Χωρίς να το καταλάβει το βαρύ χέρι του μπράβου είχε τυλιχτεί γύρω της και την τραβούσε μαζί του. Γύρισε να τον κοιτάξει απότομα "Άφησε με!" του φώναξε μα εκείνος δεν γύρισε ούτε καν να τη κοιτάξει.
Προσπάθησε να διώξει το χέρι του από πάνω της μα δεν ήταν καθόλου εύκολο. Εκείνος δεν επηρεάστηκε καθόλου από την απόπειρα της αυτή, ούτε καν ανοιγόκλεισε τα μάτια του, καθώς συνέχισε να την τραβάει και να περνάνε ανάμεσα από κορμιά που χόρευαν. Κανένας τους δεν γύρισε να την κοιτάξει για να καταλάβει πως βρισκόταν σε δύσκολη θέση, όλοι τους ήταν βυθισμένοι στην μουσική και το αλκοόλ.
Συνέχισε να την τραβάει μέχρι που είχαν ανέβει τις σκάλες για τον εξώστη και είχαν βρεθεί έξω από την μαύρη πόρτα με τα χαρακτηριστικά χρυσά γράμματα, έξω από την οποία είχε βρεθεί ξανά.
Αυτή η πόρτα άνοιξε και βρέθηκε μέσα στο ιδιωτικό δωμάτιο. Ήταν ευρύχωρο, με χαμηλό κόκκινο, ροζ και μοβ φωτισμό. Δερμάτινοι καναπέδες ήταν κολλημένοι στους τοίχους με μικρά τραπεζάκια μπροστά τους, ενώ στη μία γωνία βρισκόταν και ένα τραπέζι μπιλιάρδου. Η μουσική που ακουγόταν στο υπόλοιπο κλαμπ ακουγόταν και εκεί μέσα απλώς πολύ πιο χαμηλά. Ένας από τους τέσσερις τοίχους ήταν παράθυρο που έβλεπε κάτω προς την πίστα του κλαμπ, όπου χόρευε ο κόσμος. Θυμόταν από τις προηγούμενες φορές που ήταν στο κλαμπ πως έξω, αυτό το παράθυρο φαινόταν ως ένας καθρέφτης.
Τα μάτια της έπεσαν πάνω στους τέσσερις άντρες που καθοντουσαν στους καναπέδες, ο Αντωνόπουλος ήταν φυσικά ανάμεσα τους. Αυθόρμητα, το χέρι της πήγε στην ζακέτα της και την τράβηξε πιο σφιχτά επάνω της, καθώς τα έντονα βλέμματα τους την έκαναν να νιώθει άβολα.
Αυτό το παρατήρησε ο Αντωνόπουλος και τραβώντας το τσιγάρο από το στόμα του, σχημάτισε με τα χείλη του ένα αυτάρεσκο χαμόγελο, προτού αφήσει τον καπνό να βγει από το στόμα του. Ήπιε μια γουλιά από το ποτήρι με ουίσκι χωρίς πάγο που κρατούσε, προτού το αφήσει στο τραπέζι και σηκωθεί.
Ενστικτωδώς, μπροστά στο ψηλό ανάστημα του η Μυρτώ έκανε ένα βήμα πίσω. Η πλάτη της όμως ακούμπησε σε ένα γερό στήθος και κατάλαβε πως ήταν του μπράβου όταν την έπιασε από τους ώμους της και την έσπρωξε μπροστά.
Χάνοντας την ισορροπία της, θα είχε πέσει αν δεν την είχε πιάσει ο ιδιοκτήτης του κλαμπ μπροστά της. Βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής από εκείνον και ένιωσε τα γαλάζια ματιά του να διαπερνούν την ψυχή της όταν τον κοίταξε κατάματα.
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...