|30

3.2K 247 3
                                    

Ο ήχος των δύο αμαξιών να περνάνε από μπροστά τους σε ταχύτητα φωτός, τρύπησε σχεδόν τα τύμπανα της Μυρτώς.

"Θα τρακαρουν!" ανησύχησε η κοπέλα.

Χασκογέλασε ακριβώς από πίσω της ο Αλέξανδρος "Στην ευθεία;" είπε ενώ κοιτούσε τα δύο αμάξια να τρέχουν στην ευθεία του παλιού αεροδιάδρομου.

"Μα δες πόσο τρέχουν!"

Ένιωσε τα χέρια του να τυλίγονται γύρω της από πίσω της "Μην ανησυχείς, ξέρει τι κάνει ο Νίκος." της είπε κοντά στο αφτί προτού αφήσει ένα φιλί λίγο πιο κάτω.

Αυτό την έκανε να χαλαρώσει ελαφρώς και να γύρει πίσω, επάνω του. Τα χέρια της βρήκαν τα δικά του και έμειναν εκεί. Δίπλα τους η Λυδία με τον Μιχάλη ήταν σε μια παρόμοια κατάσταση, ενώ οι τρεις φίλοι του έπιναν μπύρα από γυάλινα μπουκάλια κοιτώντας πότε τα αμάξια, πότε τις κοπέλες που περνούσαν από δίπλα τους.

Η Μυρτώ χαλάρωσε εντελώς μόνο όταν είδε μήνυμα από τον Νίκο που έλεγε πως είχε φτάσει στην γραμμή τερματισμού και είχε νικήσει κιόλας. Χαμογέλασε και πήρε το μπουκάλι μπύρας από το χέρι του Αλέξανδρου πριν πιει μια γουλιά.

Την κοιτάξει και εκείνη του χαμογέλασε, γύρισε στην αγκαλιά του και σηκώθηκε στις μύτες των ποδιων της για να του δώσει ένα φιλί.

"Νίκησε!" του είπε και το άκουσαν και οι φίλοι τους. Ζητοκραύγασαν και γέλασαν, ενώ εκείνος απλώς χαμογέλασε. Και αυτό όχι επειδή νίκησε ο Νίκος. Δεν τον απασχολούσε αν νικούσε ή έχανε. Χαμογέλασε γιατί αυτό του προκαλούσε η κοπέλα που βρισκόταν μέσα στα χέρια του. Το να την βλέπει έτσι, τον έκανε να χαμογελάει.

Ο Νίκος εμφανίστηκε τελικά μέσα από το πλήθος με την Ελένη δίπλα του και δέχτηκε αγκαλιές από όλους τους φίλους του. Συμφώνησαν όλοι να βγουν για να γιορτάσουν άλλη μια νίκη του και μόνο όταν βρέθηκαν στα οχήματα ακούστηκε η φωνή του Αλέξανδρου.

"Εμάς θα πρέπει να μας αποχαιρετησετε." γύρισε μπερδεμένη η Μυρτώ να τον κοιτάξει με τα φρύδια της να σχηματίζουν ένα συνοφρυωμα και ένα ερωτηματικό βλέμμα.

Πριν προλάβει να ρωτήσει κανείς τους, συμπλήρωσε "Έχουμε κανονίσει."

Όλοι φάνηκαν εντάξει και τους ευχήθηκαν να περάσουν καλά και να χρησιμοποιήσουν προφυλάξεις.

Το τελευταίο βασικά το είπε ο Θάνος και αυτό αποτέλεσε στον Αλέξανδρο να τον πετύχει με μια πέτρα, ενώ η Μυρτώ απλώς ένιωσε τα μάγουλα της να κοκκινιζουν.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now