"Παπαστεφάνου!"
Σήκωσε το κεφάλι της απότομα και ήρθε απέναντι στο βλέμμα του καθηγητή ιστορίας. Ο πονοκέφαλος από το χθεσινό μεθύσι έγινε αμέσως πιο έντονος.
Ανακαθισε στην θέση της "Με φωνάξατε κύριε;"
"Ναι σε φώναξα. Πρόσεχε στο μάθημα και μην ταξιδεύεις αλλού." της είπε απλά προτού συνεχίσει να μιλάει για την Ελλάδα στον 19ο αιώνα.
Καθάρισε αμήχανα τον λαιμό της, καθώς κατάλαβε πως είχε τραβήξει κάποια βλέμματα πάνω της, προτού στρέψει το βλέμμα της στο βιβλίο μπροστά της.
Κάποια λεπτά αργότερα το κουδούνι χτύπησε και σήμανε την αρχή του διαλείμματος. Αυτή ήταν η τρίτη διδακτική ώρα και μέχρι στιγμής, η Μυρτώ απέφευγε την Λυδία όπως η Διάολος το λιβάνι. Ο λόγος ήταν το ότι η κολλητή της δεν είχε σταματήσει να την ρωτάει τι είχε γίνει το προηγούμενο βράδυ. Κάθε φορά απέφευγε να της απαντήσει είτε γιατί άλλαζε το θέμα πολύ γρήγορα, είτε επειδή τις πλησίαζε ο Νίκος, είτε επειδή την έσωζε το κουδούνι.
Έκανε αργά βήματα στους διαδρόμους γιατί οι απότομες κινήσεις χειροτέρευαν τον πονοκέφαλο της. Μόλις έστριψε στην γωνία, είδε στο βάθος του διαδρόμου την κολλητή της. Αμέσως έκανε μεταβολή για να φύγει, αλλά δεν πρόλαβε να κάνει ούτε δύο βήματα όταν ένιωσε να την πιάνει από το χέρι και να την γυρίζει.
"Μυρτώ! Με αποφεύγεις όλη μέρα και το έχω καταλάβει! Τι σε έχει πιάσει;!" την ρώτησε η Λυδία αρκετά νευριασμενη και μια παρέα κοριτσιών δίπλα τους γύρισαν να τις κοιτάξουν.
"Καραμέλες πουλάμε;" είπε ειρωνικά η Μυρτώ και ο μόνος λόγος ήταν επειδή ήταν κακόκεφη, αλλιώς δεν θα τους έδινε σημασία. Εκείνες γύρισαν αμέσως αλλού τα βλέμματα τους.
Γύρισε να κοιτάξει την μελαχρινή φίλη της η Μυρτώ "Δεν σε αποφεύγω." είπε ψέματα.
Η Λυδία την κοίταξε στραβά, με το ένα χέρι στον γοφό της και γύρισε το κεφάλι της λίγο στο πλάι με το ένα φρύδι σηκωμένο.
Το ήξερε αυτό το βλέμμα η Μυρτώ και αναστέναξε ηττημένη "Καλά, όντως σε αποφεύγω..." παραδέχτηκε.
"Γιατί;"
"Γιατί δεν έχω όρεξη να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις σου, γιαυτό."
"Κολλητή σου είμαι, πρέπει να απαντάς σε όλες τις ερωτήσεις μου." απάντησε εκείνη.
Την κοίταξε λίγο ενοχλημένη η Μυρτώ πριν πει τελικά "Λυδία, μου συμβαίνουν πάρα πολλά τις τελευταίες μέρες οπότε να χαρείς, άσε με να περάσω και αυτή την μέρα το σχολείου και θα σου πω τα πάντα το απόγευμα στο σπίτι μου. Εντάξει;"
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...