Άνοιξε τα μάτια της και κοίταξε το μικρό ρολόι στο κομοδίνο της. Η ώρα ήταν κοντά 12. Κοίταξε το τηλέφωνο της για νέα μηνύματα από τον πατέρα της. Είχε ένα...
'Συγγνώμη γλυκιά μου, θα αργήσω τελικά. Είμαι στο αστυνομικό τμήμα με τον πελάτη.'
Άφησε το κινητό της στο κομοδίνο και ανακαθισε στο κρεβάτι της. Τα πόδια της ακούμπησαν στο μαλακό άσπρο χαλί της και τεντωθηκε, προτού σηκωθεί. Δεν ήξερε γιατί είχε ξυπνήσει, αλλά ο ύπνος δεν θα την ξαναεπαιρνε σύντομα.
Άνοιξε την πόρτα του δωματίου της και είχε κάνει μόλις δύο βήματα στον διάδρομο, όταν άκουσε θόρυβο από το ισόγειο.
Τελικά ο πατέρας της είχε γυρίσει;
Πλησίασε τα σκαλιά και ήταν έτοιμη να κατέβει το πρώτο, όταν άκουσε μια άγνωστη φωνή να ψιθυρίζει "Πρέπει να κοιμάται επάνω."
Η κοπέλα πάγωσε στην κορυφή της σκάλας και κράτησε δυνατά το κάγκελο δίπλα της.
Κλέφτες;
Όσο πιο αθόρυβα μπορούσε, έτρεξε στις μύτες των ποδιων της στο υπνοδωμάτιο της. Έστρωσε λίγο το κρεβάτι της για να μην φανεί πως βρισκόταν εκεί, προτού κρυφτεί από κάτω. Θυμήθηκε πως το κινητό της βρισκόταν στο κομοδίνο και ήταν έτοιμη να βγει κάτω από το κρεβάτι για να το πάρει, όμως εκείνη τη στιγμή άκουσε βαριά βήματα μπροστά από την πόρτα του δωματίου της.
"Δεν είναι εδώ;" άκουσε μια διαφορετική φωνή από την προηγούμενη να ψιθυρίζει.
Δεν υπήρξε απάντηση, είδε ένα από τα δύο ζευγάρια μαύρες μπότες να μπαίνει στο δωμάτιο της. Έφτασε δίπλα από το κρεβάτι της και η κοπέλα ήταν σε απόσταση αναπνοής από τις μαύρες μπότες του ενός ληστή. Στο μεταξύ, το δεύτερο ζευγάρι είχε εξαφανιστεί μπροστά από την πόρτα και είχε συνεχίσει να περπατάει στον διάδρομο.
Άκουσε τον κλέφτη στο δωμάτιο της να μονολογεί "Που θα πήγαινε μια δεκαεφταχρονη κοπέλα χωρίς το κινητό της;"
Στο άκουσμα αυτών των λέξεων, η Μυρτώ άνοιξε διάπλατα τα μάτια της και κάλυψε γρήγορα το στόμα της για να αποτρέψει έναν μικρό θόρυβο φόβου να της ξεφύγει.
Είδε τις μαύρες μπότες να φτάνουν στο τέλος του κρεβατιού της και πριν προλάβει να το συνειδητοποιήσει, ο εισβολέας είχε σκύψει και κοιτούσε την Μυρτώ. Σε δευτερόλεπτα την είχε τραβήξει από τους αστραγάλους της και μια τσιριδα της ξέφυγε.
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...