~SERSERİ~47

1K 34 0
                                    

2Hafta Sonra
Uludağ'da çok eğlenmiştik. Fakat sürekli ortaya birşeyler çıkıyor ve ben kendimi sakatlıyordum. Şu son gün birşey olmamıştı. Hayret ediyordum. Bugün son gündü. Yarın okullar başlıyordu. 2Hafta çok çabuk geçmişti.

Valizleri arabaya yerleştirdikten sonra da arabaya yerleştik. Dilara Hamza ile gitmişti. Ateş ile biz ve Meriç gitmiştik. Berk Kaan ve Tuğçe gitmişti. Onur Helin İle gitmişti. İpek Uğur ve Sedef ile gitmişti.

Şuanda önde Ateş ve Meriç konuşuyorlar dertleşiyorlardı. Eski sevgilim ile yeni sevgilim konuşuyorlar ve Knk gibiydi.

Meriç biliyor ama Ateş bilmiyordu. Eğer Ateş bilseydi. Neler yapardı bir bir hayal bile etmek kötüydü. Şuanda korkum Meriç'in Ateş'e eski anılarımızı anlatmasıydı.

"Sevgilin hiç oldu mu Ateş?" Dedi Meriç.
"Oldu tabiki. Ama Mira bende daha cazip duygular bir arada oluyor.dedi ateş.
Peki senin oldu mu?" Dedi Ateş.
"Evet ciddi bir ilişkim varken birden bire toz toprak oldu." Dedi Meriç.
"Neden peki?"dedi Ateş.
"Bilmem oyuzden pek ciddi bir ilişki yaşamıyorum. Sonra üzülen taraf kim olacağı belli olmuyor çünkü."dedi Meriç.
"Haklısın ama Mira farklı benim için."dedi Ateş.
"Hep insan öyle der fakat bir bakmışsın Mira benim se-"dedi Meriç lafı yarıda kalmıştı. O lafı bölen Mira olmuştu.
"Beyler bir durdurun arabayı marketten su alacağım."dedi Mira.

Hızla arabadan indim. Alıp geliyorum diyerek markete girdim. Hızlıca su reyonlarından 3 şişe alıp kasaya doğru ilerledim. Ücretini ödeyip marketten ayrıldım. Arabaya doğru ilerleyip bindim.

İki şişeyi öne uzatmadan önce kendim suyu içtim. O sıra da Ateş arabayı çalıştırmıştı. Suyun kapağını kapatıp iki şişeyi öne uzattım. O anda elime değen ellerle ne yapacağımı şaşırdım. Meriç bana doğru dönmüş şişedeki elleri bana değiyordu. Hızla elimi çektim ve "sularınızı alın " dedim ve arkama yaslandım.

"İster misin?"dedi Meriç. Arabayı kullanan Ateş'e.
"Hayır."dedi ve sürmeye devam etti.
"Bu arada sen orda ne diyecektin Mira arabadan inmeden önce?"dedi Ateş.

Mira kötü birşey olmasını istemiyordu. Daha doğrusu Ateş'in öğrenmesini istemiyordu. O anda Meriç'in dediği kelimeyi duyunca arkasına yaslandı.

"Unuttum hadi yola bak sen önemli birşey değildir herhalde"dedi ve arkasına yaslandı.

Bende yorgun olduğum için kendimi uykunun güvenli kollarına bıraktım.

💕💕💕

"Hadi artık sevgilim uyan."diyen Ateş'in sesi ile uyanmıştım.
"Merhaba Sevgilim geldik mi?"dedi Mira.
"Evet geldik sevgilim. Fakat eve değil seni çok eğlenceli bir yere götürmek istiyorum."dedi Ateş.
"Eğlenceli?"dedi Mira.
"Merak etme. Sen biraz ayıl zaten 10-15dk'ya orada oluruz."dedi Ateş.
"Lunapark diyorsan hiç çekemeyeceğim."dedi Mira.
"Hayır. Oda güzel bir fikir ama daha güzel bir fikrim var."dedi Ateş.
"Peki bu fikri bana söylemeyi düşünüyor musunuz Ateş Bey?"dedi Mira.
"Hayır."dedi Ateş.
"Ozaman bende söylemen için başının etini yerim."dedi Mira.
"Ne yaparsan yap söylemeyeceğim." Dedi. Ateş.
"Peki. Dilara nerde?"dedi Mira.
"Onlar eve gitti."dedi Ateş.
"Peki hala söylemekte kararlı mısın?"dedi Mira.
"Evet."dedi Ateş.
"Peki bende o zaman telefonumla ilgileneyım." Dedi Mira.
"Tamam zaten 10dk'ya ordayız."dedi Ateş.
"Tamam."dedi Mira.

