And way down we go
Way down we go
Say way down we go
'Cause they will run you down, down til you fall
Way down we go-Way down we go, Kaleo
|-|
"Άσε το ποτήρι κάτω ρε Αλέξανδρε." προσπάθησε ο Ορέστης να πάρει το ποτήρι από τα χέρια του φίλου του.
"Άσε με ήσυχο ρε μαλακα!" φώναξε εκείνος ενώ δεν άφηνε το ποτήρι.
"Αλέξανδρε-" πήγε να μιλήσει ξανά, τον διέκοψε όμως ο δυνατός ήχος του ποτηριού να σπάει στον τοίχο απέναντι, όπου το είχε πετάξει ο Αλέξανδρος.
"Σου είπα άσε με ήσυχο..." μουρμούρισε υπό την επήρεια του αλκοόλ.
Ο Θάνος εμφανίστηκε γρήγορα από τη κουζίνα και είπε απότομα "Ρε μαλακες θα ξυπνήσετε τα μικρά!"
Σήκωσε το χέρι του απολογητικά ο Αλέξανδρος, προτού σηκωθεί λίγο από τη πολυθρόνα που καθόταν, πάρει στο χέρι του το μπουκάλι ουίσκι που βρισκόταν στο τραπεζάκι του σαλονιού μπροστά του και τελικά ξαπλώσει ξανά στη πολυθρόνα. Το είδε αυτό ο Θάνος και πήγε αμέσως δίπλα του για να του το πάρει.
"Μαλακα έχεις τελειώσει όλο το ουίσκι και θα νομίζει η μάνα μου ότι είμαι αλκοολικός."
Έκανε να το πάρει από τη λαβή του, γύρισε όμως ο μελαχρινός νεαρός και τον κοίταξε στραβά "Άστο για να μη βρεθεί και αυτό στον τοίχο..."
Ετριξε τα δόντια του ο Θάνος αλλά άφησε το μπουκάλι.
"Θα σου πάρω άλλο." είπε ο Αλέξανδρος, προτού πιει άλλη μια γουλιά από το ποτό.
"Ρε Αλέξανδρε άσε τα ποτά και πάνε μίλα της ρε αγόρι μου..." παραπονέθηκε ο Στέφανος από τον καναπέ δίπλα του, τριβοντας τα μάτια του.
Ήταν δύο η ώρα το βράδυ και τον είχαν ξυπνήσει για να βοηθήσει να μαζέψουν τον Αλέξανδρο από ένα μπαρ και να τον πάνε στο σπίτι του Θάνου να συνεχίσει το ποτό, ενώ τα δύο αδέρφια του κοιμοντουσαν και η μητέρα του είχε πάει στη θεία του για το βράδυ.
"Να της πω τι; Σε λιγότερο από έναν μήνα φεύγει..." είπε και ήπιε λίγο ακόμα.
Ακούστηκε να χτυπάει η πόρτα του διαμερίσματος και όταν την άνοιξε ο Ορέστης, εμφανίστηκε ο Νίκος.
"Τι πάθατε ρε μαλακες τέτοια ώρα;"ρώτησε και ο ίδιος νυσταγμένος.
"Αυτόν ρώτα..." απάντησε ο Θάνος κουνώντας το κεφάλι του προς τον Αλέξανδρο.
Γύρισε ο κολλητός της Μυρτώς να τον κοιτάξει, περιμένοντας μια απάντηση.
"Η Μυρτώ φεύγει."
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...