*Γεια...
Κανονικά είναι της Ήβης τώρα αλλά αφού είναι μεθυσμένη έβαλα του Δημήτρη.Ξέρω ότι δεν ανεβάζω τόσα κεφάλαια όσα ανέβαζα στις άλλες ιστορίες μου αλλά είναι πιο μεγάλα τώρα αρα νομίζω είναι καλυτερο έτσι.Επισης με τέσσερις πρωταγωνιστες είναι πιο δύσκολο από ότι με δυο.Μπερδευομαι πολλές φορές.Ξεκιναω με οπτική γωνία Μάρκου και στην μέση γίνετε οπτική Δημήτρη.Και θα πρέπει να το σβήσω και να το ξαναγράψω.
(Όχι και η καλύτερη ιδέα με τέσσερις 🤣)
Ελπίζω τουλάχιστον να σας αρεσει.
Ευχαριστώ για τα 2κ.
Φιλλια πολλά.32.
Σαν τρελός...Το είπα.
Μην το παίξουμε αυτό το παιχνίδι.
Αλλά ποιος με ακούει εμένα;
Κανείς!
Ποτέ κανείς δεν με ακούει.Και τώρα ψαχνώ την Ηβη.
Που πήγε;
Που μπορεί να πήγε;Βλέπω κάτι παιδιά στην παραλία.
«Παιδιά να κάνω μια ερώτηση;Έχετε δει μια καστανόξανθη χαρούμενη κοπέλα εδώ γύρω;»λέω.
«Ήταν μια νέα κοπέλα.Πηγε προς τα εκει»μου λέει μια κοπέλα.
«Ευχαριστώ πολύ»λέω και πάω εκει που μου είπε.Που πήγε;
Που;Αχ Μάρκο και οι ιδέες σου.
Αχ.Την βλέπω μέσα στην θάλασσα.
Ευτυχώς την βρήκα.
Έχω χάσει δέκα χρόνια από την ζωή μου με αυτήν την κοπέλα.Τρεχω γρήγορα μέσα.Εγινα μούσκεμα.
«Ηβη;»λέω και γυρνάει.
Γελάει.
«Τι κανείς εδώ;»λέω.
«Ζεστάθηκα.Ειπα να κολυμπήσω.Εσυ;»με ρωτάει.Μαρεσει που με ρωτάει και ολας.
Που στο Τσακ ήμουν να πάρω την αστυνομία.«Είναι 12 η ώρα τα μεσάνυχτα»λέω.
«Τι Ωραια»λέει.
Α καλά.
Η μεθυσμένη Ηβη δεν βγάζει και πολύ νόημα αυτήν την στιγμή.«Έλα πάμε σπιτι»λέω.
«Οοοχιιιι.Και ολας;Αφού είναι Ωραια εδώωωωω»λέει με παράπονο.
«Πήγε αργά και εχεις πιει.Παμε»λέω.
«Ξέρεις τι;Πρέπει να με πιάσεις πρώτα...»λέει και τρέχει έξω.Τι τραβάω βραδιάτικα.
«Ηβη!»φωνάζω αλλά συνεχίζει και τρέχει.Και τι να κάνω;
Τρεχω και εγώ.«Έλα εδώ τώρα!»λέω αλλά τίποτα.Ουτε που γυρνάει.
«Ηβη!»φωνάζω.Α ρε μάρκο!
Θα σε σκοτώσω αύριο!
STAI LEGGENDO
Κατι Παραπάνω Από Φίλοι
Storie d'amore*8ο βιβλίο* •Δημήτρης(γιος του Αλέξη από το «Όταν Με Κοιτάς») •Μάρκος (γιος του Άρη και της Λεξι από το «Ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») •Ήβη (κόρη του Αντώνης και της Ιζαμπέλας από το «θα μαγαπας ο κόσμος να χαλάσει;») •Σοφία(κόρη του Χρήσ...