|56

2.1K 197 5
                                    

Hold on, I still want you
Come back, I still need you
Let me take your hand, I'll make it right
I swear to love you all my life
Hold on, I still need you

-Hold on, Chord Overstreet


*Προσοχή, ίσως ακολουθεί σκληρή σκηνή για κάποιους αναγνώστες.

|-|

Ο σιγανός ήχος του κινητού της να δονείτε στο κομοδίνο της, κατάφερε να την ξυπνήσει από τον μεσημεριανό της ύπνο. Όχι πως ήταν και πολύ δύσκολο πλέον, καθώς ο ύπνος δεν την έπαιρνε εύκολα. Άνοιξε τα μάτια της και πήρε το κινητό της στα χέρια της.

Είδε πως είχε άλλο ένα μήνυμα από τη κολλητή της. Είχε στείλει ενώ εκείνη κοιμόταν.

'Είναι επείγον!' -Λυδία, Παρασκευή 3:41 μ.μ.

Η κοπέλα σηκώθηκε και ντύθηκε. Αργά κατέβηκε τα σκαλιά του σπιτιού και πήγε στο γραφείο του πατέρα της, όπου βρήκε τη θεία της να ασχολείται με κάποια έγγραφα από κάποιες υποχρεώσεις της που είχαν μείνει ακόμα, ύστερα από τη κηδεία του αδερφού της. Δεν φαινόταν καθόλου σωστό το γεγονός ότι κάποιος άλλος που δεν ήταν ο πατέρας της καθόταν σε εκείνη τη καρέκλα στο γραφείο του, το κράτησε όμως για τον εαυτό της αυτό το παράπονο. 

"Μπορείς να με πας στο σπίτι της Λυδίας;"

Στην ερώτηση αυτή, το κεφάλι της Κατερίνας γύρισε να κοιτάξει βιαστικά τη Μυρτώ. Προσπάθησε να συγκρατήσει το μικρό χαμόγελο της που απειλούσε να της ξεφύγει, καθώς το γεγονός ότι η ανιψιά της θα έβγαινε ξανά από το σπίτι, τη χαροποιούσε.

"Ναι, ναι αμέσως."

Άφησε όλα τα χαρτιά πάνω στο γραφείο και σηκώθηκε βιαστικά από τη καρέκλα. Άρπαξε τα κλειδιά του αμαξιού της και ύστερα από λίγα λεπτά οδήγησης, έφτασαν έξω από το σπίτι της Μυρτώς.

"Ευχαριστώ." είπε σιγανά, προτού κλείσει τη πόρτα του συνοδηγού και ανέβει τα σκαλιά της βεράντας.

Χτύπησε το κουδούνι την ώρα που άκουσε το αυτοκίνητο της θείας της να απομακρύνετε. Όταν δεν υπήρξε απάντηση, ύστερα από ένα λεπτό, χτύπησε ξανά. Τα δύο αμάξια των γονιών της έλειπαν, κάτι που σήμαινε πως έλειπαν στη δουλειά, όπως συνήθως. Η Μυρτώ ήταν όμως σίγουρη πως η κολλητή της ήταν σπίτι, το αναμμένο φως που φαινόταν στο παράθυρο του σαλονιού το πρόδιδε αυτό. Κοίταξε μέσα από αυτό το παράθυρο, όμως δεν ήταν κανείς στο δωμάτιο. Είχε ένα προαίσθημα πως η Λυδία ήταν στο σπίτι και απλώς βρισκόταν σε μια κατάσταση που δεν άκουγε το κουδούνι.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now