38.
«Γελάς;Θα σε ρίξω στην θάλασσα!»«Βλέπεις αυτό που βλέπω;»της λέω και γελάει.
«Το ότι η λυσαρα η Μαρίνα έχει πέσει πάνω του λες και θα τον φάει;Ναι το βλέπω»λέει.
«Καημένε Δημητρη»λέω καο σηκώνει τα φριδια της.«Τι;»λέω.
«Όχι και καημένε.Απο επιλογή είναι μαζί της.»
«Κάποιες φορές αυτό που στην αρχή είναι επιλογή μας,μετά γίνεται συνήθεια»λέω.
«Η συνήθεια είναι βαρετή ομως»λέει.
«Ναι αλλά μερικές φορές δεχόμαστε την αγαπη που νομίζουμε ότι αξίζουμε και έτσι προτιμάμε να μένουμε με την συνήθεια»λέω.Με κοιτάει και δεν μιλάει.
«Δηλαδή θες να πεις ότι ο Δημήτρης είναι μαζί της επειδή νομίζει ότι του αξίζει τέτοια αγαπη;»
«Και επειδή νομίζει δεν θα βρει Καλυτερα ναι»
«Αυτό είναι βλακεία»λέει.
«Συμφωνώ»
«Θα πρέπει να του μιλήσεις!»
«Όχι Σοφη.Δεν πρέπει»λέω.
«Μα είναι κολλητός σου»λέει.
«Όχι.Ειναι αδερφός μου.Και σαν αδερφός του δεν πρέπει να του πω τι να κάνει.Το ξέρει ότι δεν μαρεσει η Μαρίνα,την βρίζω συνέχεια,το ξέρει ότι πειστευω ότι δεν είναι για αυτόν αλλά το να χωρίσει θα πρέπει να είναι επιλογή του»
«Ποτέ έγινες τόσο σοφός;»λέει.
«Γελάς;Θα σε ρίξω στην θάλασσα!»της λέω.
«Μην.Μολις στέγνωσα»λέει.
«Μάρκο;»
«Τι Σοφη;»
«Πειστευεις ότι είμαι και εγώ με τον αργυρή από συνήθεια;»με ρωτάει.Βρήκε άτομο να ρωτησει.
Λες και θέλω να απαντήσω αντικειμενικά.«Το πειστευεις αυτό;Για αυτό είσαι αρνητικός με την σχέση μας;Πειστευεις ότι είμαι μαζί του από συνήθεια;Όπως είναι ο Δημήτρης με την Μαρίνα;»ρωτάει.
Μην ρωτάς εμένα.
Μην.«Πάμε σπιτι»λέω.
«Όχι.Πες μου.Ολο με αποφεύγεις.Οτι και αν πω με αποφεύγεις και αλλάζεις θέμα.Το πειστευεις αυτό;»ρωτάει επίμονα.Θα μπορούσα να πω ναι.
«Κοιτά Σοφη.Οπως ο Δημήτρης με την Μαρίνα έτσι και εσυ με τον Αργυρή είστε μαζί επειδή το θέλετε.Δεν χρειάζεται να περιπλέκουμε τα πραγματα και άλλο»
«Μα εσυ είπες ότι μπορεί δυο ανθρωποι να είναι μαζί από συνήθεια;»λέει.
«Θες να μου πεις ότι εσυ,η Σοφία Αθανασίου που λες πάντα τι σκέφτεσαι και δεν φοβάσαι τίποτα και κανέναν είσαι με κάποιον από συνήθεια;Δεν μπορώ να το πειστεψω αυτό»
«Κάτσε κάτσε κάτι μου είχες πει μια φορά....»λέω και βάζει το χέρι στο πιγούνι της.Πόσο θέλω να την φιλήσω αυτήν την στιγμή...
«Α ναι.Βαλτο στην λίστα με τα πραγματα που δεν ξέρεις για μένα...»λέει όλο ναζι και φεύγει.
Γελάω.
«Γιατί τέτοια χαρά;»λέει ο Δημήτρης διπλα μου.
«Θα με τρελάνει εμένα αυτή η κοπέλα»λέω.
«Η Σοφία;»λέει
«Ναι»
«Νόμιζω το έχει ήδη κάνει.Ασχημα και ολας»λέει και γελάει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Κατι Παραπάνω Από Φίλοι
Romansa*8ο βιβλίο* •Δημήτρης(γιος του Αλέξη από το «Όταν Με Κοιτάς») •Μάρκος (γιος του Άρη και της Λεξι από το «Ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») •Ήβη (κόρη του Αντώνης και της Ιζαμπέλας από το «θα μαγαπας ο κόσμος να χαλάσει;») •Σοφία(κόρη του Χρήσ...