"Δεν έχετε ιδέα ποιος και γιατί μπορεί να το έκανε;"
Κούνησε το κεφάλι του "Στο κλαμπ όπου συνέβη συχνάζουν πολλοί χρήστες ουσιών. Εκεί ήταν δυνατό να συμβεί. Δεν γνωρίζω όμως ποιος μπορεί να το έκανε εδώ μέσα." απάντησε ο Αλέξανδρος χωρίς πολλές λεπτομέρειες στην ερώτηση του αστυνομικού.
"Εφ όσων γνωρίζετε τι άνθρωποι συχνάζουν εκεί, γιατί συνεχίζετε να πηγαίνετε;"
"Έχουμε σταματήσει να πηγαίνουμε εδώ και καιρό."
"Τότε πως εξηγείτε την κοπέλα που βρίσκετε σε κώμα στο δωμάτιο λίγο πιο κάτω;"
Ετριξε το σαγόνι του ο Αλέξανδρος, καθώς αυτές οι ερωτήσεις είχαν αρχίσει να τον νευριάζουν. "Πήγε εκεί για να βρει εμένα. Απλώς πίστεψε ότι μπορεί να βρισκόμουν εκεί."
"Μάλιστα..."
Η πόρτα του γραφείου του γιατρού όπου γινόντουσαν οι ερωτήσεις χτύπησε και εμφανίστηκε ο πατέρας της Μυρτώς.
"Τελειώσατε αστυνομικέ;" ο μόνος λόγος που είχε την ελευθερία να μπαίνει στο δωμάτιο εν ώρα ανάκρισης ήταν το γεγονός ότι αυτός τους είχε καλέσει, αλλά και το ότι ήταν δικηγόρος.
"Ναι. Μπορεί να έρθει ο επόμενος νεαρός."
Σε αυτά τα λόγια ο Αλέξανδρος σηκώθηκε από την καρέκλα και ακολούθησε τον κύριο Παύλο έξω από το γραφείο. Είδε τον Στέφανο να παίρνει την θέση του στη μαύρη καρέκλα, προτού η πόρτα του γραφείου κλείσει.
"Κατάφερες να τους βοηθήσεις;" ρώτησε ο πατέρας της τον Αλέξανδρο.
Εκείνος κούνησε το κεφάλι του "Δεν νομίζω. Δεν γνωρίζω και πολλά για την κατάσταση..." είπε ψέματα. Γνώριζε πάρα πολλά και αυτό ήταν το πρόβλημα.
Δεν του άρεσε καθόλου το ότι έπρεπε να πει ψέματα στον κύριο Παύλο γιατί εξ αρχής ήταν πολύ καλός μαζί του. Ήταν καλός άνθρωπος γενικά και το πιο σημαντικό, ήταν ο πατέρας της Μυρτώς. Αυτά που γνώριζε όμως δεν ήταν πράγματα που μπορούσε να πει κανείς εύκολα.
Ξεφύσιξε ο πατέρας της και πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του. "Καταλαβαίνω πως και εσύ βρίσκεσαι σε δύσκολη θέση και δεν μπορείς να πεις πολλά."
Τον κοίταξε ο Αλέξανδρος ξαφνιασμένος "Δύσκολη θέση; Γιατί;"
Το ανήσυχο βλέμμα που είχε προηγουμένως ο άντρας μπροστά του, εξαφανίστηκε και την θέση του πήρε ένα σοβαρό. "Ξέρω με ποιον βγαίνει η κόρη μου."
YOU ARE READING
Wrong Side Of Heaven
Teen Fiction1ο βιβλίο ' Ήταν σαν να πάλευε η φωτιά με την φωτιά και κάποια στιγμή θα γίνονταν όλα στάχτη γύρω τους... ' Μία ιστορία μίσους και αγάπης, ανάμεσα σε μια κοπέλα που έκρυβε μυστικά και ένα αγόρι που έκρυβε εφιάλτες... Ένα βράδυ συναντήθηκαν τυχαία...