48.
«Όχι.Σοβαρολογω.Εισαι γλυκουλα...»Αφηνει πάνω στο κρεβάτι το βιβλίο.
«Ο Μπρούνο;Είναι καλά;»τον ρωτάω.
«Καλά είναι.Ειναι όλη μέρα στον κήπο και τρέχει»
Γελάω.
«Θα του αρεσει εκει»λέω.
«Μπα.Μαλλον του λείπεις»λέει.
«Και εμένα μου λείπεις,μου λείπει εννοώ»λέω γρηγορα.Τι είπα....;
Μου λείπεις είπα...;Γελάει.
«Εσυ;Πως περνας τις διακοπές σου;»με ρωτάει.
«Καλά.Με τα αδέρφια μου»λέω.
«Μπράβο»λέει.
«Σου είπε κάτι ο μπαμπάς μου;»τον ρωτάω.
«Επινόησε πιο πολύ...»λέει.
«Τι εννοείς;»λέω.
«Δεν έχει σημασία.Δεν είναι ούτε ο πρώτος αλλά ούτε ο τελευταίος που το κάνει αυτό»λέει.Ποιο;
«Τι σου είπε;»
«Τίποτα.Απλα ότι επειδή έχουμε λεφτά για εμάς είναι όλα εύκολα και Ωραια»λέει.Αμαν βρε μπαμπά....
«Δεν το λέει για κακό.Μην τον παρεξηγείς Δημήτρη.Υπαρχει ιστορία πίσω από αυτό»λέω.
«Τι ιστορία;»
«Η μαμά ήταν πάντα πιο καλά οικονομικά από τον μπαμπά μου και πολλές φορές στεναχωριοταν που δεν μπορούσε να της τα δώσει όλα που ήθελε.Φυσικα αγόρασε αυτό σπιτι και δούλευε πιο πολύ από του άλλους στο νοσοκομείο.Ειχε βάλει στοίχημα με τον εαυτό του μου είχε πει...»
«Δεν ήταν καλά οικονομικά;»με ρωτάει.
«Όχι όχι καθόλου.Αφου είχε υποτροφία στο σχολειο»λέω.Θυμάμαι που η μαμά μου τον βοήθησε με τα μαθήματα τότε.Τοσες φορές που τις έχω ακούσει νιώθω λες και της έζησα.
«Ο μπαμπάς σου;Σοβαρά;»λέει.
Δεν το πειστευει.
«Ναι»λέω.
«Σαν την μαμά μου...»λεει.
«Έχετε πολλά κοινά ξέρεις Δημήτρη.Και αυτός έχασε την μαμά του μικρός...»λέω.Η γιαγιά μου θα ήταν απίστευτη...
Αυτή η γιαγιά μου,του μπαμπά μου.
Γιατί η μαμά της μαμάς μου την έχω δει λίγες φορές.Έχει απομακρυνθεί από την μαμά μου.
Ειδικά από μένα.«Δεν...δεν το ηξερα...»λέει.
«Ναι...»
«Ας αλλάξουμε θέμα.Ας μιλήσουμε για κάτι αλλο...»λέω και παιρνω το βιβλίο που άφησε πάνω στο κρεβάτι και το βάζω στην βιβλιοθήκη,στην θέση του.«Γιατί το έβαλες εκει πάνω;»λέει.
«Τι εννοείς;»
«Έχει και κάτω χώρο»λέει.
«Τα....τίποτα τίποτα...»λέω.
«Τι;»ρωτάει.
«Τα βάζω με αλφαβητική σειρά...»λέω.Περιμενα να γελάσει.
Δεν γέλασε.«φυσικά και το κανείς...»λέει.
«Ακούγεται περιεγο ε;»λέω.
«Όχι»λέει.
«Ακούγεται!Δεν έπρεπε να στο πω!»λέω.
ESTÁS LEYENDO
Κατι Παραπάνω Από Φίλοι
Romance*8ο βιβλίο* •Δημήτρης(γιος του Αλέξη από το «Όταν Με Κοιτάς») •Μάρκος (γιος του Άρη και της Λεξι από το «Ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») •Ήβη (κόρη του Αντώνης και της Ιζαμπέλας από το «θα μαγαπας ο κόσμος να χαλάσει;») •Σοφία(κόρη του Χρήσ...