__
"Geldik sevgilim ayılabildin mi?"dedi Ateş.
"Evet"dedi Mira.

Mira arabadan indi. Ateş'te onunla beraber indi ve ikisi birlikte el ele tutuşup alışveriş merkezine geldiler.

"Ne yapacağız burada?" Dedi Mira.
"Merak etme sevgilim."dedi Ateş.
"Peki." Dedi Mira.

İkisi birlikte 3. Kata çıktılar. Sinemanın biletlerini almaya gidiyorlardı.

"Sinema!"dedi Mira
"Evet"dedi Ateş
" Hangi filme gidelim?" Dedi Ateş.
"Komedi olur."dedi Mira.
"Komedi değilde korku olsa daha güzel olmaz mı?"dedi Ateş.
"Olmaz!"dedi Mira.
"İyi ozaman ben biletleri alayım sende bu parayla mısır al olur mu Sevgilim."dedi Ateş.
"Tamam sevgilim."dedi Mira.

Mısır satılan yere ilerledi. Ateş'te biletleri alıp Mira'nın yanına ilerledi. İkisi birlikte filmin açılacağı Salona ilerlediler.

"Komedi aldın değil mi?" Dedi Mira.
"Hayır."diye cevap verdi Ateş.
"Korku filmi mi aldın?"dedi Mira.
"Evet "dedi Ateş.
"Ama ben korkarım."dedi Mira.
"Bu yüzden aldın değil mi?"dedi Mira.
"Evet sevgilim."dedi Ateş
"Ya!"dedi Mira.
"Korkarsan bana sarılabilirsin sevgilim."dedi Ateş
"Korkmam sevgilim "dedi Mira.

Sonra da kendi sıralarına geçtiler. Mira'nın fark ettiği birşey vardı. Sadece koca salonda ikisi vardı. Yoksa Ateş bilerek mi yapmıştı?

"Sevgilim niye burda kimse yok?"dedi Mira.
"Yalnız olmamız için sevgilim" dedi Ateş.

Sonra da başımı onun göğsüne yasladım. Onun yanındayken kendimi çok huzurlu buluyordum.

O anda ekran açıldı ve film başlamıştı. O anda birden bire bir korkunç yüzü olan biri çıkmıştı karşımıza. O anda çığlık atmıştım.

Ateş'in kolunu istemsizce sıkıyordum.

"Sevgilim sakin olmalısın. Ayrıca kolum kıpkırmızı oldu galiba."dedi Ateş

O anda kolunu sıkmayı bıraktım. "Kusura bakma Sevgilim."dedi Mira.

__
Şuanda evde salonda bugün yaşadığım olayları düşünüyordum. Şu anda eve İpek'in arkadaşları gelmişti. Bende salonda çekirdek yiyordum.

O anda yanıma Onur geldi. "Napıyorsun?"dedi.
"İyiyim sen?"dedi Mira.
"İyi"dedi ve yanıma oturdu. Eline bir avuç çekirdek alıp oda yemeye başladı.

"Kanallarda gezebilir misin?"
"Tabi"diyerek kanallara baktım.

"Bu kalsın "dedi Onur.
"Tamam."dedim ve kumandayı yan masaya bıraktım.

__
Saat 10 olmuştu. Bugün yorulduğum için erken yatmaya karar vermiştim. "Ben yatıyorum. İyi geceler."dedim Onur'a.
"Tamam iyi geceler."dedi ve filme odaklandı.

Bende merdivenlerden yukarı çıkıp odama geçtim. Banyoya girip kısa bir duş almak istiyordum.

__
Duş alıp kıyafetlerimi giydim. Su içmeye mutfağa indim. Onur hala film izliyordu. Suyumu içtikten sonra yukarı doğru çıkarken İpek ve arkadaşlarının sesini duydum.

Benim hakkımda mı konuşuyorlardı?

Selammmmm Arkadaşlar
Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Vote ve yorum yapmayı unutmayınız

Sevgi Dolu Kalın 🌼










~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin