O an gerçekten kendimi güvende hissettim. Garip duygular içerisindeydim ve bu duygular bir çok şey barındırıyordu. Bende bilmiyordum bu duyguların cevabını. O anda baya bir yukarı çıkmıştık. Yükseklik korkum yoktu fakat bu çok fazla yüksek gelmişti. Gerilmiştim. Berk'e baktığımda gözlerini sıkı sıkı kapatmıştı. Ateş'e baktığımda normal bir şekilde etrafa bakıyordu. Ellerini ensesinde birleştirdi sanki bir manzara karşısında oturuyormuş gibi bir hali vardı. Anormal miydi? Evet evet anormaldi. O anda Berk'in sesini duydum. "Bitti mi?" Dedi. Hepimiz kıkırdadık. "Lan size bir soru sordum bitti mi?"dedi Berk sinirle. "Kendin gözlerini aç gör."dedi Kaan. Hepimiz Berk'in ne tepki vereceğine bakıyorduk. Yavaş yavaş gözlerini açtı. Etrafa baktı bir anda alet hızlandı ne yalan söyleyeyim bende korktum ve anında gözlerini yumdu Berk. Kısa süre sonra da bu aletten indik.
Tuğçe etrafına bakıyordu. Kendisine göre korkunç bir alet arıyor gibiydi. Eliyle bir aleti gösterdi. Bu buna binemezdim. Çok fazla kötüydü. Ateş bana bakınca kafamı sağa sola döndürdüm. "Tamam ozaman biniyoruz." Dedi Ateş. Ne saçmalıyor? Ben binmek istemediğimi söylüyorum bu binelim diyor. "Binmek. İstemiyorum " dedim. "Birşey olmaz"diyerek beni sürüklemesine izin verdim. "Berk ile binmeyelim siz binin"dedim. "Olur benim için uyar"dedi Berk. Oda korkmuştu anlaşılan.
Zorla sıraya sokmuştu odun! Tuğçe 'de itiraz Edip binmek istemediğini yan taraftakine Kaan ile binmek istediğini söyledi. Bizimkine göre daha İyiydi. Tuğçe'nin gösterdiğine binebilirdim işte. Onlar o tarafa doğru gittiler. Ben Ateş ile binecektim. Çok mutsuzdum kesin bu şimdi beni böyle aletlere bindirir diye düşünüyordum ki Ateş'in sesi ile kendime geldim "Hadi ufaklık gel biniyoruz" dedi. "Binmesek olmaz mı?" Dedim. Küçük kedi yavrusu gibi bir surat yapmıştım fakat ne kadar olduğunu bilemeden. "Olmaz ufaklık o kadar sıra bekledik."dedi ve beni sürüklemesine izin verdim.
Birlikte oturduk zaten iki kişilikti. Tren gibi değildi daha korkunç ve çok yükseğe çıkan bir aletti. Ben şimdiden korkmuştum . Ateş fısıldadı. "Korkma ufaklık birşey olmaz."dedi. Ama daha çok korkmuştum vazgeçmez miydim? O anda Nilay ile Dilara'nın da bindiğini gördüm. Dilara beni görünce şaşırdı gibi oldu galiba Ateş'in yanında olduğum içindi. Şaşırsın da dursun! Hıh!
Diye geçirdim içimden işte başlıyorduk. Ateş fısıldayarak"Çok heyecanlısın bakıyorum " dedi. "Çok heyecanlıyım ya bilemezsin."dedim "Ben bu alet için dememiştim daha çok şeye bineceğiz çok eğlenceli olacak" dedi. Bunu deyince biraz korktum. Tamam tamam baya bir korktum aslında ama belli etmemeye çalıştım. "Bineriz nolacak korkmuyorum!" Dedim ama yalandı kesinlikle yalandı. "Ozaman harika buna bir kez daha bineriz değil mi?" Dedi. "Buraya gelmişsek hepsine binmeden gitmek olmaz yani oyuzden hepsine binelim buna bir kez yeter." Dedim. İyi yırtmıştım. "Peki zaman kalırsa bineriz mutlaka"
Tepe taklak oluyordu ve bunu yaparken her seferinde daha da hızlanıyordu. Baya bir korkmuştum. Yutkundum. Ateş'e bakmaya yeltelenirken bir anda o mavi gözlerle karşı karşıya geldim. Kendimi geri çektim. Ses çıkartmadan ordan uzaklaşmak istiyordum da yapamazdım bir aletteydim . Biraz sonra da o alet durmuştu. Rahatlamıştım. Dilara'ya baktığımda bana bakıyordu. Ona bakmayı kesip Ateş'e kayıklı bir alet gösterdim. Tuğçe'nin dediği alet değilde onun çaprazındakiydi.
