Tarikh 20 Mei 2018 merupakan tarikh yang amat penting bagi anggota kumpulan Bts. Ini kerana mereka akan melakukan persembahan lagu comeback terbaru mereka, Fake Love di pentas Billboard Music Award.
Bts sangat teruja dengan peluang istimewa ini dan benar-benar berusaha untuk memberikan yang terbaik. Persembahan mereka kali ini akan disaksikan oleh ribuan warga Amerika dan juga artis-artis terkenal dunia. Malah mereka juga akan bersaing dengan artis-artis ternama seperti Justin Bieber, Ariana Grande, Shawn Mendes, dan Demi Lovato.
Aku yang baru pulang dari perpustakaan mengambil peluang berbaring sebentar di atas katil. Waktu itu aku sempat membuka dan membaca kembali mesej yang dihantar oleh Suga beberapa hari yang lalu.
Aku rasa dua tiga minggu ni mungkin aku tak sempat nak berhubung dengan kau. Aku kena fokus pada comeback bts. Jadi memang akan start sibuk. Tambah pula lepas ni kitaorang kena buat persembahan kat billboard. Lepas tu interview sana sini. Jadi Qalisha, jangan rindu aku minggu ni.
''Haha tahu-tahu je dia yang aku akan rindu dia. Memang betul pun cakap kau Min Yoongi. Sekarang pun aku dah mula rindukan kau. Erm, yalah, aku tak sempat dengar lagi lagu dari album terbaru bts. Apalah aku ni. Kata Army sejati tapi Bts comeback pun tak terus tengok aishh" Rungut ku sendiri.
Kebelakangan ini aku memang agak sibuk memandangkan sekarang musim peperiksaan dan ditambah lagi aku perlu menyelesaikan kerja part time aku. Jadinya aku memang agak terkejar-kejar dan tidak sempat memikirkan hal lain.
"Dahaga la pula. Kejap lagilah aku dengar. Baik aku pergi cari minuman dulu." Telefon aku tinggalkan di atas meja belajar.
Aku segera bangkit dan menuju ke bahagian ruang tamu rumah sewa ku untuk mengambil minuman yang ku tinggalkan di atas meja. Aku juga sempat merapikan majalah-majalah yang bersepah di atas meja itu juga.
Mata ku tiba-tiba sahaja tertancap pada muka surat 32 majalah tersebut. Aku suka sangat dengan tajuk dan isi pada halaman tersebut. Sesuatu yang sangat mampu menyejukkan hati aku yang resah.
When Prince Harry met Meghan Markle they had no idea that they will soon be creating history. Love happened between two most unlikely people: a British prince and an American actress who is a divorcee.
let's relish the power of love through Prince Harry and Megan's experience. Love was blind (almost literally) in Prince Harry's case.
Harry was asked when did he know Meghan was the one. He immediately replied, "The very first time we met". His confident reply left us with no option but to believe it's love at first sight. Isn't this how love is supposed to happen? The magic that brings two strangers together when they meet for the first time.
But the journey ahead wasn't smooth. However, when they going gets touch the tough gets going-the couple stood strong when the world united to criticise them. this had force prince make a request to the press to stop the "wave of abuse and harassment" directed at Meghan.
YOU ARE READING
When I met Suga
FanfictionSatu fanfiction yang bergenre sedih tentang korang punya Suga bts. Idea bersumberkan dari masa lalu Suga bts yang pernah menderita depression. Bacalah.. Sikap Suga ff 50% diambil daripada Suga bts Sikap heroin ff 50% diambil daripada sikap author. Y...