"Ο γνωστός δικηγόρος Παύλος Παπαστεφάνου δολοφονήθηκε σήμερα έξω από το δικαστήριο της πόλης, από έναν άντρα. Ο λόγος, το γεγονός ότι κέρδισε τη δική, καταδικαζοντας έτσι τον αδερφό του δράστη σε ισόβια κάθειρξη για τους τρεις φόνους που είχε διαπράξει. Ο δράστης κρατείται στη φυλακή και αναμένουμε τη δική του."
Τα δάκρυα δεν είχαν σταματήσει να τρέχουν από τα μάτια της Μυρτώς και ένας λυγμός της ξέφυγε όταν η παρουσιάστρια τελείωσε να μιλάει. Κρύφτηκε στην αγκαλιά του Αλέξανδρου δίπλα της, σφιγγοντας τη μπλούζα του λες και ήταν το μόνο πράγμα που την κρατούσε εκεί.
Εκείνο το βράδυ είχαν μαζευτεί όλοι στο σαλόνι της, καθώς ήθελαν να βρίσκονται δίπλα της σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Ακόμα και η κυρία Γαλήνη είχε αφήσει την Ειρήνη στη γειτόνισσα τους για να βρίσκετε εκεί, ενώ η Μελίνα είχε κλείσει νωρίτερα το ιατρείο.
Το κουδούνι χτύπησε για δεύτερη φορά εκείνο το βράδυ και η Μυρτώ τρόμαξε. Η Λυδία που προσπαθούσε με όλη της τη δύναμη να μην κλάψει και να φανεί δυνατή για τη κολλητή της -κάτι που έκανε και ο Νίκος με τον Αλέξανδρο που γνώριζαν τον πατέρα της- πήγε να ανοίξει την πόρτα, προσπαθώντας ταυτόχρονα να πάρει βαθιές ανάσες για να ηρεμήσει όσο μπορούσε και να συγκρατήσει τα δάκρυα.
Άνοιξε την πόρτα και είδε μπροστά της μια γυναίκα ντυμένη με ένα καφέ κουστούμι και μαύρες γόβες. Κρατούσε κάποιους φακέλους και είχε τα ξανθά μαλλιά της πιασμένα σε μια τέλεια αλογοουρά.
Ένα μικρό λυπημένο χαμόγελο σχηματίστηκε στα ροζ, βαμμένα με λιπ γκλος χείλη της.
"Γεια σας. Είμαι η σύμβουλος από την πρόνοια."
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι της η Λυδία "Γειά σας, από εδώ." είπε και την κατευθυνε στο σαλόνι.
Μόλις μπήκαν στο δωμάτιο, όλα τα κεφάλια γύρισαν να τις κοιτάξουν, εκτός από αυτό της Μυρτώς και του Αλέξανδρου που προσπαθούσε να την παρηγορησει. Τα παιδιά κατάλαβαν πως έπρεπε να φύγουν, έτσι είπε ο Μιχάλης "Εμείς να πηγαίνουμε σιγά σιγά."
Σηκώθηκαν όλοι και ένας ένας αγκάλιασαν τη κοπέλα, της έδωσαν τα συλλυπητήρια τους και έφυγαν. Έμειναν μονάχα οι δύο ενήλικες γυναίκες, η σύμβουλος και ο Αλέξανδρος με την Μυρτώ.
Η σύμβουλος καθισε στον καναπέ δίπλα της και εκείνη, αφού σκούπισε τα δάκρυα από τα κόκκινα της μάτια, γύρισε να την κοιτάξει.
"Γλυκιά μου, τα συλλυπητήρια μου."
"Ευχαριστώ." ψιθύρισε τόσο που παραλίγο να μην την ακούσει.
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...