"Fazla basit"dedi Ateş küçümseyerek. "Binelim unuttun mu? Buradaki bütün aletlerle bineceğiz."dedim. Onda şaşkın bir yüz oluşmuştu. Birlikte sıraya girdik. Fakat burdaki herkes çocuktu. En fazla 8-12 yaş arasındaydı. Niye böyleydi? Bir tek biz büyüktük. O anda Ateş 'e baktım o sırıtıyordu." Her gördüğünde sırıtmak mı zorundasın?"dedim. "Az önce şaşkındım unuttun mu? En fazla 140cm binebiliyor Miracım." 140cm? "Ne saçmalıyorsun sen?" Dedim. "gel kendin bak"dedi onun olduğu tarafa geldim. Cidden haklıydı. Neden şimdi çocuk olduğunu anladım. Ben binemeyecektim . Üzülmüştüm keşke binebilseydim ordan ayrılmıştık. İkimizde konuşmuyorduk. O anda Ateş durdu bende ona baktım. "Niye durdun?"dedim. "Üzüldün mü binemeyeceğin için?" Dedi Ateş. "Biraz." Dedim. "Ozaman şuna binelim daha iyi olur "dedi ve eliyle önümüzdeki aleti işaret etti. Az önceki bindiğimizden daha iyi gibiydi. Ondan daha az yukarı çıkıyordu. Fakat yine ters dönüyordu. "Niye bütün aletler ters dönüyor?" Az önce 140cm olan dönmüyor. Binecektim ya ! Cesaretli olmalıydım.
"Tamam binelim."dedim. "Oo cesaret kimden geldi?"dedi Ateş. "Kimseden zaten bende vardı ben göstermiyordum." Dedim. Kesinlikle korkak bir kız değildim fakat bazen baya bir korktuğum zaman olurdu. Özellikle az önce zorla bindirildiğim bir aletten korkmuştum. Çünkü korkulacak bir aletti Ateş hariç beyfendi de bir gram korku yok. Adaletsizlik!
Aletler 3 kişilikti yanımıza kısacık şortu normal üstü beyaz topuklu ayakkabısı ile saçları siyah 2 ton makyaj ile yanımıza oturmuştu. Şimdiden kıza sinir olmuştum. Düğüne mı gelmişti yoksa lunaparka mi belli değildi. Ben en sağa oturacaktım ki aklıma gelen dahi fikirle ortaya oturacaktım. Hemen ortaya oturdum. Kızda bana şaşkınca baktı."otursana!" Dedim Ateş'e sinirle. Oda güldü ve oturdu. Gülüncek birşey mi vardı da gülüyordu? Bence yok! Şuanda kızı dövmek vardı !
Şuan aralarında oturmuştum kız Ateş'e şunu dedi. "Merhaba ben Jale sizin isminiz ne ?" Tam Ateş söyleyecekti ki araya girdim. "Bende Mira -Ateş'i göstererek- ona gerek yok" "memnun oldum."dedi Jale. "Ben hiç memnun olmadım." Dedim. Sinirlenmiştim. Çünkü Jale denen kadın bana bakarak konuşmuyordu. Ateş'e bakıyordu ve ikisininde birbirinin baktığına emindim. O anda anons edilmişti. "Evet arkadaşlar kemerlerimize iyi tutunun size iyi eğlenceler dileriz." Dedi ve butona bastı. Başlıyorduk. Şuanda umrumda olan kızın Ateş'e bakmasıydı. Sinir olmuştum!
