σκοπό να πάρει την τσάντα της από το πίσω κάθισμα, όταν είδε τον Αλέξανδρο να είναι ήδη δίπλα της με τον σάκο στον ώμο του.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now