|44

2.5K 221 2
                                    

If you love me, don't let go
If you love me, don't let go

Hold
Hold on
Hold on to me
'Cause I'm a little unsteady
A little unsteady

-Unsteady, X Ambassadors

|-|

Ξύπνησε από τον ενοχλητικό ήχο του κινητού του να χτυπάει. Άπλωσε το χέρι του και το έφερε στο αυτί του.

"Ορίστε;" μουγκρισε στο ακουστικό, καθώς το μυαλό του ήταν ακόμα μπερδεμένο από τον ύπνο. Τις λίγες ώρες ύπνου που είχε καταφέρει να κάνει εκείνη την εβδομάδα.

"Αλέξανδρε, η Μυρτώ-"

"Τι έπαθε;" διέκοψε τον Νίκο γρήγορα, ενώ είχε ήδη πεταχτεί από το κρεβάτι του και προσπαθούσε να βάλει το παντελόνι του ενώ μιλούσε στο τηλέφωνο.

"Οι γιατροί ανησυχούν. Ανέβασε απότομα καρδιακους παλμούς."

"Έρχομαι." έκλεισε το τηλέφωνο γρήγορα προτού αρπάξει το κράνος του πάνω από το γραφείο του. Τα φώτα στο υπόλοιπο διαμέρισμα ήταν σβηστά, έτσι υπέθεσε πως η μητέρα του και η Ειρήνη κοιμοντουσαν. Γιαυτό προσπάθησε να φύγει όσο πιο γρήγορα αλλά και ήσυχα μπορούσε.

Σε μικρό χρονικό διάστημα είχε φτάσει στο νοσοκομείο - αποφεύγοντας πολλές φορές το ατύχημα με την μηχανή την τελευταία στιγμή- όπου βρήκε τον εαυτό του για άλλη μια φορά να τρέχει στους λευκούς διαδρόμους του. Έφτασε στον τρίτο όροφο και είχε μόλις στρίψει στην συνηθισμένη πια γωνία όταν είδε τον γιατρό και κάποιες νοσοκόμες να τρέχουν μέσα στο δωμάτιο της.

Με τα μάτια διάπλατα έτρεξε προς το μέρος τους, όμως πριν προλάβει να κάνει κάτι μια νοσοκόμα είχε κλείσει την πόρτα στα μούτρα του. Γύρισε να κοιτάξει τον Νίκο και τον Στέφανο δίπλα του.

"Τι έγινε;" ανησύχησε και τότε παρατήρησε τον δυνατό και γρήγορο ήχο που έκαναν τα μηχανήματα μέσα στο δωμάτιο της.

Τρέχοντας έφτασε δίπλα τους και ο κύριος Παύλος "Μία στιγμή έλειψα, τι συνέβη;" ρώτησε ανήσυχος.

Κανείς τους δεν απάντησε, παρατηρούσαν την σκηνή μπροστά τους, μέσα από το τζάμι μπροστά στο οποίο στέκονταν. Η πράσινη γραμμή στο μηχάνημα που μετρούσε τους παλμούς της πήγαινε πάνω κάτω σαν τρελή.

Οι νοσοκόμες έτρεχαν πέρα-δωθε με σύριγγες και ορους, ενώ ο γιατρός έκανε κάτι στο μηχάνημα. Ώσπου η πράσινη εκείνη γραμμή έγινε μια ευθεία και οι τέσσερις άντρες ένιωσαν τα πόδια τους να κόβονται.

Wrong Side Of HeavenWhere stories live. Discover now