~SERSERİ~35

1.8K 57 4
                                    

Multimedya düğün kıyafetleri

Sinirle telefonumu elime aldım. Demek odun okulda bu yüzden sürekli bana bakarak gülüyordu. Ben ona gösteririm şimdi. Hayvan oğlu hayvan!

Hızla odun isimli numarayı aradım.

Ateş Karahan
Yatağımda uzanmış bir şekilde yatıyordum. Umarım Mira'nın annesi o mektubu görmüştür diye düşünüyordum ki telefonum çaldı. Bizim ufaklık arıyordu. Beklenen an geldi diyerek telefonu açtım.

"Alo!"
"Alo"
"Lan odun! Ne yapmaya çalışıyorsun sen!"
"Ne yapmaya çalışıyormuşum?" Dedim bilmemezlikten gelerek.
"O mektubu nasıl yazarsın bizim eve yollarsın!"
"Hak ettin sabah yaptıklarını ne çabuk unuttun!"
"Ben seni sadece beklettim bu kadar eğer o mektubu annem okusaydı seni parçalardım."
"Hay ya! Okumadı mı?"
"Okumadı. Bence bu senin umrumda olmaz ama."
"Tüh!"
"Bunu odeticem Odun!"
"Ödet ufaklık" diyerek kapadım bu kızı sinir etmek güzel aslında annesinin öğrenmemesi iyi olmuş ama Mira'nın bunu bilmesine gerek yoktu diyerek uykuya daldım.

🌼🌼🌼
Mira Sönmez
Bugün annemin bağrışları ile uyanmıştım. Alarmdan bile çok kötüydü sesi. Şuanda annemin sesi yerine alarm sesi duymayı tercih etmiştim. "Mira kalk artık!" Dedi annem öfkeyle. Birşey demeden uykuma devam etmeye çalışıyordum. Evet sadece çalıştım. Üstümden kalkan örtüye kısa bir bakış attım. Sonra da örtüsüz uyku da olabilir diyerek yine arkama döndüm. Derken kafamın altındaki yastık aniden çekildi. Yastıksız da uyuyabilirdim diyerek uykuma döndüm. Annem bıkkınlıkla nefesini verdi ve "Kızım kalk artık!"diye bağırdı. Beni sarstı. Bir anda yatağımda oturur vaziyete geldim.
"Anne birazcık daha uyusam."
"Hayır Mira!" Deyince kalktım. Banyoya girdim. Kısa bir duş alıp çıktım.

💕💕💕
Saat 15.00 olmuştu. Bende telefonla zaman geçirmiştim. Annemin bağırması üzere televiyonun önünde yediğim dondurmayı bırakmak zorunda kalmıştım. Dondurma kasesini buzluğa koyup televiyonu kapadım. Merdivenleri yavaş yavaş çıkmaya başladım derken kapı çaldı.

Olduğum yerden geri döndüm ve kapıyı açtım. Önümde siyah takımlı bir adam duruyordu. "Merhabalar ben sizi kuaföre götürmek için geldim Mira hanım "dedi arkasındaki jeepi göstererek .
"Biz daha hazır değiliz ama"
"Sorun değil kuaförde herşeyiniz olacak sadece kıyafetlerinizi almanız yeterli."

O anda annem geldi ve "ah Orhan Bey merhaba hemen geliyoruz."
"Ben beklerim."dedi adam ve jeepin içine geçti.

Bizde kıyafetlerimizi ayakkabı takı vs şeyleri aldım ve bir poşete koydum. Aşağı indik ve jeepe bindik. Kuaföre doğru yolculuk başlamıştı. Camdan dışarı bakarak geçirmiştim zamanı.

__
Araba durduğunda hemen kuaföre baktım. Elit bir yerdi. Ünlülerin tercih ettiği bir kuafördü. Altın harflerle VELİHAN KUAFÖR yazıyordu. Oldukça güzeldi.

Arabadan indik. Kuaföre doğru yöneldik. Dışı kadar içi de güzeldi. Çalışan çok fazla kişi vardı.

Bir kişinin saçını 3 kişi yardım ediyordu. Biri saçı tutarken diğeri tarak diğerinin elinde de saç kurutma makinesi vardı. Çok gereksizdi. Bunları 1 kişi yapabilirken 3kişi olması oldukça saçmaydı.

~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin