"Δε θέλω να αγωνιστείς απόψε."
"Γιατί;" τη ρώτησε ο Αλέξανδρος.
Η Μυρτώ δεν απάντησε, όμως ήξερε ήδη την απάντηση εκείνος.
Την έπιασε από τη μέση και την έβαλε να κάτσει στο δεξί του πόδι, ενώ εκείνος καθόταν σε ένα από τα παγκάκια των αποδυτηρίων. Εκείνη πέρασε το χέρι της γύρω από τον λαιμό του και ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο του.
"Δε θα πάθω τίποτα, αφού το ξέρεις πως είμαι από τους καλύτερους. Θα είμαι προσεκτικός. Το πολύ-πολύ να μου κάνει δύο-τρεις γρατζουνιές."
Δυσανασχετησε η κοπέλα.
"Θέλω να αφήσεις το μποξ. Ανησυχήσω..."
"Σου είπα πως δεν υπάρχει λόγος. Δεν καταλαβαίνω γιατί σου ήρθε αυτό στο μυαλό ξαφνικά, μετά από τόσο καιρό που είμαστε μαζί και ασχολούμαι με το μποξ."
"Αλέξανδρε, άκουσε με. Δε γίνεται να περάσεις την υπόλοιπη ζωή σου με τα παράνομα λεφτά του μποξ. Πέρνα τις πανελλήνιες, πάνε να σπουδάσεις κάτι που σου αρέσει, ύστερα βρες δου-"
Τη σήκωσε από πάνω του και σηκώθηκε και ο ίδιος από το παγκάκι. Ήταν ολοφάνερα ενοχλημένος.
"Σταμάτα Μυρτώ. Δεν είναι όλα ρόδινα και ωραία, με χρυσόσκονη και μονοκερους όπως τα βλέπεις εσύ. Το μποξ είναι το μοναδικό πράγμα που ξέρω να κάνω καλά κι αν δεν υπάρχει άλλη λύση, ναι θα περάσω την υπόλοιπη ζωή μου με παράνομα λεφτά. Αν αυτό βοηθήσει στο να μεγαλώσει η Ειρήνη καλά."
Το προηγουμένως παρακλητικο ύφος της, μετατράπηκε σε σοβαρό.
"Και να ήθελα δεν θα μπορούσα να τα δω όλα ρόδινα και ωραία, ο θάνατος του πατέρα μου και της κολλητής μου πριν από λίγες εβδομάδες, με αποτρέπει από το να το κάνω."
Εκείνος φάνηκε αμέσως μετανιωμενος για αυτό που είπε, μα δε πρόλαβε να απολογηθεί, καθώς εκείνη συνέχισε.
"Και πως θα μεγαλώσει καλά η Ειρήνη αν σου συμβεί κάτι; Θα σου πω εγώ. Δεν θα μεγαλώσει καλά, θα μεγαλώσει χωρίς αδερφό..." τα μάτια της είχαν αρχίσει να γυαλίζουν.
Το είδε ο Αλέξανδρος αυτό και άφησε στην άκρη οτιδήποτε είχε να πει. Την πλησίασε και πριν προλάβει να αντιδράσει εκείνη, τη πήρε στην αγκαλιά του.
"Δε σε ανησυχεί το μποξ, ούτε πως θα μεγαλώσει η αδερφή μου. Σε ανησυχεί ότι θα πάθω κάτι και εγώ..." μουρμούρισε με το πηγούνι του πάνω στο κεφάλι της.
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...