|24

3.1K 246 6
                                    

Μετά από ώρα αναζήτησης, επέλεξε επιτέλους ένα βιβλίο και κάθισε σε ένα από τα πολλά τραπέζια της δημόσιας βιβλιοθήκης. Δεν είχε ιδέα για ποιον λόγο βρισκόταν εκεί... Τις τελευταίες μέρες ένιωθε πνιγμένη με την καθημερινή ρουτίνα της. Διάβασμα ή δουλειά μέσα στους τοίχους του σχολείου, του κτηνιατρείου ή του δωματίου της. Δεν είχε βγει καθόλου και η επικοινωνία της με τον οποιοδήποτε ήταν ελάχιστη, καθώς όλοι οι φίλοι και γνωστοί της -οι οποίοι δεν ήταν και πολλοί- είχαν και εκείνοι υποχρεώσεις.

Εκτός από όλα αυτά, δεν είχε καθόλου καλή διάθεση. Η ίδια ήθελε να πιστέψει πως έφταιγε απλώς ο χειμωνιάτικος καιρός, αλλά βαθιά μέσα της ήξερε πως έφταιγε εκείνος. Μέσα στο χρονικό διάστημα των δύο εβδομάδων τον είχε δει μονάχα δυο-τρεις φορές στους διαδρόμους του σχολείου και δεν είχαν ανταλλάξει καμία κουβέντα, ούτε καν ένα βλέμμα.

Μόνο οι τρεις φίλοι του της χαμογελούσαν που και που όταν την έβλεπαν και κάποιες φορές την ενοχλούσε αυτό, γιατί το χαμόγελο τους την έκανε να νιώθει πως την λυπόντουσαν. Θα νόμιζαν πως ήταν καμιά καημένη κοπελίτσα που έτρεχε πίσω από το 'κακό αγόρι' του σχολείου, επειδή τον ήθελε και πως τελικά είχε φάει απόρριψη και αυτό την εξόργιζε και μόνο στην σκέψη. Παρόλο που στην ουσία είχε γίνει κάτι τέτοιο...

Κοίταξε το εξώφυλλο του ρομαντικού μυθιστορήματος που είχε επιλέξει -ούτε επίτηδες να το έκανε- προτού ανοίξει το βιβλίο και αρχίσει να διαβάζει. Ένιωσε όμως σύντομα μια παρουσία πίσω της και όταν γύρισε να κοιτάξει, ξαφνιάστηκε από τον άγνωστο που αντίκρισε.

"Κατά την γνώμη μου υπάρχουν και καλύτερα ρομαντικά μυθιστορήματα..." δεν περίμενε η φωνή του να είναι τόσο βαθιά και ωραία.

Έσπρωξε τα μαύρα, τετράγωνα γυαλιά του πιο ψηλά στην μύτη του και ήρθαν στην ίδια ευθεία με τα γαλάζια ματιά του. "Συγγνώμη αν σε τρόμαξα."

Κούνησε το κεφάλι της η Μυρτώ, επαναφεροντας τον εαυτό της στην πραγματικότητα και μίλησε επιτέλους "Δεν με τρόμαξες. Μην ανησυχείς."

Χαμογέλασε εκείνος και εκείνη ανταπέδωσε ένα μικρό χαμογελάκι.

"Και νομίζω πως έχεις δίκιο, σίγουρα υπάρχουν καλύτερα βιβλία από αυτό." συμπλήρωσε η κοπέλα και έκλεισε το βιβλίο που δεν της άρεσε από τις πρώτες σελίδες που διάβασε. Ήταν πολύ κλισέ...

"Είσαι καινούργια εδώ ή απλώς εγώ δεν σε έχω ξαναδεί;" την ρώτησε και ίσιωσε πάλι τα γυαλιά του.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now