"Hayvan gibi yatıyorsun sıramda kalk!""Yok, iyiyim böyle."
Sıraya geri tekrardan kafasını koyunca daha da sinirlerim tepeme çıkmıştı. Geçmeme de izin vermiyordu ki. Kendi sırasına oturabilirdim ama Tuğçe ile oturuyordu ki ben kesinlikle Tuğçe ile oturamazdım.
Onur'un sırası bile çoktan kapılmıştı, sıra düzenimiz yoktu. İsteyen her şekilde oturuyordu ama bir süre Onur olmadığı için hemen yerine konmuşlardı.
"Ateş,"
O anda yana kaydı, bende yanına geçip oturdum. Hayvan kalksaydı ne güzel Dilara ile oturacaktım.
"Günaydın."
İçeriye giren matematikçi ile illallah çekip yerimize oturduk. Sabah sabah matematik ve Ateş harika giderdi. "Kağıt var mı?" Okula gelirken yanımda tonlarca kağıt taşırdım bende. Niye çünkü Ateş istesin diye.
"Var olmaz mı?"
^^
"Ya, çeksene kızım şu kolunu yazamıyorum.""Çekmiyorum ne diye yanıma oturdun o zaman?"
"Sabah sabah seninle uğraşmak eğlenceli oluyor da."
"Ama ben eğlenmiyorum, git kendine başka bir eğlence bul."
"Dün ki video daha eğlenceliydi şimdi- " koluna bir tane geçirdim, hak etmişti nede olsa.
"Noluyor orda?"
"Hiçbir şey olmuyor hocam, Ateş arkadaşımız sadece biraz kaşınıyor da."
Hoca takmayıp dersine geri döndü. Ateş ile uğraşacak kadar zamanım yoktu elbet. Bende derse döndüm. Fakat sorun Ateş'in hala bana bakmasıydı. Ben düz bakarken onun ne yaptığını anlayabiliyordum ve direk bana bakıyordu.
"Ateş gel bakalım bu soruyu yap."
Ateş bir anda bana bakarken hocaya döndü. Şaşırmış gibiydi, dersi dinlemiyordu ki aklı başka yerlere kaymaya çok müsaitti. Yapamayacağına adım kadar emindim. Ateş tahtaya doğru ilerlerken bende deftere çözümü yapmaya çalıştım.
"Hocam dinlemedim."
"Bir dene en azından?"
"Hocam yapamayacağımı bildiğim soruyu neden denemek için zaman kaybedeyim?"
"Bu ülkeye boşu boş gezen insanlarda gerekiyor öyle değil mi arkadaşlar?"
"Yapacak olan arkadaşımız var mı?"
İnatla elimi kaldırdım, benle birlikte kaldıran sadece bir iki kişi vardı. Diğer herkes zaten dersi dinlemiyordu. Bende çok dinliyor sayılmazdım ama yine de katılıyordum ara sıra.
"Gel Mira."
Ateş'e dönüp izle bakışı attıktan sonra tahtaya ilerledim. Soruyu çözüp yerime geçtim. Ateş'e alayla bakmaya başladım. O da mal mal etrafı süzüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
ChickLitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)