|60

2.2K 189 2
                                    

I let my good one down
I let my true love die
I had his heart but I broke it every time
Lonely I, I'm so alone now

-No Rest For The Wicked, Lykke Li

|-|

Ξύπνησε στον γαλήνιο ήχο των κυμάτων, τη μυρωδιά της θάλασσας και μια υπέροχη αντρική κολόνια. Άνοιξε αργά τα μάτια της για να αντικρίσει ένα πανέμορφο ζευγάρι πράσινων ματιών να τη κοίτανε, με ένα χαμόγελο να τα συνοδεύει. Αυτομάτως, ένα χαμόγελο σχηματίστηκε και στα δικά της χείλη.

"Καλημέρα." της είπε με τη βραχνή, πρωινή φωνή του, κάνοντας τη να θέλει να επαναλάβουν αυτό που συνέβη το προηγούμενο βράδυ.

Αντιθέτως συγκρατηθηκε και του ψιθύρισε ένα γλυκό "Καλημέρα."

Δέχτηκε το φιλί που της έδωσε, προτού γυρίσει το κεφάλι της για να κοιτάξει τη θάλασσα και ύστερα προς την αντίθετη μεριά, όπου ο ήλιος είχε ανατείλει εδώ και αρκετή ώρα.

Ξάπλωσε ξανά το κεφάλι της στο στήθος του και έκλεισε τα μάτια της, παίρνοντας μια βαθιά ανάσα, καθώς δεν ήθελε να τελειώσει όλο αυτό ποτέ. Το χέρι του χάιδευε απαλά τη πλάτη της ενώ το δικό της χάιδευε το μάγουλο του με το λίγο μούσι τριών ημερών που είχε ή έπαιζε με την αλυσίδα του.

Ήταν απολύτως ήρεμη και απολάμβανε τη στιγμή, όταν ακούστηκε στο κινητό της η ειδοποίηση πως είχε δεχτεί κάποιο μήνυμα.

Σε δευτερόλεπτα τα μάτια της είχαν ανοίξει διάπλατα και είχε πεταχτεί όρθια, τραβώντας τη κουβέρτα μαζί της.

"Η θεία μου!" αναφώνησε, υποθέτοντας ότι το μήνυμα ήταν από αυτή και πως είχε ανησυχήσει η γυναίκα.

Έλειπε από το σπίτι από το προηγούμενο βράδυ και για αυτόν τον λόγο τη φανταζόταν ήδη να κλαίει στους αστυνομικούς και να βγάζει SILVER ALERT στις ειδήσεις για την εξαφάνιση της.

Θεέ μου! Γράφουν και τα κιλά σε αυτά τα πράγματα!

"Μην ανησυχείς, την ειδοποίησα εγώ εχθές την ώρα που περίμενα να κατέβεις, πως πιθανότατα δεν θα επέστρεφες σπίτι για το βράδυ." άκουσε τον Αλέξανδρο δίπλα της.

Ξεφυσιξε ανακουφισμενη η κοπέλα και έπεσε ξανά στο μαξιλάρι της δίπλα του. Εκείνος άπλωσε το χέρι του και έπιασε το κινητό της, που ήταν λίγο πιο πάνω από το κεφάλι του, για να της το δώσει.

Στη κίνηση αυτή όμως, δε μπορούσε παρά να δει το μήνυμα, καθώς άναψε η οθόνη του κινητού από την ειδοποίηση. Η κοπέλα δεν το παρατήρησε αυτό και απολύτως ήρεμη πήρε το κινητό της από το χέρι του και διάβασε το μήνυμα.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now