|31

3K 236 8
                                    

"Να προσέχεις. Να είσαι γρήγορος και να μην τον αφήσεις να σε ακουμπήσει. Να έχεις την άμυνα σου ψηλά και-"

"Μυρτώ, ξέρεις ότι δεν είναι ο πρώτος μου αγώνας έτσι;" χασκογέλασε.

"Το ξέρω αλλά ανησυχώ..." μουρμούρισε ενώ έκανε μια μαύρη μπούκλα τον μαλλιών του στην άκρη από το πρόσωπο του.

Άφησε τα χέρια του χαλαρά πάνω στους γοφούς της και την κοίταξε με ένα στραβό χαμόγελο "Δεν χρειάζεται, αφού ξέρεις ότι είμαι ο καλύτερος."

Εκείνη σήκωσε το φρύδι της "Και μετριόφρων πάνω από όλα..." είπε και γέλασε.

Σηκώθηκε στις μύτες των ποδιων της και άφησε ένα φιλί στα χείλη του. Εκείνη τη στιγμή η πόρτα των αποδυτηρίων άνοιξε και εμφανίστηκε ο κοντός άντρας που είχε δει την πρώτη φορά η Μυρτώ. Αν θυμόταν καλά, το όνομα του πρέπει να ήταν Βασίλης.

Αμέσως είδε το χαμόγελο του Αλέξανδρου να πέφτει και την θέση του να παίρνει ένα σοβαρό ύφος που έδειχνε πειθαρχία. Είχε παρατηρήσει πως το έκανε πάντα αυτό. Μόνο σε εκείνη χαμογελούσε και κάποιες φορές στους φίλους του. Στον έξω κόσμο προτιμούσε να δείχνει πως ήταν ένα άκαρδο ρεμάλι, την εντύπωση δηλαδή που είχε και η ίδια πριν τον γνωρίσει.

"Έρχεται η σειρά σου, έτοιμος;" τον ρώτησε ο Βασίλης.

Ως απάντηση κούνησε καταφατικά το κεφάλι του και κούνησε λίγο τα χέρια του που ήταν πλέον καλυμμένα από ένα ζευγάρι γαντιών του μποξ.

Η κοπέλα άφησε ένα τελευταίο φιλί στο μάγουλο του προτού φύγει από το δωμάτιο λέγοντας του πως θα πήγαινε να βρει τους υπόλοιπους.

Τους βρήκε τελικά σε μια από τις τέσσερις πλευρές του ρινγκ μπροστά μπροστά, έτσι ώστε να έβλεπαν τον Αλέξανδρο καλύτερα. Χαμογέλασε στην Λυδία που την κοίταξε και μόλις τους έφτασε εμφανίστηκε στο ρινγκ και ο Βασίλης.

"Κυρίες και κύριοι, καλησπέρα σας! Ελπίζω όλοι να είσαστε υπέροχα, τόσο υπέροχα όσο θα εξελιχθεί και αυτή η βραδιά. Βασικά όχι για όλους, όχι για τους ηττημένους..." μουρμούρισε στο τέλος κάνοντας έναν υποτιθέμενο μορφασμο πόνου. Αυτό έκανε όλο το κοινό να γελάσει.

"Απόψε θα κάνουμε μια αλλαγή και το φαβορί θα εμφανιστεί πρώτο στο ρινγκ." στα λόγια του αυτά, το πλήθος άρχισε να χειροκροταει δυνατά και η Μυρτώ ίσως να ήταν αυτή που χειροκροτουσε πιο δυνατά από όλους, καθώς ένιωθε τα χέρια της να πονάνε, αλλά δεν την ένοιαζε.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now