Aku Suga bts

238 32 17
                                    

Lama aku menanti tapi tanda-tanda dia nak datang langsung tiada. Aku datang sini terkejar-kejar. Boleh pula dia tak tepati janji. Kata pukul lima sekarang 5.45 dah.

Balik jelah kot.

"Qalesha shi.."

Aku menoleh. Terpaku aku melihat lelaki di depan ku. Suga bts..sebelum ni yang selalu bertemu ku ialah Min. Hari ini dia datang sebagai Suga bts. Make up tebal. Baju bergaya. Kelu aku kejap. Aku hilang kata-kata.

"Jadi betullah awak ni, Suga bts

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jadi betullah awak ni, Suga bts."

"Tak sangka ek, ada juga yang tak kenal grup bts. Nampaknya kena usaha lebih lagi la ni" suga melawak.

Sungguh. Aku terasa lebih janggal apabila melihat dia sebagai Suga. Aku lebih tenang di dekat Min biarpun kami tak banyak berbicara. Aku harap Min yg datang. Min yang biasa sahaja orangnya. Min yang selamatkan aku.

Aku hilang kata-kata. Tak tahu nak sembang apa. Sampailah dia bertanya soalan.

"Eh kita sekarang kawan ke? Pelik la aku rasa. Aku tak pernah berkawan dengan orang luar negara macam ni..kau tak rasa yang kita ni macam kat dalam fanfiction je?" tanya Suga

Entahlah . Ada betul apa yang dikatakan Suga. Macam fanfiction. Tapi mungkin kami sekedar kenalan biasa bukan pasangan seperti watak-watak dalam fanfiction.

Masa terus berlalu sehingga masing-masing pulang ke dunia sendiri. Aku ke dalam dunia ku yang sepi, dia ke dunia kerjayanya.

When I met SugaWhere stories live. Discover now