|37

2.6K 235 0
                                    

Ανατρίχιασε όταν ένιωσε το κρύο μάρμαρο του πάγκου να ακουμπάει το πίσω μέρος των ποδιών της. Ένιωσε τα χέρια του στους γοφούς της να την κρατάνε σταθερή. Άνοιξε λίγο τα πόδια της για να σταθεί εκείνος πιο κοντά στον πάγκο όπου καθόταν η ίδια.

Τον φίλησε τόσο όσο δεν τον είχε φιλήσει όλη την εβδομάδα και της είχε λείψει. Το ίδιο έκανε και ο ίδιος περνώντας την γλώσσα του στο κάτω χείλος της.

Τα χέρια του πήγαν στα πόδια της και ανέβασε λίγο το φόρεμα της έτσι ώστε να ακουμπάει το ζεστό της δέρμα. Εκείνη πέρασε τα χέρια της πάνω από το γυμνασμένο στήθος του, το οποίο προς την δυσαρέσκεια της, ήταν καλυμμένο από το άσπρο πουκάμισο του.

Τύλιξε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του ξανά και κόλλησε επάνω του. "Πάμε στο δωμάτιο μου." του ψιθύρισε με την ανάσα της να είναι άνιση.

Σε δευτερόλεπτα βρισκόταν στον αέρα, μέσα στα δυνατά του μπράτσα, ενώ είχε τυλίξει τα πόδια της γύρω από τη μέση του. Δεν κατάλαβε η κοπέλα πότε είχαν ανέβει τα σκαλιά και βρισκοντουσαν στον διάδρομο του δεύτερου ορόφου.

Την κόλλησε στον τοίχο, ενώ την είχε ακόμη στην αγκαλιά του και άρχισε να φιλάει τον λαιμό της. Από την κλειδα της, την βάση του λαιμού της, το σαγόνι της και το μάγουλο της, έφτασε ξανά στα χείλη της.

"Ποια πόρτα;" την ρώτησε λαχανιασμενος.

"Τελευταία δεξιά." απάντησε εκείνη, προτού επιτεθεί ξανά στα χείλη του.

Για άλλη μια φορά δεν κατάλαβε πότε την είχε μεταφέρει και βρισκοντουσαν στο δωμάτιο της. Ένιωσε την πλάτη της να ακουμπάει κάπου μαλακά και κατάλαβε πως την είχε αφήσει στο κρεβάτι της. Συνέχισαν να φιλιούνται με αυτόν από πάνω της και όταν η Μυρτώ κουράστηκε να χαϊδεύει το λευκό του πουκάμισο, άρχισε να ανοίγει ένα-ένα τα κουμπιά του πουκαμισου του, καθώς ήθελε να νιώσει το δέρμα του.

Όταν ήταν πια εντελώς ανοιχτό και μια κρύα ασημί αλυσίδα που κρεμόταν από τον λαιμό του ακουμπούσε επάνω της, πέρασε τα χέρια της πάνω από το γυμνασμένο στήθος του και τους κοιλιακούς του. Στον δεξί ώμο του φαινόταν και λίγο η αρχή του τατουάζ του που κάλυπτε όλο το χέρι του. Το χαϊδεψε σιγά με τα δάχτυλα της, προτού γυρίσει και τον φιλήσει ξανά.

Όταν τον άγγιξε στο στήθος τον ένιωσε να ανατριχιαζει και από μέσα της χάρηκε πολύ που και εκείνη τον επηρέαζε όπως την επηρέαζε αυτός.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now