Χριστούγεννα. Ημέρα χαράς για όλον τον κόσμο, όμως για τον Αλέξανδρο, τα παιδιά και τον κύριο Παύλο άλλη μια μουντή μέρα μέσα στους λευκούς τοίχους του νοσοκομείου με την περίεργη μυρωδιά υπερβολικής καθαριότητας να τρυπώνει στα ρουθούνια τους. Είχαν προλάβει όλοι τους να πάνε στην εκκλησία με τις οικογένειες τους -ο κύριος Παύλος μόνος του, καθώς η Μυρτώ ήταν η οικογένεια του- προτού πάνε ξανά στο νοσοκομείο.
Ήταν δέκα η ώρα το πρωί όταν ο γιατρός βγήκε από το δωμάτιο της Μυρτώς με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του. Μόλις τον είδαν όλοι σηκώθηκαν από τις καρέκλες. Διάβασε μια τελευταία φορά τον φάκελο της προτού βγάλει τα γυαλιά του και τα βάλει στην τσέπη της λευκής ρόμπας του.
"Για έναν παράδοξο λόγο, παρόλο που ο οργανισμός της προσβλήθηκε δεύτερη φορά από την ηρωίνη ενώ ήταν ήδη αδύναμος, τα πηγαίνει καλύτερα από τις πρώτες εβδομάδες που ήταν εδώ. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων της είναι όλα σε απολύτως φυσιολογικά επίπεδα πλέον και αναμένουμε από στιγμή σε στιγμή να ξυπνήσει."
Τεράστια χαμόγελα σχηματίστηκαν στα πρόσωπα όλων, ενώ από την χαρά τους άρχισαν όλοι να ανταλλάσσουν αγκαλιές.
"Δε ξέρετε τι χαρά μας δώσατε γιατρέ, σας ευχαριστούμε πολύ. Χρόνια πολλά!" είπε ο πατέρας της και ο γιατρός αφού ανταπέδωσε τις ευχές, έφυγε για τον επόμενο ασθενή.
Έβαλαν όλοι μια σειρά για να μπουν να την δουν, με τον κύριο Παύλο να μπαίνει πρώτο και τον Αλέξανδρο τελευταίο. Είχαν μόλις μπει οι προτελευταίοι, η Λυδία με τον Μιχάλη, όταν στη γωνία του διαδρόμου εμφανίστηκε ο αστυνομικός που είχε αναλάβει την υπόθεση της κοπέλας. Ο Αλέξανδρος πρόσεξε τον άντρα ,που δεν έμοιαζε να είναι πάνω από τριάντα, και από την κίνηση που του έκανε με το χέρι κατάλαβε πως ήθελε να μιλήσει σε εκείνον. Έστριψε τότε στη γωνία ο άντρας και ο Αλέξανδρος αφήνοντας τους φίλους του μπροστά από το δωμάτιο της Μυρτώς, τον ακολούθησε.
Όταν δεν τους έβλεπε κανείς, ο αστυνομικός σταμάτησε να περπατάει και ο νεαρός τον έφτασε. "Καλημέρα αστυνομικέ, χρόνια πολλά."
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του "Χρόνια πολλά."
"Έχουμε νέα;" ρώτησε ο Αλέξανδρος και εκείνος κούνησε ξανά το κεφάλι του καταφατικά, όμως δεν απάντησε.
"Πως είναι η κατάσταση της Μυρτώς;" ρώτησε.
"Έχει βελτιωθεί πολύ είπε ο γιατρός. Περιμένουμε να ξυπνήσει σύντομα."
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...