Την ξάφνιασε η όψη του τύπου με το piercing στο φρύδι, τα τατουάζ στον λαιμό και το πυκνό μούσι. Την έφερε πιο κοντά του και η έντονη μυρωδιά του αλκοόλ στην ανάσα του, την έκανε σχεδόν να αδειάσει το στομάχι της στην πίστα.
"Σε είδα και δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι το πόσο κρίμα είναι να χορεύει μια κοπέλα σαν και εσένα μόνη της." τον άκουσε να ψιθυρίζει στο αυτί της και ανατρίχιασε λίγο από αηδία όταν ένιωσε την ανάσα του στο δέρμα της.
Θέλοντας να είναι ευγενική και να μην προκαλέσει σκηνή, χαμογέλασε ευγενικά και προσπάθησε να κάνει λίγο πίσω για να απομακρυνθεί από τον τύπο. "Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, αλλά δεν είμαι μόνη μου. Έχω τις φίλες μου."
Εκείνος έριξε μια γρήγορη ματιά στις άλλες τρεις κοπέλες που είχαν αρχίσει να κοιτάνε για να καταλάβουν αν η Μυρτώ χρειαζόταν βοήθεια. Γύρισε ξανά σε εκείνη και είχε ένα στραβό χαμόγελο στο πρόσωπο του.
"Και πάλι, νομίζω πως εγώ είμαι καλύτερος χορευτής, έχω τις κινήσεις. Και που να δεις τις κινήσεις μου στο κρεβάτι..." το χαμόγελο του έγινε πιο πλατύ, ενώ το ευγενικό της Μυρτώς έπεσε από τα χείλη της.
Προσπάθησε να τραβήξει τα χέρια του από την μέση της αλλά εκείνος δεν είχε κάτι τέτοιο στο νου του.
"Άφησε με!" του φώναξε πάνω από την μουσική και προσπάθησε να τον χτυπήσει με τον αγκώνα της όταν δεν απομακρυνοταν.
Κοίταξε δίπλα της να δει αν τα κορίτσια ήταν ακόμα εκεί αλλά έλειπαν. Τα μάτια της πήγαν στην υπόλοιπη παρέα και είδε την Ελένη και την φίλη της να μιλάνε ανήσυχα στα αγόρια και να δείχνουν προς το μέρος της. Η Λυδία στο μεταξύ φάνηκε κάπου μέσα στον κόσμο που χόρευε στην πίστα, να προσπαθεί να φτάσει την Μυρτώ.
Ήταν τόσο απασχολημένη η κοπέλα να ψάχνει τους φίλους της που άργησε να νιώσει τα χείλη του στον λαιμό της και όταν το έκανε, όλα ξαφνικά χάθηκαν γύρω της και το μυαλό της έμεινε κενό.
Πλησίασε ξανά τα χείλη του στα δικά της και σιγά σιγά ανέβασε το χέρι του πιο πάνω στο πόδι της. Η κοπέλα γύρισε το κεφάλι της προς την αντίθετη μεριά και προσπάθησε να σπρώξει το χέρι του αλλά δεν μπορούσε. Εκείνος ήταν πιο δυνατός και πιο επίμονος.
"Λουκά σταμάτα, δεν θέλω!"
Το χέρι του είχε χωθεί πια κάτω από τη φούστα του φορέματος της, ενώ το άλλο την κρατούσε δυνατά από τον σβέρκο έτσι ώστε να μην μπορεί να γυρίσει το κεφάλι της και να μπορεί εκείνος να επιτεθεί στα χείλη της.
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...