"Να καταλάβω τι;" ύψωσε λίγο την φωνή του, είχε αρχίσει να χάνει την υπομονή του.
"Και που πας μόνη σου μέσα στην νύχτα χωρίς κινητό;" τον άκουγε να περπατάει πίσω της όταν το ρώτησε αυτό.
Σταύρωσε τα χέρια της και δεν απάντησε. Συνέχισε να περπατάει με τον θυμό να βράζει μέσα της, σε αντίθεση με την παγωμένη νύχτα.
Ένιωσε το χέρι του στο μπράτσο της προτού την γυρίσει για να τον κοιτάξει. Τράβηξε το χέρι της από την λαβή του και σήκωσε το κεφάλι της για να τον κοιτάξει θυμωμένη.
"Θες κάτι;"
"Να μου πεις τι στον διάολο σε έπιασε! Έχεις περίοδο ή κάτι;"
Η κοπέλα έμεινε να τον κοιτάει με το στόμα ανοιχτό. "Δεν χρειάζεται να έχω περίοδο για να σου είμαι θυμωμένη, μου φτάνει το γεγονός ότι είσαι μαλακας!" φώναξε και έκανε να γυρίσει να φύγει, εκείνος όμως την κράτησε.
"Παρτο πίσω αυτό." ετριξε μέσα από τα δόντια του αφού την τράβηξε επάνω του.
"Θα το έπαιρνα αν δεν ήταν αλήθεια..." ψιθύρισε ενώ τον κοιτούσε κατάματα και εκείνη τη στιγμή ο Αλέξανδρος έβλεπε αυτές τις σπίθες μέσα στα μελι της ματιά που λάτρευε τόσο.
"Και γιατί είναι αλήθεια;"
"Να το βρεις μόνος σου, Ιούδα."
Την κοίταξε για ένα λεπτό μπερδεμένος προτού το ύφος του αλλάξει σε ένα όπου έδειχνε πως είχε καταλάβει.
"Επειδή δεν είπα σε όλους ότι είμαστε μαζί;"
Τον έσπρωξε ελαφρά στο στήθος για να πάρει το χέρι του από γύρω της και το έκανε, βάζοντας μια μικρή απόσταση μεταξύ τους. "Δεν ήθελα να πεις σε όλους ότι είμαστε μαζί. Ήθελα απλώς να μην απομακρυνεσαι από εμένα λες και έχω λέπρα."
"Τς, υπερβάλεις..." ακούστηκε ενοχλημένος. "Είχα τους λόγους μου."
Στενεψε τα μάτια της η κοπέλα "Είμαι σίγουρη..."
"Τι πάει να πει αυτό;"
"Μην μαθευτεί ότι ο ζόρικος μποξέρ βρήκε γκόμενα και χάσεις τις θαυμάστριες σου..." μιλούσε και τα λόγια της εσταζαν φαρμάκι.
Ήταν σειρά του να στενέψει τα μάτια του "Γιαυτό νομίζεις πως το έκανα;"
Κούνησε με σιγουριά καταφατικά το κεφάλι της.
"Δεν το πιστεύω ότι είμαστε μαζί για λιγότερο από δύο μήνες και έχεις αρχίσει ήδη τις ζήλιες..." μουρμούρισε.
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...