Ateş'e baktığımda gülüyordu. Koluna vurdum. Görürsün sen bakışı attı. Ne yapacaktı çok merak ediyordum. 10dk sonra da aletten indik. Tabi kuyruk gibi arkamızdan geldi kadında. "Merhaba sizinle tanışamadık." Dedi Jale
'morobo sozonlo tonosomodok.'"Ben Ateş hatta diyorum ki sizinle daha iyi tanışmak isterim telefon numaram .."
Şuanda şaşkınca ona bakıyordum işte yaptığını anlamıştım. Bilerek yapıyordu. "Bu da benim kartım istediğiniz gibi arayabilirsiniz. Her zaman müsaitim." Dedi.
Şuanda kadına saldırmamak için zor tutuyordum. "Size eşlik edebilir miyim?" Dedi kadın. "Hayır!"dedim sinirle . "Neden olmasın "dedi Ateş. "Ozaman şuna binelim mi?"dedi. Jale denen kadın.(18-20 yaşlarında düşünün)
Birlikte sıraya girdik. Kadın Ateş'i etkilemiş gibiydi. Bu duruma el atmak istemiştim fakat beni kimse dinlememişti. Önce Dilara sonra da Ateş.
Alet iki kişilikti. Ben Ateş ile binecektim tabi ki o kıza yer yok! Sıra bize gelince Ateş 'e hemen "Birlikte biniyoruz değil mi?" Dedi Jale. Hemen ben atladım. "Benle biniyor" dedim. "Kusura bakma Mira bu sefer Jale ile bineyim." Dedi ve birlikte oturdular. Bende arkamda ki kıza baktım birlikte binelim mi diye? Oda kabul etti. Ateş ile ikisi en önde oturuyorlardı ve bizde iki arkaya oturmuştuk. 1dk da nasıl da etkiledi? Kız bana döndü ve "Sevgilin mi?" Dedi. "Ha? Yok arkadaşım." Dedim. "Ben Ceyda " dedi. "Bende Mira." Adam butona bastı ve daha da konuşmadık.
Hep o ikisine bakıyordum. Bir anda Jale denen kadın arkasına döndü. Ona bakıp bakmadığıma bakıyordu anlaşılan hemen o baktığı gibi çektim. Sonra da önüne döndü. Ellerini Ateş'in üstüne koydu.
Anlam vermediğim şey var içimde burukluk. Niye? Bunun cevabını merak ediyordum. Düşündüğüm şey değilse ya neydi?
Sonra da alet durunca Ceyda'ya döndüm. Birlikte gezsek olur mu? "Üzgünüm Mira arkadaşlarım var onlar buna binmek istemedi bende tek geldim."
"Ha? Anladım sorun yok." Dedim. Üzüntülü bir şekilde. Birlikte aletten indik ve ben hemen ordan uzaklaşmak istiyordum. Bilmiyorum ama bunları birine anlatınca rahatlıyor gibi hissediyordum. Her zaman Dilara'ya anlatırdım. Ama o eskisi gibi yanımda değildi. Daha 10dk önce mutlu gibiydim. Yine zorlasın alete binmek için diye geçirdim içimden. Acaba Tuğçe Berk ve Kaan'ın yanına mi gitsem diye düşündüm. Fakat ne diyecektim?
Bunu Boşverdim. Ellerimi yüzümü yıkadım. O ikisi için deymezdi kendimi üzdüğüm . O anda içeriye giren Dilara'yı görünce eskisi gibi yanımda olmasını istemiştim. Bakıştık sonra da yanıma gelip sarıldı.
"Özür dilerim Mira!"
"Bende özür dilerim." Dedim.Selammmmmm arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Lütfen vote verin emeğe saygı. Bana destek olan herkese çok teşekkür ediyorum.
Sevgi Dolu Kalın 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
ChickLitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)