Το πρωί της Δευτέρας δεν εμφανίστηκε στο σχολείο. Ούτε αυτός ούτε κανένας από την παρέα του.
Και η Μυρτώ που είχε πάει όμως δεν είχε κάνει και κάποια πρόοδο. Το φιλί της μαζί του από το βράδυ της Παρασκευής δεν έλεγε να φύγει από το μυαλό της και έτσι ήταν όλη μέρα σε ένα άλλον κόσμο. Χρειάστηκε να σκαρφιστεί χίλιες δικαιολογίες για να πει στην Λυδία και τον Νίκο για τις στιγμές που την έπιαναν να είναι αφηρημένη.
Την είχε μπερδέψει πάρα πολύ αυτό το φιλί και δεν ήξερε πως να συμπεριφερθει όταν θα τον έβλεπε ξανά. Το είχε σκεφτεί πριν το κάνει ή ήταν απλώς μια απόφαση της στιγμής; Το έκανε απλώς για να παίξει μαζί της ή είχε νιώσει κάτι;
Το γεγονός ότι δεν ήξερε την απάντηση σε αυτό την έκανε να συνειδητοποιήσει ότι δεν τον ήξερε καθόλου. Δεν ήξερε τι χαρακτήρας ήταν ακριβώς, για τι ήταν ικανός. Δεν ήξερε τίποτα προσωπικό για εκείνον...
Αναστενάζοντας μπήκε στο σπίτι της μετά από μια κουραστική μέρα στο σχολείο. Στο δωμάτιο της προσπάθησε να μελετήσει, αλλά ότι και να διάβαζε δεν έμενε στο μυαλό της. Έκλεισε τα βιβλία μετά από τις αδοξες αυτές προσπάθειες της...
Βυθισμένη όπως ήταν στις σκέψεις της δεν κατάλαβε πότε έκλεισαν τα βλέφαρά της και πότε άνοιξαν μετά από δύο ώρες. Αγχώθηκε πως ο ύπνος της την καθυστέρησε και δεν θα προλάβαινε να διαβάσει και για αυτό στρωθηκε αμέσως στην δουλειά.
Ήταν εφτά η ώρα όταν τελείωσε και είχε μόλις προλάβει να βγάλει μια βαθιά εκπνοή όταν το τηλέφωνο της χτύπησε. Απάντησε στην κολλητή της με μια βαριεστημένη φωνή.
"Τι θες;"
"Ευγενική όπως πάντα..." ειρωνευτεικε εκείνη.
"Λέγε..."
"Τς τς τς, η πολύ παρέα με τον Αλεξάκο σε έχει κάνει σαν και εκείνον. Θα τον μαλώσω!" γέλασε μόνη της η Λυδία, ενώ η Μυρτώ σουφρωσε κάπως την μύτη της όταν άκουσε το παρατσούκλι που είχε χρησιμοποιήσει η κολλητή της για τον Αλέξανδρο και άλλες φορές. Δεν της άρεσε το Αλεξάκος...
"Εντάξει. Θα μου πεις τώρα τι θέλεις;" αναρωτήθηκε πιο ήρεμα η Μυρτώ.
"Να μωρέ, ο Μιχάλης δουλεύει απόψε σε ένα άλλο μπαρ και μου είπε να-"
"Όχι!"
"Μα δεν πρόλαβα καν να τελειώσω την πρόταση μου!" παραπονέθηκε η κολλητή της.
Αναστέναξε η Μυρτώ "Ξέρω τι θα πεις. Θες να πάμε στο μπαρ που δουλεύει απόψε. Να σου θυμίσω όμως ότι είναι Δευτέρα βράδυ και δεν βγαίνω μεσοβδόμαδα. Και εκτός από αυτό, δεν έχω διάθεση..."
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...