|5

3.6K 271 6
                                    

"Άσε με κάτω γάιδαρε! Δεν έρχομαι μαζί σας!" χτυπούσε αλύπητα την πλάτη του αλλά πιο πολύ προκαλούσε πόνο στα χέρια της πάρα σε εκείνον.

"Σταμάτα επιτέλους..." ακούστηκε σαν να βαριόταν. Έστριψαν εκείνη τη στιγμή σε μια γωνία στους σχολικούς διαδρόμους και το βρήκε ως ευκαιρία η Μυρτώ να κρατηθεί από τη γωνία του τοίχου. Έβαλε όλη της τη δύναμη και για μια στιγμή, ένιωσε απίστευτη ικανοποίηση από το γεγονός ότι κατάφερε να τον κάνει να σταματήσει.

"Άσε τον τοίχο." της είπε έντονα.

"Να με αφήσεις εσύ κάτω και να πάτε μόνοι σας όπου θέλετε! Έμπλεξα που έμπλεξα εξαιτίας σου, δεν θέλω μεγαλύτερους μπελάδες..."

"Εγώ σε προειδοποίησα..." τον άκουσε να μουρμουραει στον εαυτό τους προτού νιώσει ένα δυνατό χτύπημα στα οπίσθια της.

Έμεινε με το στόμα ανοιχτό και τα χέρια της σχεδόν αυτόματα έφυγαν από την γωνία του τοίχου και έπεσαν στη πλάτη του.

"Μόλις με χούφτωσες;!"

Γέλασαν οι τρεις νεαροί που ήταν λίγο πιο μπροστά τους και το ίδιο έκανε και εκείνος. Ήλπιζε πως κάποιος θα τους ακούσει και θα σπεύσει να την βοηθήσει, εκείνη την ώρα όμως μετά το σχόλασμα, υπήρχαν στο σχολείο με το ζόρι δύο ή τρεις καθηγητές που έμειναν να κάνουν κάποια δουλειά. Δεν υπήρχε περίπτωση να την ακούσει κανείς...

"Όχι." είπε απλά ο σακάτης -που μόνο σακάτης δεν ήταν αφού την κουβαλούσε στον ώμο του με τεράστια άνεση- πριν συνεχίσει "Αυτό είναι χούφτωμα." τον άκουσε να λέει και η Μυρτώ ένιωσε το χέρι του να χουφτώνει κανονικά τα οπίσθια της.

Μία δυνατή μπουνιά προσγειώθηκε ξανά στην πλάτη του "Έτσι και με ξανακουμπήσεις εκεί είσαι νεκρός!"

Γέλασαν ξανά τα αγόρια και εκείνη τη στιγμή βγήκαν από το σχολικό κτήριο. Το κατάλαβε από την πόρτα που πέρασαν αλλά και από την φθινοπωρινή ψυχρά που επιτέθηκε το δέρμα της. Η λεπτή της μπλούζα με το μακρύ μανίκι, δεν έκανε πολύ καλή δουλειά στο να την προστατέψει από το κρύο. Το μπουφάν της και την τσάντα της την κουβαλούσε ο Παρασκευόπουλος. Ή ο καστανομάλλης. Τους μπέρδευε τέλος πάντων. Έπρεπε να μάθει τα ονόματα τους...

Κοίταξε γύρω της και χαιρόταν που δεν υπήρχε κανείς να την δει σε αυτά τα χάλια αλλά από την άλλη ήθελε κάποιον να την βοηθήσει.

Και αν με απαγάγουν; Και αν με βιάσουν; Ή αν με πουλήσουν; Ή με χρησιμοποιήσουν για διακίνηση ναρκωτικών; Παναγία μου!

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now