|25

3K 249 6
                                    

"Φύγε μακρυά μου!" ούρλιαξε σχεδόν προτού πετάξει το μαξιλάρι προς την κολλητή της, αλλά τελικά αυτό προσγειώθηκε στο γραφείο της.

"Μυρτώ σταμάτα να κάνεις σαν μωρό! Θα βγούμε, πάει και τελείωσε! Έλα βάλε το φόρεμα τώρα!" φώναξε η Λυδία, καθώς είχε αρχίσει να χάνει την υπομονή της. Κατά βάθος όμως και η ίδια το έβρισκε αστείο...

"Μα δεν θέλω! Μιχάλη! Έλα να την πάρεις να φύγετε!" φώναξε προς την πόρτα για να την ακούσει το αγόρι της κολλητής της -που τις περίμενε στο σαλόνι- και να την βοηθήσει. Θα μπορούσε να ορκιστεί όμως πως τον άκουσε να γελάει.

Προδότη...

"Μυρτώ τελείωνε γαμωτο!"

"Μα δε-" δε  πρόλαβε να ολοκληρώσει την διαμαρτυρία της, καθώς η Λυδία είχε ήδη πέσει πάνω της και κυλιοντουσαν στο πάτωμα.

"Θα βάλεις αυτό το φόρεμα και θα βγούμε, την τύχη μου μέσα!" τσιριξε ενώ προσπαθούσε να βγάλει την μπλούζα της Μυρτώς.

"Βιασμός!" προσπάθησε να φωνάξει εκείνη αλλά ο αγκώνας της κολλητής της βρέθηκε κατά λάθος -λέμε τώρα- στα πλευρά της και της κόπηκε η ανάσα.

"Μην είσαι τόσο βίαιη!" κλαψουρισε η κοπέλα.

"Εσύ με κάνεις βίαιη!" απάντησε εκείνη.

"Εντάξει, εντάξει παραδινομαι, σταμάτα!" γέλασε η Μυρτώ όταν τα δάχτυλα της Λυδίας έφτασαν στα πλευρά της και την γαργαλησαν.

Η Λυδία κατέβηκε από πάνω της γελώντας και ξάπλωσε δίπλα της στο άσπρο χαλί "Μόλις μου χάλασες τα μαλλιά..." μουρμούρισε.

"Εσύ μου επιτέθηκες." απάντησε η Μυρτώ.

Ξεφυσηξε η κολλητής της και αφού σηκώθηκε, πήγε μπροστά στον καθρέφτη του δωματίου της Μυρτώς. Με μια χτένα που βρήκε άρχισε να διορθώνει τις μαύρες μπούκλες της που μπορεί να πετούσαν.

Στηρίχτηκε στους αγκώνες της η Μυρτώ για να κοιτάξει την κολλητή της από το πάτωμα.

"Αν είναι να βγω έξω με αυτό το κρύο, θα βάλω παντελόνι και δεν δέχομαι αντίρρηση." είπε και σηκώθηκε χωρίς να περιμένει απάντηση. Πήγε στην ντουλάπα της και διάλεξε ένα σύνολο, που αποτελούταν από μια μαύρη ψηλομεση παντελονα και μια στενή, άσπρη μπλούζα με λαιμοκοψη V. Φόρεσε το δερμάτινο μπουφάν της, τα μαύρα τακουνια της, ένα μαύρο κασκόλ και ήταν έτοιμη.

"Πάμε;" άκουσε η Λυδία τη κολλητή της να λέει και αφού άφησε κάτω την χτένα γύρισε να την κοιτάξει.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now