~SERSERİ~44

1K 34 0
                                    

Merdivenlerden aşağı indik ve bizim tayfanın yanına geldik. Hemen Ateş'in yanına geçtim. Ateş çok yakışıklı olmuştu.

Ateş kulağıma Fısıldayarak şu sözleri söyledi. "Çok güzel olmuşsun sevgilim."dedi. Biraz utanmış gibi olmuştum.
"Teşekkürler sevgilim sende ya..k.ı.şık.. olmuşsun."dedim. Yakışıklı neden bu kadar uzun bir kelimeydi şimdi?

O anda slow şarkısı çalınca "Hadi eğlenelim"dedi İpek.

Herkes onaylayıp birlikte dans etmeye başladık. Ben Ateş ile dans ediyordum. Fazla eğlenceliydi. Onu çok seviyordum. Onun yanında kendimi güvende hissediyordum. Sanki kalbindeki doğru insan gibi hissediyordum. Bu beni mutlu ediyordu. Sonsuza kadar onunla birlikte olmayı ben çok isterdim elbette. Ama hayat bu ne olacağı belli olmaz. Karşıma aylar sonra Meriç çıktı. Tam Ateş ile sevgili olmuşum o çıktı başıma. Bu da beni üzdü gerçekten. Ateş ile sevgili olduğumu öğrendi çünkü. Önceki zamanlarda yaşadığım anılar gelince aklıma kötü oluyordum. Meriç ile tanıştığım zamanlarda da doğru insan bu demiştim. Ama gerçekten yanılmışım! Ama onunla birlikteyken kendimi rahat hissediyor muydum veya güvende hissediyor muydum? Onu bilmiyorum. Hatırlamıyorum belki de. Meriç ile annesi ile tanışmıştım. Meriç'in annesi çok sevecen çok iyi bir kadındı. Ben çok sevmiştim. Adı Reyhan'dı. Gayet güzel bir kadındı. Ama Meriç'in babası hakkında bir bilgim yok. Onunla zamanlarım iyi veya kötü geçse de olan olmuştu. Ben asla o yanlışı tekrardan yapmak istemiyordum. Çok üzüldüm çok canım yandı bağlandım ona. En istemediğim şeyde buydu zaten bağlanmak! Ben Meriç ile öylesine çıkmıştım. Sevgilim olmuş olması için. Onun da  büyük bir ihtimalle benim gibiydi. Öylesine çıkıyorduk. Ama bir anda insan anlamıyor ve ona bağlanıyor.

__
Tam 2 saatten beri dans ediyordum. Topuklu ayakkabılar yüzünden ayaklarım çok acımıştı. Dilara ve Tuğçe yüzünden giymiştim de zaten. Hemen bir köşe koltuğa oturdum. Ayakkabılarımı biraz çıkardım. Bunlar hala durmadan dans ediyorlardı nasıl bir enerjidir bu?

Diyerek telefonuma daldım. İnstagrama baktım. Sonra da sıkılınca ayakkabılarımı giydim. Lovaboya gidecektim kızların gelmeyeceklerini bildiğim için lovaboya doğru yol aldım. O anda kolumu biri tuttu. Ona doğru dönecekken şu sözleri söyledim.

"Bak beni bırak Ateş seni görürse seni kes-" sözüm yarıda kalmıştı. Bu Ateş'ti çünkü.

Kolumu bıraktı ve gülmeye başladı. "Ya niye gülüyorsun?"
"Komik geldi de neyse nereye?"
"Lovaboya gelecek misin?"
"Sen istersen gelirim."
"Ateş ! Saçmalama istersen"diyerek lovaboya girdim. Oda bizim tayfanın yanına doğru ilerledi.

İpek Yalçın Bakış açısı
Mira denen kıza cidden çok sinir olmuştum bugün. Baya güzel olmuştu. Normalde bende güzel olmuştum fakat o iddialı giyinmişti ve o arkadaşları..

Benimde aklımdan bir pislik geçmişti. Lovaboya giden Mira'yı görünce şeytan hemen dürttü. O anda yanına Ateş gelince herşey altüst olduğunu anladım. Ama o gidecekti elbette

Sedef ve Helin'i hemen yanıma çağırdım. Olayı anlattım. Sadece Mira'nın kilitli kalmasını istiyordum. Başka birşey yoktu hesapta .

