~SERSERİ~34

1.5K 51 0
                                    

"Tanıdıktan sonra elbette seversin kızım Teşekkürler" dedi o sıcak gülümsemesi ile .
"Anne ben uyuyacağım iyi geceler."dedim .
"Tamam iyi geceler." Dedi ve bende odamın yolunu tuttum. Zaten pijamalarımlaydım. Direk yatağa girdim. Ateş saat 15.00'e kadar kölemdi oyuzden erken kalkmaya çalışacaktım. Telefonuma 7.30'a mı yoksa 8.00 mi kursam diye düşünüyordum.

7.30 çok erken olurdu. Fakat 8.00'e kurarsam ben yataktan kalkana kadar 9'a yakın olurdu. Bu yüzden 7.45 en iyisiydi. Telefonumun alarmını etkinleştirdim ve şarja takıp yatağıma girdim. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.

🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼
Şuanda telefonumu fırlatmak gibi değişik şeyler geçiyordu aklımdan canim telefonumu fırlatmak gibi bir saçmalık yapmak doğru olmazdı. Oyuzden biraz telefonumu sessize aldım. Arkamı döndüm ve uyumaya başlayacakken aniden kalktım. Ateş'i uyandıracaktım. Evet galiba uykuyu seven bir insandı. Hemen telefonumu elime aldım ve Ateş'i aramaya başladım.

Ateş Karahan Bakış açısı
6.30'ta alarmım çalmıştı. Aniden kalkıp spor salonuna gitmeye hazırlandım. Üstüme siyah atlet tarzında tişört ve beyaz şortumu giydim. Spor ayakkabılarımı da aldım ve evden çıktım. Yol yakındı zaten oyuzden herhangi bir ulaşım aracını kullanmadım. Spor salonuna girince ısınma hareketleri ile başladım ve sonra da aletleri denemeye başladım.
____
Çok fazla terlemiştim. Soğuk suyu içmeye başladım. O anda spor çantamdan telefonumun sesi duyuldu. Galiba biri arıyordu. Sessize almayı unutmuştum sanırım. Spor yaparken arama veya mesaj seslerinden nefret ediyordum. Arayan kişiye baktım bu Mira'ydı. Bu saatte aramasının amacı neydi? Diyerek telefonu açtım.

Mira Sönmez bakış açısı
"Alo?" Dedi Ateş. Sanki uykulu bir ton yoktu sesinde.
"Alo Ateş uyandırmadım umarım seni." Dedim üzüntüyle. Umarım uyandırmışımdır. O uykundan telefon sesi ile uyanmışsındır dedim kendi kendime. O anda Ateş'in sesini duydum. Hayal kırıklığına uğramıştım.

"Hayır uyandırmadın ben 6.30'ta kalkarım." Dedi Ateş.

Oha! 6.30? Bir dahakine 5.30'ta uyandırırım diye düşünüyordum da ben hiç uyuyamayacaktım galiba. Uyanık kalsam daha mantıklıydı.

"Bu kadar erken kalkmanın amacı ne?"Dedim eğer kalkıyorsa bütün gün evde napıyor 1'e kadar?

"Spora gidiyorum 11'de falan eve dönüyorum."
"Hıhı tamam 13.00'da beni alıyorsun araba ile."
"Niye?"
"Kölesin"
"Bugün bitiyor."
"Evet ya! Ama istersen uzatabiliriz."
"Hiç almayayım."
"1'de burda ol."
"Peki" diyerek telefonu kapadı. Ben de bu saatte bir daha kalkmamak üzere yatağıma yattım.

Derin bir uykuya daldım..

                   🌸🌸🌸
Penceremden gelen soğuk rüzgarların uğultulu sesi ile uyanmıştım. Banyoya girdim. Ellerimi yüzümü yıkadım. Sonra da banyodan ayrılıp gardrobumun önüne geldim. Üstüme okul formasını ve beyaz dar paçamı giydim. Vanslarımı elime alıp aşağı indim. Kapının yanına koydum. Sonra da kendime kahvaltı hazırlamaya başladım. Galiba buraya bir hizmetçi lazımdı. Kalkıpta kahvaltı hazırlamak zor geliyordu. Yemeğimi yiyip odama çıkıp telefonumu şarjdan çıkartıp çantamın içine koydum. Aşağı indim. Saat daha 12.40'. Aklıma gelen fikirle gülümsememi yerleştirdim. Hızla ayakkabılarımı giyip kapıyı kapadım. Anahtar ile kapıyı kilitleyip evden ayrıldım. Onu erken uyandıramadıysam bekletebilirdim. Cafeye vardığımda 12.55'ti saat. Bende karemelli milkshake isteyip Instagram'da gezindim. Ateş Karahan'ın Instagramını merak etmiştim. Hızla yazdım ismini ve hemen de çıkmıştı. Baya iddialı fotoğrafları vardı ayrıca beğenme takipçi sayısı yüksekti. Takipçilerinde Tuğçe ismini aradım. Takip ediyor muydu? Soyadını hatırlamadığım için sıkıntı olmuştu. Hepsine teker teker bakmıştım sonunda bulmuştum. Onun da benim ki kadar gibiydi. Aman benden fazla olmasın da diyerek her ikisinden de takip isteği atmayarak çıktım.

~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin