I don't want to know who we are without each other
It's just too hard
I don't want to leave here without you
I don't want to lose part of me
Will I recover?
That broken piece, let it go and unleash all the feelingsDid we ever see it coming?
Will we ever let it go?We are buried in broken dreams
We are knee-deep without a plea
I don't want to know what it's like to live without you
Don't want to know the other side of a world without you-The Other Side, Ruelle
|-|
Άλλη μια γροθιά στο πρόσωπο την έκανε να πέσει στο βρόμικο, κρύο πάτωμα του υπογείου. Τι έλεγε στην αρχή; Ότι δεν ένιωθε πως ήταν θύμα απαγωγής; Το έπαιρνε πίσω...
Αφού είχε νευριάσει τον Αντωνόπουλο, δεν είχε σταματήσει να τη κακομεταχειριζετε. Γρήγορα το πολυτελές δωμάτιο μετατράπηκε σε ένα υγρό υπόγειο, το ζεστό φαγητό σε κρύο λαπά και τα ζεστά μπάνια, σε σκληρές γροθιές και σφαλιάρες.
"Πάνε δύο μέρες τώρα, που είναι επιτέλους το αγόρι σου; Βαρέθηκα..." τον άκουσε να μουρμουραει, ενώ σκούπιζε τα ματωμένα του χέρια με τη πετσέτα που το προσέφερε ο άντρας με το μαύρο κουστούμι δίπλα από τη πόρτα.
Η κοπέλα κράτησε οποιαδήποτε σαρκαστική απάντηση για τον εαυτό της και απλώς έφτυσε στο πάτωμα το αίμα που είχε συσσωρευτει στο στόμα της.
Με το πόδι του την έσπρωξε έτσι ώστε να είναι ξαπλωμένη στη πλάτη της.
"Δεν έχεις πλάκα..." είπε σαν μικρό παιδί που μιλούσε σε ένα από τα παιχνίδια του.
"Με τη κολλητή σου πέρασα καλύτερα..."
Ζαρωσε τα φρύδια της η Μυρτώ, μπερδεμένη. Για ποιον λόγο ανέφερε τη Λυδία;
"Τι είπες;"
"Η κολλητή σου λέω. Ήταν πιο διασκεδαστικη. Βασικά, ο φόβος που ήταν γραμμένος στο πρόσωπο της έκανε την όλη κατάσταση πιο διασκεδαστικη. Εσύ από την άλλη είσαι δύσκολη, με ζορίζεις πολύ..."
Ένιωσε δάκρυα να μαζεύονται στα μάτια της, όμως δεν τα άφησε να πέσουν.
"Τι σχέση είχες με τη Λυδία;"
"Δυστυχώς δεν είχαμε καμία σχέση. Γνωριστήκαμε λίγο πριν τη σκοτώσω..."
"Τι λες; Αυτοκτόνησε..."
Εκείνος γέλασε δυνατά προτού γυρίσει να τη κοιτάξει "Πραγματικά πιστέψατε ότι αυτοκτόνησε; Είχε τα πάντα στη ζωή της, αν εξαιρέσεις τους χωρισμένους γονείς. Ήταν άλλο ένα κακομαθημένο κοριτσάκι, σαν και εσένα. Ήταν πολύ χαρούμενη για να αφαιρέσει τη ζωή της..."
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...