|16

3.1K 269 8
                                    


Έκλεισε τα μάτια της και προσπάθησε να σκεφτεί τι θα μπορούσε να κάνει. Δεν πρόλαβε όμως ούτε ανάσα να πάρει και ξαφνικά το βάρος του είχε εξαφανιστεί από επάνω της και ένιωσε ένα ρίγος να την διαπερνά, καθώς ο κρύος αέρας ήρθε σε επαφή με το ζεστό δέρμα της.

Άνοιξε τα μάτια της και είδε την πόρτα του οδηγού ανοιχτή, τον Λουκά στο έδαφος με τον Αλέξανδρο από επάνω του να ρίχνει αλύπητα γροθιές στο πρόσωπο του.

Η πόρτα δίπλα της άνοιξε και χωρίς να το καταλάβει βρέθηκε στα χέρια του Θάνου. "Είσαι καλά;" την ρώτησε με την ανησυχία του φανερή στα γαλάζια μάτια του.

Σαστισμένη η Μυρτώ κούνησε απλώς το κεφάλι της καταφατικά. "Καλύψου." άκουσε τον Ορέστη από δίπλα της και ενστικτωδώς κοίταξε το φόρεμα της και συνειδητοποίησε πως ο Λουκάς είχε προλάβει να ανοίξει τα πρώτα κουμπιά του.

Τα έκλεισε γρήγορα, πριν τραβήξει το μπουφάν της πιο σφιχτά γύρω της.

"Αλέξανδρε φτάνει!" φώναξε σχεδόν ο Ορέστης στον νεαρό άνδρα που δεν είχε σταματήσει να χτυπάει τον πλέον σχεδόν αναίσθητο Λουκά.

Εκείνος τον αγνόησε και ο ξανθός νεαρός αναγκάστηκε να τον τραβήξει μακρυά του. "Φτάνει, θα τον σκοτώσεις."

Ο παράνομος μποξέρ έριξε μια τελευταία κλοτσιά στον νεαρό που βρισκόταν ξαπλωμένος στην άσφαλτο του πάρκινγκ προτού τον φτύσει "Να μάθεις να την ακουμπάς μαλακα!"

Η Μυρτώ ξαφνιάστηκε. Νοιαζοταν για εκείνη; Κούνησε το κεφάλι της μπερδεμένη, είχε βαρεθεί με τα μπερδεμένα μηνύματα που της έστελνε. Την μια έδειχνε πως νοιαζοταν, την άλλη πάλι όχι...

Γύρισε τότε εκείνη να κοιτάξει τους τρεις φίλους του."Ευχαριστώ." τους είπε σιγανά και άρχισε να περπατάει προς το μπροστινό μέρος του κλαμπ.

"Που πας;" την έπιασε ο Θάνος από το χέρι.

"Σπίτι μου."

"Θα σε πάω εγώ." άκουσε τον Αλέξανδρο να λέει και άκουσε τα γρήγορα βήματα του προς αυτήν.

Γύρισε απότομα και τον κοίταξε έντονα "Εσύ να μείνεις μακρυά μου."

Την κοίταξε μπερδεμένος "Μόλις σε έσωσα και αυτό είναι το ευχαριστώ σου;"

"Δεν σου χρωστάω κανένα ευχαριστώ. Αν δεν ήσουν εσύ δεν θα είχα βρεθεί εξ αρχής εδώ!" του φώναξε.

"Πως είναι όλο αυτό δικό μου φταίξιμο;"

"Αν δεν σου είχα θυμώσει δεν θα είχα έρθει εδώ μαζί του. Αν δεν είχα γνωρίσει εσένα δεν θα τον είχα γνωρίσει καν..."

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now