|29

3.2K 238 5
                                    

"Δεν το πιστεύω ότι πρέπει να πάρουμε τις πληροφορίες για την εργασία από βιβλία και όχι απλώς από το ίντερνετ. Και όχι μόνο αυτό, δεν τα έχει κιόλας αυτά τα βιβλία η σχολική βιβλιοθήκη! Θα τρέχουμε τώρα μέχρι την δημοτική..." παραπονέθηκε η Λυδία μόλις πέρασαν από την εισοδο του σχολείου και βρέθηκαν στο προαύλιο και πάρκινγκ.

Η Μυρτώ ίσιωσε το άσπρο σκουφάκι της πάνω στο κεφάλι της πριν μιλήσει "Ηρέμησε, δεν θα είναι και τόσο άσχημα. Τα βιβλία στα χέρια σου σου δίνουν άλλη αίσθηση από αυτή του πληκτρολόγιου, πιο ωραία."

"Δεν είμαστε όλοι βιβλιοφάγοι όπως εσύ Μυρτώ..." ξεφύσηξε η κολλητή της και τα χνώτα της φάνηκαν μπροστά της. Η θερμοκρασία εκείνες τις ημέρες είχε πέσει αρκετά, πράγμα όχι και τόσο ασυνήθιστο για τα τέλη Νοεμβρίου.

"Θα δεις ότι δεν θα είναι τόσο άσχημα. Άσε που θα είναι μια ευκαιρία να δω ξανά τον Αργύρη." συμπλήρωσε την τελευταία πρόταση η Μυρτώ ύστερα, καθώς της ήρθε στο μυαλό ο ξανθός νεαρός με τα μαύρα γυαλιά, τα οποία έσπρωχνε συνεχώς πιο ψηλά στη μύτη του.

"Ποιος είναι αυτός ο Αργύρης;" άκουσε πίσω της την ωραία φωνή προτού νιώσει ένα χέρι να την κρατάει σφιχτά από την μέση.

Τρομαγμένη, γύρισε να τον κοιτάξει απότομα και τον χτύπησε ελαφρώς στο στήθος "Βλακα, με τρόμαξες!"

Χασκογέλασε εκείνος "Είμαι και βλακας τώρα;" ρώτησε και έσκυψε να αφήσει ένα φιλί στα χείλη της. Δεν πρόλαβε όμως, καθώς εκείνη ασυναίσθητα έστρεψε το κεφάλι της μακρυά αφού συνειδητοποίησε πως δεν ήταν μόνοι τους.

Την κοιτάξει ανήσυχος με τα πράσινα του μάτια, ο Ορέστης όμως κατάλαβε τον λόγο της αμηχανίας της και για αυτό είπε γελοντας "Μην ανησυχείς, ξέρουμε ήδη."

Κοίταξε έκπληκτη τον Αλέξανδρο στα μάτια. Τους το είχε πει;

"Νόμιζες πως θα το κρατούσα κρυφό;" το ένα άκρο των χειλιών του ήταν σηκωμένο.

Εκείνη έπαιξε αμήχανα με το φερμουάρ του δερμάτινου μπουφάν του που βρισκόταν στο ίδιο επίπεδο με τα μάτια της.  "Η αλήθεια είναι πως ναι..." ψιθύρισε.

Τα μάτια του σκοτείνιασαν και δεν πρόλαβε να αντιδράσει η Μυρτώ προτού τα χείλη του βρεθούν πάνω στα δικά της σε ένα παθιασμένο και βαθύ φιλί. Εκεί, στη μέση του - ευτυχώς για την ντροπή της Μυρτώς- άδειου προαυλιου του σχολείου, μπροστά στην παρέα του και την κολλητή της, στην οποία ακόμα δεν είχε πει για το φιλί στο 'Fabric' εκείνο το βράδυ.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now