Τράβηξε το χέρι της από την λαβή του μα εκείνος δεν την άφησε.
"Πόσο μου έλειψες. Είναι πολύς τελικά ο ένας χρόνος." το ίδιο σαρδονιο χαμόγελο ήταν ακόμα στο πρόσωπο του.
Σήκωσε το κεφάλι της και τον κοίταξε στα καφέ του μάτια "Ανδρέα άσε το χέρι μου."
Εκείνος το έκανε και με ένα αυτάρεσκο χαμογελάκι σήκωσε τα χέρια του σε μια υποτιθέμενη υποχώρηση.
"Πως και από εδώ; Ήρθες να δεις το αγόρι σου να φανταστώ;" Στα λόγια αυτά τα μάτια της κοπέλας γουρλωσαν λίγο.
"Τι νόμιζες μωρό μου; Τα νέα ταξιδεύουν γρήγορα."
Είδε δίκιο ο Αλέξανδρος που ανησυχούσε για το ότι εύκολα θα μαθαινοταν η σχέση τους και ίσως εκείνη τη στιγμή να το κατάλαβε αυτό.
Ετριξε τα δόντια της "Δεν είμαι το μωρό σου. Τι κάνεις εδώ, γιατί γύρισες;"
"Δεν σου έλειψα;"
"Καθόλου όμως."
Εκείνος έβαλε το χέρι του πάνω από την καρδιά του και προσποιηθηκε τον πληγωμένο. Η Μυρτώ κοίταξε πίσω του και είδε τους δύο φίλους του.
"Βλέπω τα μαντροσκυλα τα κουβαλάς ακόμα..." τα αλαζονικό χαμόγελα που είχαν έπεσαν από τα πρόσωπα τους και την κοίταξαν θυμωμένοι.
Εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκε δίπλα της ο Νίκος. Πριν προλάβει να αντιδράσει κανείς τους είχε επιτεθεί στον Ανδρέα. Τον τράβηξε από την μπλούζα πριν του ρίξει μια μπουνιά στο πρόσωπο. Φασαρία δημιουργήθηκε αμέσως και κόσμος μαζεύτηκε γύρω τους.
Ο Αντρέας κατάφερε να βρεθεί πάνω από τον Νίκο και να του ρίξει και ο ίδιος δυο-τρεις μπουνιές στο πρόσωπο, όμως ο κολλητός της κατάφερε να βγει από την δύσκολη αυτή θέση, καθώς βρέθηκα ξανά πάνω από τον μελαχρινό νεαρό.
Οι δύο φίλοι του, ο Μιχάλης και ο Ορέστης χώρισαν αυτούς τους δύο με χίλια ζόρια.
"Τι θες εδώ ρε καθίκι;" φώναξε ο Νίκος στον νεαρό απέναντι του, ενώ τον κρατούσε πίσω ο Μιχάλης.
Η Μυρτώ μπήκε μπροστά του και προσπάθησε να τον ηρεμήσει "Νίκο. Νίκο κοίταξε με."
Ο κολλητός της εστρεψε το βλέμμα του από τον Αντρέα σε εκείνη "Ηρέμησε, σε παρακαλώ. Μην του δίνεις τη προσοχή που ζητάει." τον παρακάλεσε.
Εσφιξε το σαγόνι του και προσπάθησε να ηρεμήσει για χάρη της. Εκείνη τη στιγμή επέλεξε να εμφανιστεί ο Αλέξανδρος.
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...