~SERSERİ~30

1.5K 60 19
                                    

Dona kalmamın sebebi Ateş'in yanında duran kızdı. Bu kızda Jale'ydi. Herkes kapıya doğru bakıyordu. Ateş'in ne yapmak istediği belliydi. Jale denen kızın üstündekilerden de anlaşılıyordu. Okul formalarıydı.

Bu okulda okumalarını hiç istemezdim. Lütfen bir rüya olsun. O anda Ateş konuştu sert sesle "Hocam sınıfa yeni biri geldi."
"Gel tanıt kendini." Dedi hoca.
Jale denen kız sanki düğüne geliyormuşçasına giyinmişti.

Yüzünde ki 2 ton makyaj saçı topuz önden bırakmalar. Kulağında top küpeler. Top (yuvarlak) şeklinde kolye üstünde okul forması onun üstünde beyaz uzun bir hırka. Siyah bir etek giymiş ve o 10m olan topuklu ayakkabıları.

Öğretmende Jale'ye bir baktı. Sonra da Jale söze girdi.

'İsmim Jale Baysal" dedi. "Kızım sen büyük duruyorsun. "Evet hocam çünkü ben 1 sene geç başladım ve 1 sene de kaldım bu yüzden 10. sınıfım."
"Hm tamam boş bir yere otur" dedi hoca.

Ateş'te yanıma oturdu. Jale'de çarprazına. Umarım beni yerimden kaldırmaz. Sürekli Jale ile bakışıyorlardı.

"Ateş yer değiştirelim mı?" Dedim.
"Neden?" Dedi

Bir neden bul Mira. Hadi hadi
"Ben hocayı burdan rahat göremiyorum oyuzden tahta da zor görünüyor hem senin boyun uzun görürsün."
"Ben yerimden memnunum." Dedi.
Biri bana bu kızı dövmemem için bir neden söylemeliydi.

O anda zil çalınca rahatlamıştım. Fakat sorun şurdaydı hala bakışıyorlardı. "Ateş çıksana geçiyim." Dedim. O da kalktı ve bende Dilara'nın yanına gittim.

"Biraz kantine mi gitsek?" Dedim. Bozuk suratımla.
"Olur da senin neyin var böyle?" O anda kafasını Ateş'e çevirdi. Jale ile konuştuğunu görünce güldü ve koluna vurdum .

"Hadi!" Dedim ve önden ilerledim.

Dilara'nın ayak seslerinden geldiğini anlıyordum. Çok geçmeden kantinin önüne geldik. Kahve alacaktım. "Dilara ister misin kahve?" Dedim. "Olur" dedi oda bende kantinin içine doğru ilerledim.

Kahve alıp Dilara'nın yanına oturdum. "Senin cidden bir sorunun var galiba Knk noldu anlat bana"
"Jale denen kızı sevemedim sürekli Ateş ile bakışıyorlar ve bende ders dinleyemiyorum."
"Sen! Ders dinleyemiyorsun. Görende çok çalışkan diyecek! Yoksa sen Ateş'i Jale'den mi kıskandın?"
"Hayır! Konuyu kapatabilir miyiz?"
"Kapatalım kapatalım bir daha açmak üzere."
"Açmamak üzere."

O sıra da yanımıza Onur geldi. Sessizce Dilara'ya fısıldadım. "Onur'a şimdilik bahsetme lütfen" dedim. Dilara'da kafasını salladı.

"Keyifler yerinde sanırım." Dedi. "Yok be Mira'nın-"

Ayağına vurdum ve "iyiyim" diye cevapladım.

"Peki ben kahve alayım." Diyerek oda kantinin içine karıştı. "İyi ki sana söyleme dedim Dilara söyle desem herhalde nolurdu kim bilir?"
"Ağzımdan kaçıverdi zaten de birşey anlamadı."

Bende biraz telefonumda ilgilenmeye başladım. O sıra da Dilara'nın sesini duydum. "Oo bak seninkiler." Dedi.

Ne dediğini pek anlamış değildim. Baktığı tarafa doğru baktığımda Ateş,Jale, Tuğçe,Kaan,Berk geliyordu. Aynı serseri bir şekilde yürüyorlardı.

~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin