~SERSERİ~13

2.6K 86 2
                                    


Okuldan çıkmıştık, bizim kafeye doğru yürüyorduk. Cenk dediği sevgilisi de gelmek üzere falan olduğundan bahsetti Dilara. Tanışmaya hevesli değildim, bir an önce hastahaneye gitmek istiyordum. Dilara için gidiyordum aslında. Daha önce ayrılmış buluşmaya gelmemiş biriyle tekrardan çıkmak akıl karı mıydı bilmiyorum ama işte tercih meselesi ya da bu kadar ön yargılı olmamalıydım.  Kafeden çıktıktan sonra Ateş'e haber verecektim o da hastahaneye gelecekti.

Kafeye gelmiş, cam kenarına oturmuş Cenk denen çocuğu bekliyorduk. Yine Dilara'yı ekerse bu sefer tüm yıl boyunca Dilara ile dalga geçerdim. Tabi yine barışmak gibi bir aptallık yapmazsa onun için daha hayırlı olurdu tabi.

"Hoşgeldin."

Yanımıza yaklaşan yaklaşık bizden 6-7 yaş büyük duran adam yanımıza yaklaştı. Siyah kıvırcık saçları ve uzun boyluydu. Pek yakışıklı değildi ama gideri vardı. Uzun bir ceket ve siyah gömlek giymişti.

"Hoşbuldum." Dedi ve bana baktı. "Sende Mira olmalısın."

"Tanıştığıma memnun oldum." Kafamı salladım ve o da yerine oturdu. İlk bakış olarak şunu diyebilirim ki kötü bir çocuğa ya da adama benzemiyor. Yani dışı öyle gözüküyordu.

"Bu kafede mi oturacağız?"

"Evet, biz hastahaneye  gideceğiz ve akşama tekrardan buluşuruz."

"Tamam o halde ben içecekleri söylüyorum."

^^
Sonunda kafeden çıkmıştık, şükürler olsun ki hastahaneye gidecektik. "İsterseniz ben sizi bırakayım?"

"Yo-"

"Olur tabiki sevgili."

İkisi öne otururken bende arkaya geçip camdan yolları seyrettim. Sözümün bölünmesine mi sinirleneyim, arabaya bindiğime mi sinirleneyim emin olamadım.

Yol boyunca Dilara ve sevgilisi Cenk Bey'in saçma sapan konuşmalarına dahil olduğumu belirtmek isterim. Yol boyunca ağzımı açmadım. Dilara'nın da ne bok olduğu ortadaydı. Etrafımda bir düzgün insan Onur vardı o da artık varla yok arasında.

^^
"Sen şu Cenk'te ne buldun allah aşkına?"

"Niye öyle dedin neyini beğenmedin?"

"Bana pek iyi biri gibi gelmedi. Başlarda tamam iyiydi de sonradan boş bir adam olduğunu anlamak uzun sürmedi."

"Ne alaka? Şimdi sevgilin olsun sende anlarsın."

"Emin ol ben babam yaşında adamla çıkmam Dilara."

"27 yaşında?"

"Sırf zengin diye çıkmadıysan başka bir şey bilmiyorum."

"Hey dur biraz neyin var senin?"

"İyiyim ben."

"Selam kızlar"dedi Berk.

Arkama baktığımda Ateş Kaan Berk ve Tuğçe vardı. Ne çabuk gelmişlerdi. Ateş muhtemelen durumu anlatmıştır diye düşünüyordum. On saat onlara da laf anlatacak zamanım yoktu çünkü.

~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin