Ξέρω ξέρω
Δεν είναι με την σειρά.
Απλά θέλω να τελειώσω με τις διακοπές και να γυρίσουν στην σχολή.Αλλα πριν γίνει αυτό έχω κάποια πραγματα που πρέπει να γίνουν για αυτό είναι πάλι ο Δημήτρης.Ελπίζω να μπω πάλι στην σειρά όταν πάνε πίσω.
💕
47.
«Η φωνη της...»Ήταν κακή ιδέα.
Πολύ κακή ιδέα.Με έχει βάλει στο σαλόνι.
Και με κοιτάει.«Η Ηβη;»λέω σιγά.
«Κάνει μπάνιο.Εκτος αν θες να της κάνει παρέα;»λέει.«Ναι!Εννοω όχι!»διωρθωνω γρήγορα.
Τι λες Δημήτρη;
Τι ναι;
Ο μπαμπάς της είναι αυτός;ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΓΗ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΠΙΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!«Ναι ή όχι;»λέει αυτός.
«Όχι.Οχι ήθελα να πω»λέω.
«Μάλιστα...»λέει.Βλακα Δημήτρη!
Βλακα!«Το βιβλίο;»λέει και δείχνει το χέρι μου.
«Είναι της Ήβης.Το ξέχασε στο εξοχικό μου»λέω.
«Και της το έφερες;»με ρωτάει και κουνάω το κεφάλι μου.Τελικά δεν μοιάζει καθόλου με τον μπαμπά της μαμάς μου.Αυτος φενεται αυστηρός αλλά επειδή μάλλον νοιάζεται.Οχι επειδή είναι κακός.
«Ξέρεις...»λέει και πίνει από το καφέ του.
«Δημήτρη είπαμε;»λέει.
«Ναι»λέω.
«Ξέρεις Δημήτρη,ήμουν και εγώ σαν και εσένα.Εκανα βλακείες και στο Τσακ να μην ήμουν τώρα μαζί με την γυναίκα μου.Ημουν χαζός και το έπαιζα μάγκας αλλά στην ζωή δεν είναι έτσι τα πραγματα.Μπορει να εχεις λεφτά αλλά δεν είναι το παν»λέει.Τι;
«Το ξέρω κύριε»λέω.
«Αντώνη.Κυριε Αντώνη»λέει αυτός.
«Το ξέρω κύριε Αντώνη.Ουτε για μένα δεν ήταν εύκολη η ζωή.Και τα λεφτά δεν είναι δικά μου.Ηταν του παππού μου και τώρα του μπαμπά μου.Δεν είναι δικά μου»
«Ακόμα να φανταστώ...»λέει.Δεν μαρεσει που το πάει.
Νιώθω θα μου ζητήσει φορολογική δήλωση και βιβλιάριο τράπεζας.«Τι εννοείται;»λέω.
«Στο μέλλον,θα ακολουθείς τα βήματα των γωνιών σου έτσι;»με ρωταει.Των γωνιών μου....
«Του μπαμπά μου.Αν είμαι αρκετά έξυπνος όσο αυτός μόνο»λέω.
«Θα τα έχεις όμως όλα έτοιμα»λέει.
«Η Ηβη τελείωσε το μπάνιο της»λέει ο μικρός.Μάνος ειπαμε.
Σηκώνομαι.
«Κύριε Αντώνη τίποτα δεν έχω έτοιμα.Δεν ήμαστε κακοί ανθρωποι και για να τα καταφέρει όλα αυτά η οικογένεια μου έχει δουλέψει πολλη σκληρά.Δεν μας έχουν έρθει από τον ουρανό ξέρετε»λέω.
«Τώρα με συνχωρητε.Παω να μιλήσω με την Ηβη και θα φυγω»λέω και ακολουθώ τον Μανο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Κατι Παραπάνω Από Φίλοι
Lãng mạn*8ο βιβλίο* •Δημήτρης(γιος του Αλέξη από το «Όταν Με Κοιτάς») •Μάρκος (γιος του Άρη και της Λεξι από το «Ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») •Ήβη (κόρη του Αντώνης και της Ιζαμπέλας από το «θα μαγαπας ο κόσμος να χαλάσει;») •Σοφία(κόρη του Χρήσ...