Zaten görevliler burayı temizlemeye gelirler illa açarlar kapıyı. Oyuzden pek sıkıntı çıkacağını düşünmediğim için Helin'e bu görevi verdim.

Helin Mira'yı kilitleyecekti. Eğer suçluyu bulurlarsa Helin suçlu olacaktı. Harika!

Hemen Helin'e anlattım. Oda onayladı. Bizde bizim tayfayı oyalayacaktık.

Helin gizlice görevlinin yanına gitti.

"Merhaba "dedi Helin.
"Ne istiyorsun?"dedi görevli
"Lovabo açılmıyor anahtarını verir misiniz?"dedi Helin.
"Biz onları açmıştık normalde."dedi Görevli
"Kapalı!" Dedi Helin.
"İyi al sonra hemen getir."dedi görevli.
"Teşekkürler"deyip lovabonun  yolunu tuttum.

Direk lovaboya girmeden direk anahtar ile döndürdüm. Kilitleyip görevlinin yanına döndüm.

"Ne çabuk geldin"dedi helin
"Lovaboya değilde ben üsttekilere girdim. Bu lovaboyu bulamadım."
"Lovaboyu mu bulamadın?"
"Hıhı neyse anahtarlar !"
"İyi"
Helin tayfanın yanına gitmişti. Görevli de kendi kendine söylendi.
'Yeni nesil hiç iyi değil.' diyerek temizliğine devam etti..

__
Mira Sönmez bakış açısı
Lovabodan çıkmış . Ellerimi yıkadım. Sonra işlerimi halledip kapıya yaklaştım. Kapı kulubunu kaç kere denedim olmamıştı.

Kahretsin!

Niye kilitledim ki ben? Çantamda masa da kaldı. Kapıyı yumruklamaya başladım.

"Yardım edin! İmdat buraya bakar mısınız?" Dedim.

Bu müzikte Nerden duyabilirler ki?

"Ateş ateş! Dilara Tuğçe!!"

Kapıya sırtımı dayayarak yere çöktüm. Yardım edin! Bu kaçıncı aksiyon ya yeter bıktım sabah kayak yaparken ağaca tosladım da zaten şimdi bu!

Daha başıma ne gelecek acaba?

Derken kapının altındaki dumanları görünce daha da panikledim. Ne ne? Noluyor? Hayır Hayır böyle birşey olmamalı olamaz değil mi?

__
Tayfanın yanından devam ediyoruz.
__
Yanımıza bir adam yaklaştı. "Yangın var çabuk dışarı "dedi ve hep birlikte dışarı çıktık.

"Hepimiz burdayız değil mi?" Dedi Berk.
"Evet evet" dedi Jale

Tuğçe saymaya başladı.

Berk-Kaan-Ben-Dilara-Jale-Sedef-Onur-İpek-Helin-Meriç-Ateş.

"Eksik yok sanırım."dedi Onur.
"Hayır Var Mira!" Dedi Ateş ve Dilara aynı anda.

Ateş birşey demeyip yangının içerisine girdi.

İpek çok suçluluk hissediyordu. Yangını o çıkartmamıştı. Fakat böyle olacağını Nerden bilebilirdi ki?

Ateş içeriye girdi. "Nerdesin sevgilim "

Mira duman yüzünden bayılmıştı. Ateş hatırlayıverdi. En son onu lovaboda görmüştü. Belki lovabodadır diyerek kızlar lovabosunu açmaya çalıştı.

Mira diye seslendi fakat cevap veren olmamıştı.

Ateş kendisi dumandan etkilenmemesi için ağzına ve burnuna tutuyordu kolunu.

Koluyla kapıya yüklendi ve "1-2-3" dedi ve kapıyı kırdı.

Yerde yatan Mira'yı görünce hemen kucağına aldı. Oda dumandan zehirlenebilirdi. Fakat şuanda sevdiği daha önemliydi.

Onu hızla dışarı çıkardı. Tayfanın yanına doğru yaklaştı. İlk müdahaleyi Ateş verdi.

'hayat öpücüğünü'

Selam arkadaşlar umarım hikayemi beğenmişsinizdir. Vote ve yorum yazmayı unutmayın. Destek veren herkese şimdiden teşekkürler

Sevgi Dolu Kalın 💕




~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin